close


我一定會改!真實對白

打就企定

犯眾憎罰停工 10集 珍姐密室公審朱慧敏

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

無 綫小生花旦買少見少,造就其他姐仔上位機會。 04年入行 嘅朱慧敏,除 咗係金牌監製戚其義愛將,亦得 TVB製作部總監曾勵珍(珍姐)賞識, 喺處境劇《愛.回家》首次 孭重飛做女主角。恃住有高層力撐,亦開始傳出朱慧敏擺阿姐款,導致台前幕後員工都怕咗佢。
事件傳到珍姐耳邊,據知珍姐於前週三( 1日)急召《愛》劇全體演員、導演及助導開公審大會,茅頭直指朱慧敏,當眾鬧她:「你顧掂你自己先啦……」

知衰


朱慧敏上週五( 10日)為《愛.回家》開廠,對於被珍姐鬧一事,她說:「珍姐叫我改嘅嘢,我一定會改……我事後仲同佢哋坐埋一齊傾偈!」

31歲朱慧敏 04年港姐亞軍出身,一直做花瓶或者壞女人角色,入行 8年終於修成正果,被珍姐睇中於處境劇《愛.回家》 孭重飛,首次做女主角。難得上位,據知朱慧敏亦得意忘形,恃住自己拍過吓電影,台前幕後都擺阿姐款,教人做戲,令《愛》劇台前幕後人員都開始討厭佢。

逐個訓話


朱慧敏 喺《愛.回家》台前幕後人緣一般,不過佢同前 EO2成員 Eddie感情穩定,返屋企有男友錫番唔使愁。

一傳十、十傳百,事件傳到珍姐耳邊,於是珍姐於前週三( 1日)發通告要求所有台前幕後到 TVB大樓 7樓大房開會。
表面係劇集進度大會,實質係清算朱慧敏。據知大會長達近兩個鐘,珍姐當日逐個演員開名評論。先讚劉丹、郭少芸;再讚徐榮、蔣家旻。當時氣氛輕鬆,珍姐仲會講吓笑,但輪到朱慧敏,珍姐即刻太后上身,她說:「我對你好失望……你以前都唔係咁,你顧掂你自己先啦,以後唔好教人做戲喇!」其間朱慧敏想解釋,珍姐都唔畀機會:「你唔使解釋喇,我心中有數。」

「我會好好改善」


朱慧敏今次真係玩出禍,除 咗俾珍姐當眾鬧之外,據知戲分亦遭刪減。《愛》劇原本有一段佢同黎諾懿的感情 綫,當中涉及十幾集戲忽然冇下文,反而開頭只得半集戲分、演黎諾懿前女友的朱璇,就多 咗十幾集戲,隨時取代朱慧敏。
戲分忽然被 cut朱慧敏亦知衰,上週五( 10日)為《愛.回家》開廠時表示:「其實 嗰次係進度會,(珍姐係咪當眾鬧你?)珍姐講 嘅 嘢,對我好正面!我會好好改善!(珍姐叫你唔好教人做戲?)我做戲咁渣,點會教人做戲呀?我真係唔敢呀!總之珍姐叫我改 嘅 嘢,我一定會改!」朱慧敏畢竟係醒目女,識改咪好囉!

《愛.回家》棉裡針


真實對白


黎諾懿
大家互相提醒吓啫!唔算教我做戲!


徐榮
我撐佢㗎!大家唔了解佢啫,唔熟佢就以為佢好寸。


蔣家旻
大家好少同場,見到面 hi同 bye咋!


朱璇
大家唔算熟啦!


黄子雄
同佢唔算多聯絡,但佢冇教過我做戲。


李霖恩
佢點敢教我做戲呀?但又唔係話好 friend囉!

2小時公審大會




本月 1日珍姐吹雞叫《愛》劇演員開會,珍姐相當重視今次的「公審大會」,事前叫 AA(製作統籌)出通告,講明兩點開會。大家都知珍姐罕有吹雞,一班演員亦嚴陣以待,開會前個個都將手機校成震機,近兩個鐘會議,珍姐先講製作流程再向幕後員工訓話,然後就逐個點名評價。幾乎個個讚,惟獨朱慧敏,珍姐就當住咁多人面前將佢「省」到立立令!

Cut剩 office




據知朱慧敏同黎諾懿原本有十幾集感情戲,會在 40集左右播出,不過朱慧敏態度有問題,感情戲亦被珍姐下令 hold起,惟獨辦公室戲分得以保留。

朱璇攝位




朱慧敏戲分被 cut,反而飾演黎諾懿前度 嘅朱璇原本得半集戲, 𠵱家忽然加 咗十集。朱璇話:「係呀,我原先客串㗎咋, 𠵱家我有 10集戲呀,好開心呀!」

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()