close

漫遊毒物

《 Remember Me》 向洗腦說不

未來世界,所有記憶都會數據化,如果你鍾意,仲可以同其他人 share你嘅記憶,或者學《無痛失戀》咁洗咗一段記憶。儲存大部分記憶數據嘅「 Memorize」公司變成最大當權者,一知你想反抗,就即刻捉你返去洗腦,做個奴才安份生活就可保平安。不過自由無價,唔想做奴才,咁就咪自我洗腦!有啲事情一世都要 remember!講咁耐原來係講 CAPCOM新 game《 Remember Me》?係呀!隻 game真係咁啱六月四號出,唔好河蟹我呀!

spec.

機種: PS3/ XBOX 360
廠商: Capcom
類型: ACT
人數: 1人
售價:$328
查詢:電氣良品( 2782 0978)

後腦分享 status 唔玩 fb

遊戲背景係 2084年嘅「新巴黎」,由於 21世紀社群網絡熱潮影響,慢慢已經冇人重視個人隱私,結果有公司開發出感知裝置,將每個人嘅記憶數據化,只要有個感知裝置響身上,記憶可以直接分享甚至買賣,由少數人掌控嘅記憶經濟主宰世界。故事開始,女主角妮琳莫名其妙排隊洗腦,千鈞一髮之際俾人 hack入感知裝置,話畀佢知唔可以被洗腦,結果逃出生天成為頭號通緝犯,慢慢仲會發現自己有可能係救世主。


女主角妮琳係最頂尖嘅「記憶獵人」,不過比 Memorize公司搞到失咗憶,為咗搵番記憶而戰鬥。因為識記憶重組,比反抗軍戰友視為救世主。 

遊戲美術設定勁靚,呢個未來巴黎景 Sci-fi得嚟 keep到都市感,每個人頸後好似朵花咁嘅就係感知裝置。 

設定上講全世界上晒網,所以要開門都唔使㩒掣,有相關數據就可以 hack入 server開。

個感知裝置 save曬你所有數據嘅,所有資料都係直接反映響你隻眼度,再簡單講,即係人人內置 Google Glass。 

主角利用咗奧爾嘉?定係佢被組織洗腦,妮琳係幫佢還原?相信要打爆機先知真相。 

記憶重組抗洗腦

《 Remember Me》世界內得妮琳右手個特別裝備可以插入他人感知裝置,進行記憶重組( Memory Remix),玩家有時需要改敵人記憶先可以過版。好似第二女角奧爾嘉本來係 Memorize最強獵人,以救老公為代價而追殺妮琳,玩家用右手 hack入其記憶。此後會好似睇錄影帶咁,開始見到奧爾嘉對老公嘅一段記憶,當你慢慢旋轉 analog控制 playback,會發現記憶有好多混亂數據,你需要利用呢啲盲點進行記憶重組。不過玩落有難度,改一個記憶會令發展完全唔同晒,要做到目標要慢慢諗清楚事物嘅關連,如果唔係好易 Game Over。


睇記憶時好似睇 VHS咁,去到片尾都未有發現可以做手腳嘅位,就要回帶再睇。 

將奧爾嘉老公個口罩拎開,引發佢襲擊醫生,醫生最後為自保會殺死佢,奧爾嘉就會變成妮琳朋友。 

但如果改錯,例如將呢個記憶裝置方向改變,最後奧爾嘉會硬食老公所有數據,結果變成奧爾嘉爆晒數據死亡引致 Game Over。

隻揪吸招為己用

妮琳本來係頂級特務,但遊戲開始時冇晒記憶,好多嘢唔記得,包括自己嘅戰鬥技巧,好在遊戲進行期間,打低敵人就會偷到記憶體,藉此強化自己 database,解開晒所有戰鬥動作。你甚至可以自己組合連續技,每個動作都有唔同效果同節奏,睇清楚再諗乜嘢連技最強都係樂趣,如果偷嘅係 Boss嘅數據,仲可以將 Boss嘅必殺技數據拎走,變成自己嘅能力,屈機過微博河蟹網民 po文呀!


一開始招式唔多, Combo最多得兩組,玩玩吓記憶就會返晒嚟,攻擊行動都有分多種,有破防、回血等等屬性,玩到差唔多時間上網睇吓網民攻略,組番套最勁組合方屈死 boss。 

消耗蓄力點仲可以出超必,釋放能力後妮琳攻擊會下下破防冇得擋,仲可以做到無限連擊,不過時間得幾秒。 

呢個右手遠距離攻擊裝備,都係其中一隻 Boss嘅絕技,設定型過《洛克人》!

戰鬥之外,《 Uncharted》式攀爬、解謎等都係遊戲重要元素。 

有時敵人俾你打到暈暈哋,可以直接走埋去同佢解放記憶,條友啲數據即刻會爆晒出嚟,跟住失去作戰能力暈低。 

小野義德做顧問 昇龍拳 DLC夠玩嘢


預約特典夠曬好玩,行版已經包埋,春麗招倒頭旋風腿最屈機! 

其實呢隻遊戲有《街霸 4》嘅製作人小野義德做顧問,搵得佢當然就係擔任戰鬥部分嘅設計啦,雖然玩落就冇乜街霸 feel,不過連技設計等其實都已經有少少日系格鬥感覺。隻 game嘅預約特典仲竟然係三式《街霸》絕技,包括昇龍拳、倒頭旋風腿同軍佬腳刀,非常玩嘢,行版一樣有得送。

CAPCOM執二攤?


去年尾 SCE宣布放棄大批作品,《 Adrift》係其中之一,有網頁覺得可惜,仲特別 label本作為 AAA級。 

原來最初《 Remember Me》係叫做《 Adrift》,首次曝光已經係 2011年嘅 Gamescom遊戲展,當時仲係由 SCE資助喺 PS3獨佔,但後來唔知點解 SCE唔再投資,結果俾識貨嘅 Capcom接手發行權,改名《 Remember Me》於今年 6月先推出,由獨佔變跨平台,對 game迷係一件好事呀!

奴 COMMENT

故事有趣呀,我好喜歡當中的設定,未來世界又加一點舊區古蹟,未來得來不太冷。未來不知會不會像遊戲一樣販賣記憶,不過現在大家將相片心情想法放上網,也是一種分享吧?我自小受日本動畫影響,也希望得到當中像未來一樣的高科技,但原來 Google glass或手機其實已接近當時動畫預測的未來世界了。那麼下一個時代會是怎樣呢?可能真的會像這個遊戲一樣吧!吓,我唔想呀!


撰文:熊俊彥

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()