close


分手後龔嘉欣情傷瘦剩 95磅,雖然早前話跟鄧健泓分手原因係性格不合,但本刊上月尾( 26日)問 Katy,有人目擊鄧曾出現其寓所樓下, Katy即愕然回應:「唔係啩?係咪睇錯呀?」 

真面目

回頭草 鄧健泓死𦧲龔嘉欣復合

97年入行至今,鄧健泓( Patrick)歌影視都撈過始終發唔到圍,反而有「花旦港姐殺手」之稱的他,歷任女友個個靚女,但去年底同細 16年的龔嘉欣( Katy)分手後一反常態,偷嗒「豬扒港姐」張嘉兒,搞到嘉欣 BB為情消瘦,眼濕濕暗示有人花心。
鄧健泓和張嘉兒多次被影到鬼祟拍拖,點知上月中張嘉兒被踢爆背住鄧健泓暗溝大隻男。據知張嘉兒其實一腳踏兩船,鄧健泓自知被玩後,即怒然鋸「扒」,最近更有目擊者見到鄧健泓在龔嘉欣的寓所出現,一於努力食回頭草唔怕𤓓!

 

去年底 38歲鄧健泓與 22歲龔嘉欣的兩年忘年戀宣布玩完後,男方火速搭上張嘉兒,經常拍得與扒為伴,可惜事隔數月,張嘉兒被撞破偷會大隻男,事後張嘉兒風騷暗示多人追,仲話同大隻男:「都有發展可能!」


5月頭訪都會駅《蘋果日報》圖片 

網上圖片 

上月中,有目擊者見到鄧健泓,在下午 1時多在將軍澳都會駅某座樓下出現,而該座數正是龔嘉欣與好姊妹姚子羚(左一)同居單位位置。

日前嘉欣 BB心情大靚,連搭港鐵都要上載微博,背心熱褲性感 look即惹來緋聞男友許家傑留言、公然與她調情。網上圖片 

上月 18日嘉欣 BB在微博上呻自己大喊咗一場,似有弦外之音, 2日後的「 520日」隨即收到大束玫瑰,仲公開謝謝「你」讓嘉欣 BB過了完美的一天,呢個「你」係鄧健泓定係另有其人?網上圖片 

被玩斬扒


荃灣過夜去年尾同嘉欣 BB分手後,同月鄧健泓即被多次斷正同張嘉兒密會,更曾拍得兩人拍拖睇戲,更到男方荃灣寓所過夜,今年初兩人齊齊運動裝食飯食足兩小時。《蘋果日報》圖片 

據知大隻男原來是張嘉兒早年在加拿大時的戀人,據張嘉兒身邊的密友透露:「 Kayi(張嘉兒)同大隻仔喺溫哥華拍拖到𠵱家,根本冇斷過,只係男方一直留喺嗰邊發展, Kayi返港選完港姐就留喺香港, Kayi成日喺香港溝仔㗎,早排佢同 Patrick撻着發展得幾好,電到 Patrick好冧佢,但上個月大隻仔突然來港探 Kayi,咁 Kayi梗係要陪佢啦! Kayi諗住可以 keep住兩邊,點知被人撞破, Patrick知道佢一腳踏兩船,咪嬲到同佢分手囉!」

頻訪舊愛

張嘉兒保住舊愛棄新仔,鄧健泓當日疑似棄舊迎扒變傻仔,冇事業冇愛情的鄧健泓,據知有意翻兜前度,早前有居民目擊鄧健泓在龔嘉欣的將軍澳都會駅住所樓下出現,疑似為復合做準備。
本刊早前就鄧健泓翻兜一事問及龔嘉欣,佢愕然咁話:「唔係啩?會唔會睇錯呀?同佢(鄧健泓)喺電視城見到都會傾吓公事嘅,私事就冇喇!(同鄧健泓有冇機會復合?)應該唔會住喇,𠵱家努力工作為先!」睇嚟今次鄧健泓要唱番佢首舊作〈如果有神〉,等上天打救佢先得!


10年鄧健泓同嘉欣 BB因拍攝《隔籬七日情》而撻着,更共賦同居於鄧在荃灣樂悠居的家中。 

鄧健泓同舊愛李詩韻在《情越海岸線》再做過氣情侶,難得二人冇尷尬。 

豬扒港姐桃花多

張嘉兒雖被封「豬扒港姐」,但她亦係歷屆港姐中,代表香港參選「世界小姐」中繼楊寶玲入選 12名兼得亞洲皇后後,獲第二最高名次的華人參賽者(第 16名),果然各花入各眼,難怪佢選美期間曾傳與有婦之夫的髮型師搭上,亦先曾與林敏驄、金剛和鄧健泓等傳緋聞。


偷會大隻男上月中張嘉兒被撞破同大隻男在 ifc行街睇戲,期間張嘉兒左閃右避,似乎好怕見光。《蘋果日報》圖片 

《飛虎》撻着鄧健泓與張嘉兒(右)被指是在去年拍 TVB劇《飛虎》時撻着,鄧不時做柴可夫管接管送。 

新嘉欣 BB

繼姓李、林、鍾的嘉欣後,龔嘉欣亦被稱為「第四代嘉欣」,入行 7年,近年 TVB鬧演員荒,嘉欣 BB亦漸受 TVB力捧的花旦之一。


《金貳》好評在《金枝貳》中,龔嘉欣飾的木都兒一角,亦有網友讚她演技大有進步。 

長撈長有龔嚟緊在 TVB中亦有兩劇在身,《師父,明白了》及拍攝中的《守業者》,相比舊愛鄧健泓在《傳愛事務所》中只得一閒角,際遇好好多。《蘋果日報》圖片 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()