close












7月 25日掩面痛哭
當記者提到分手原因是否關第三者事時,胡立即語塞,低頭痛哭。

滾熱辣

寸黃宗澤搞女 胡杏兒崩潰:我自己就冇第三者

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

女人要分手,向來快、狠、絕!繼張馨予怒撇吳卓羲後,胡杏兒最近亦高調宣布飛起黃宗澤,結束 8年情。坐言起行的胡杏兒,原來早已部署。據地產界消息,兩個多月前胡杏兒一擲千八萬,買大圍嘉御山 2千呎單位,極速搬離昔日與黃宗澤的愛巢晉名峰。
而胡杏兒出席記招交代分手真相時,又強調自己「冇第三者」,但談到黃宗澤,她卻突然落淚叫記者問番當事人,似暗寸對方風流。

冰封三尺,非一日之寒!黃宗澤及胡杏兒在 7月 25日的早上,與無 綫高層樂易玲接受電台訪問,自爆分手,更表示今次深思熟慮後決定和平分手。據知事件發生後,胡杏兒已第一時間通知黃宗澤母親。不過,訪問中胡杏兒強調自己沒有第三者,但談到男友時,她就語帶雙關,表示自己不能代表對方發言。


八年情玩完
胡杏兒和黃宗澤拍拖八年,大家早已認定對方為結婚對象,奈何二人最終分手收場。《壹週刊》圖片


索鼻
分手消息一出,大批傳媒趕去《怒火街頭 2》活動採訪胡杏兒,起初胡依然表現堅強,只間中掩面忍淚。


激動
胡杏兒返回休息室後,不禁放聲大哭,目擊的賈曉晨就特登攬住胡安慰她。


落淚
平復情緒後,胡杏兒再接受無綫訪問。不過訪問完畢,她情緒失控,最終再度落淚。

全城記者圍攻


愁住拍戲
宣布分手當晚,胡杏兒還要到西環拍新劇《戀愛季節》,全程笑容欠奉。

同日下午,胡杏兒出席《怒火街頭 2》時,即被全城記者圍攻。對於兩人分手原因,胡雖然三緘其口,但言談間卻暗寸男方有第三者。
記︰黃宗澤係咪未玩夠?
胡︰你問佢啦!
記︰佢話會改變自己嚟俾信心你,會等你!
胡︰唔好講到咁!
記︰今朝電台訪問時你好似唔捨得?
胡︰ sorry呀!(忍唔住激動落淚)我唔想咁樣,我想大家都係成年人,想好平靜咁去處理件事。對唔住,我唔想搞到好似好大件事。
記︰有冇諗過一個好 啲 嘅方法公開分手?
胡︰唉 吔!有諗過……一路都諗緊點公開……我唔想咁樣講佢唔好。
記︰係咪和平咁分手,有冇第三者?
胡︰唔想交代得咁清楚……希望俾多 啲空間我 哋,我 哋拍拖 嗰陣已經冇空間!
記︰咁有冇得 掹?
胡︰(深呼吸)大家做番朋友。
記︰話佢有第三者喎!

唔想大家揣測


胡︰我同佢分開 咗,唔可以代表佢講 嘢,我只可以代表我自己,我就冇!我唔識講……其實我 哋好耐冇見。
記︰佢好保護你。
胡︰都希望大家唔好咁多揣測,一路都好怕面對,諗 咗好多方法,應該點呢?都好多個月(又深呼吸)。
記︰你有冇搬走?
胡︰未!其實我 哋唔係一齊住,自己有自己屋企,又唔係去到決裂。
澤杏戀八年以來,每每因男方風流多次鬧分手。去年兩人拍內地劇《跑馬場》時,黃宗澤趁女友返港宣傳《怒火街頭》,竟搭上女助手。事後劇組有人報寸,胡杏兒即時爆火,飛返內地與男友吵大鑊。


拍拖放狗
本刊去年 4月還拍得二人孖住帶愛犬到九龍城寵物店。當時二人更情侶裝遊街,慌死冇人認得。


黃宗澤和胡杏兒不時以情侶檔上陣銀,二人試過收七位數字拍攝婚紗廣告,收到宣傳之效。

情變約法三章


據胡杏兒友人透露︰「 嗰次杏兒真係好傷,喊晒同我呻︰『明明知道佢同第二個女人 瞓埋一張牀,你話我幾難受!』 嗰次足足喊 咗兩粒鐘至收聲。後來 Bosco(黃宗澤)番掂佢,但胡杏兒講到明,同佢約法三章, Bosco亦應承唔會有下次。」
其實多年來黃宗澤風流史厚過本電話簿,不過胡杏兒一向 EQ甚高,每次男友傳緋聞,她都十分識做為對方打圓場。不過,今年兩人拍劇各有各忙,胡杏兒由去年十二月尾,返大陸劇接劇拍《金玉滿堂》及《辣媽俏爸》,與男友半年來聚少離多。

