close


插圖: Wendy

揞名爆

「女強人」躁底大爆發

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

早幾日媽咪姐同幾個靚太去嘆咖啡,一坐低啫, A太就忍唔住爆:「哎呀,我上個禮拜諗住去食個下午茶啫,點知俾『女強人』嚇鬼死我呀!」咁大件事?但平日喺公仔箱見「女強人」做主持嗰時大方得體,智慧型嚟㗎喎! A太就話嘞,佢嗰日同老公去咗間 cafe嘆茶,撞啱「女強人」亦喺裏面拍嘢,本來大家各有空間,「無啦啦」仲有明星睇,好 happy啦!之不過,事情就發生喺一向欣賞「女強人」嘅 A生,忍唔住攞個電話出嚟,影咗偶像一張相之後!

說時遲那時快, A生啱啱放低個電話,「女強人」已經衝到佢張枱前面,瞪大對眼大鬧:「你頭先係咪影我相!我見到你影我相呀!」嘩嘩嘩,呢位公仔箱阿姐嗰時個樣直情好似想殺人咁款!雖然平日報紙雜誌都話佢做事嚴謹,但就估唔到只係影張相亦咁大反應,當堂嚇到 A生都呆咗。咁之後點收科呢? Well, A太話佢老公死都唔認影過相,「女強人」都奈佢唔何,惟有黑晒面咁返埋位拍嘢,然後全程都「 」住 A生囉。
查實無端端被影,確係會唔 like嘅。但「女強人」都做咗 N咁多年公眾人物,有啲嘢,不如睇開啲啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()