close


Edward  18歲中文大學通識教育系 Yr. 1每次活動, Edward都會落手落腳幫忙,絕不只是指指點點。 

U撈

由派傳單做起 升做項目統籌經理

蘭桂坊酒吧林立,大都需要請人派傳單,今年修讀中文大學通識教育系的 Edward由在酒吧派傳單做起,升上大學後,即被老闆看重,升為酒吧的項目統籌經理,負責籌辦派對活動。由低層升至管理階層,令 Edward感受到社會的現實,雖然工作對學業有影響,但他自言盡早得到社會經驗,對將來畢業搵工更加有優勢。

 

每天放學後, Edward即到蘭桂坊的 Nova Concepts酒吧上班,採訪當日是下午 6時,記者見酒吧內堆滿一箱箱酒及汽水,原來當晚有活動舉行,離開始的時間愈來愈近, Edward正落手落腳搬汽水,「有咩地方唔夠人手,我就要去頂,唔可以淨係指手劃腳點人做,我可以話係高級打雜。」
今年 3月, Edward成為 Nova Concepts的項目統籌經理,負責籌辦活動及派對,原來他是由派傳單做起,「讀中五時想搵份 part-time,見到呢度請人派傳單,就入咗嚟做,直到我升大學,老闆見我升到 U,覺得我幾有 potential,升我做項目統籌經理,主要舉辦吸引年輕人或大學生嚟參加嘅 party。」
雖然每個月活動只需辦 1、 2個,但事前準備工夫不少,「活動開始前 1個月已經要宣傳,派傳單貼海報,預計當日幾多人嚟,準備幾多飲品等。去到當日要由下晝忙到開場前,跟足晒啲程序,唔可以話辛苦,只係多嘢要跟。」


踢足球是 Edward(中)喜愛的運動,但自從工作後,就少了時間參與。 

十分活躍的 Edward(前中),今年就上了 Hall莊「生浪潮」。 

上莊經驗有助工作

對於籌辦活動, Edward已頗有經驗,「中學時做過學生會外務秘書,上咗 U入咗 hall莊,會搞聯校活動,好似聖誕聯歡會、歌唱比賽等,呢啲都令到我學到點做好個 event,學識人手分配、事前開會要討論乜嘢項目,同埋點 plan進度表等,呢啲經驗都幫到𠵱家份工。」
Edward籌辦吸引大學生參加的派對,在推廣上會有所不同,「對象係學生,定價唔可以太貴,門票大約$250;宣傳方面會集中喺學校,會到唔同大專院校派傳單貼海報;亦會喺 hall莊度宣傳,等啲朋友散消息出去,當中 Yr. 1嘅學生會比較活躍,成日參與活動,所以對佢哋嘅宣傳力度會大啲。」
要辦一個成功的活動,選日子和創意都十分重要,「喺 3月 28日搞咗次 joint-u嘅復活節 party,因為第二日係紅日,又應節,反應好好,好多學生都話有趣。不過都試過撞板,之後喺 4月尾搞咗個面具酒會,但冇留意到大學嘅學期差唔多完,學生要溫書考試,嚟玩嘅人少咗,最後個活動蝕咗幾千蚊。」


現時 Edward不會在街上派傳單了,在記者要求下再次派傳單,感覺已完全不同。 

Edward笑說自己其實只是高級打雜,連抹枱也要做。 

派傳單看現實世界

由傳單仔做起,讓 Edward明白世界十分現實,「派傳單嗰陣,上司只係擺低單張喺門口,返工自動自覺拎去派,冇咩交流;但升咗上大學後,周圍嘅人望你都唔同啲,多咗稱讚,好似覺得你係醒目仔,老闆更加升我職,變化好大。」
年紀輕輕坐上經理之位,對 Edward來說是另一個挑戰,「啱啱開始做嗰陣,有啲差唔多年紀嘅同事,做得比我耐,會唔多滿意我嘅安排,試過講:『你識咩呀,唔使你教』,唔可以同佢嘈,咁對做好件事冇咩幫助,都係慢慢佢同解釋,一齊夾手夾腳做好佢,唔好令佢覺得你淨係識點人做嘢,呢啲都係互相尊重。」
現時 Edward每月約有$14,000的收入,但工作佔用了很多時間,導致他學習成績不太理想,但他並不後悔,「每日返 6點放 12點,有時開會仲要做到凌晨 2、 3點,會影響到成績。其實都係取捨,想累積多啲工作經驗,𠵱家每年都有萬幾個大學生畢業,知道自己成績唔會去到最 top,要喺當中突圍而出,惟有多啲社會經驗,雖然將來未必做番呢行,但多咗條出路。」


布置場地時, Edward會與同事一同商量,會盡量參與每個細節。 

Kelvin HoPrankster design company負責人同 Edward合作過幾次搞活動,覺得佢做事認真,而且好有計劃,最重要係有責任心,跟足晒啲嘢,會推薦佢畀其他朋友識。 

酒吧有暑期工

如果對籌辦酒吧活動有興趣, Edward說現在都等人用,「嚟緊暑假,會搞幾多活動,好需要人手,會請大學生兼職一齊做宣傳活動,好似派傳單、布置場地、諗主題同設計海報等,嚟做嘅最緊要係有責任心,一次活動約有$1,000收入。」有興趣可致電 9128 5479 Edward查詢。


撰文:曾志恒
攝影:黃家活
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()