年初見完家長


黃宗澤母親年初擺 60歲大壽,胡杏兒當然有份祝賀。可惜新抱地位得以確認之際,二人已經無緣再成情侶。


《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片

搭上國產大波妹


另外,有傳黃宗澤 6月赴上海拍《麵包樹上的女人》時,與劇中女主角柳岩火速撻 着。擁有 34E身材的柳岩,不但身材惹火,作風豪放,兩人在劇中咀戲連場,收工後更一齊蒲。
男主角黃宗澤接受電台訪問,對於分手亦大感無奈︰「我都想繼續一齊,但唔得就唔得,感覺冇 咗就冇 咗……沒有特別的原因。分手係雙方共識,冇第三者……我 喺屋企唔講 嘢,變 咗冇好好溝通……男人冇咩承受唔起,總之有咩事你 哋打俾我,人 哋愛寫乜就寫乜,冇所謂。」
黃宗澤胡杏兒難得經歷八年情,今年進入直路卻突然撻 Q,認真令人大跌眼鏡。

網友戥可惜




黃宗澤與胡杏兒證實分手後,儘管男方接受查小欣訪問時表示是雙方共識,和平分手,沒有第三者,但各網友都替他倆可惜,大部分網友更希望黃宗澤可以重新追回杏兒。

34E波妹起底


有指因國內女星柳岩介入,成為黃宗澤和胡杏兒今次分手的導火線。今年 31歲的柳岩,是光綫傳媒的女主播和演員,身高 160cm,三圍有 34E、 23、 34,加上她性感無底線,試過背部全裸拍戲,難怪迷倒黃宗澤。


經常低 V


34E的柳岩經常為國內雜誌拍攝性感相,次次低 V造型上陣,絕不吝嗇身材。

黃宗澤壓下身


黃宗澤去年和柳岩拍《麵包樹上的女人》認識,二人有大量咀戲,一幕黃更出盡力壓落柳岩下身。





傳偷嗒助手




去年有指黃宗澤偷嗒年輕女助手小琳,據知此事令胡杏兒怒火中燒,和黃宗澤嗌過大交。

杏兒反擊


男方偷嗒助手,與此同時,胡杏兒亦唔輸蝕,拍國內劇《辣媽俏爸》時和演員于波(小圖)傳緋聞還擊。





撤離舊居晉名峰




為了方便拍拖,去年胡杏兒便以 3萬 2月租黃宗澤住開、位於火炭的晉名峰,胡的單位只是高黃六層,絕對「女上男下」。

急搬新竇嘉御山




為避免同樓撞到正,胡杏兒日內便搬到新居。本刊得悉她早前便以千八萬購入嘉御山。嘉御山位於大圍銅鑼灣山道,景觀開揚。

齊齊捱


在圈中被視為金童玉女的胡杏兒與黃宗澤,拍拖八年,由當初公司反對,到最後戀情正式浮面,可以名正言順以情侶檔銀,當中二人曾經歷事業的高低起跌。當大家以為這段戀情能開花結果,可惜最後都是分手收場。


肥田冇用
港姐出身的胡杏兒 06年增肥 40磅拍《肥田囍事》成為一時佳話,但努力並未獲觀眾認同,視后一役更輸埋俾佘詩曼。


飛躍登場
拍檸檬茶廣告入行的黃宗澤, 99年加入無綫, 02年擸了「飛躍進步獎」,大把前途。


做咗胡冏
胡杏兒於《亂世佳人》及《太極》兩劇,經常喊苦喊忽,被網民封為「胡冏」。


淪為二線
不過黃宗澤之後所拍的劇集都做二、三線角色, 09年拍《珠光寶氣》,更要企歪,襯托王喜。


三料視后
胡杏兒終於在去年成為三料視后,風頭一時無兩。事業得咗,可惜感情落空。


人氣反升
黃宗澤倉底作《護花危情》反應熱烈,收視更成今年無綫平均收視最高劇集,人氣反升。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()