close

結婚不僅是兩個人的事,婆媳關係差,隨時家無寧日。徐淑敏(Suki)與奶奶情同母女,她跟老公黃浩(Kenny)嗌交,奶奶竟以眼淚攻勢平息!

婆媳關係一直都係夫妻相處重要嘅一課,包括我在內,未同Kenny一齊時,講真係有啲驚同奶奶相處唔嚟。早前我同一班當年落選嘅港姐佳麗聚會,大部分都結晒婚同有小朋友,大家嘅話題慢慢轉移到講自己嘅奶奶。當時人人都話唔識點處理婆媳關係,唯獨我同奶奶關係好到爆,睇我嘅笑容就知我同奶奶嘅關係有幾好,反觀佢哋一講起奶奶就充滿怨氣。

唔係擦鞋,奶奶同我媽咪一樣,係全世界最好嘅人,佢好通情達理,同我以禮相待。好多人一聽到同奶奶住就會好抗拒,但奶奶唔只對我好,仲好似大總管咁打點家中大小事務,一日三餐同照顧我對寶貝女等,安排好所有嘢,令我同Kenny無後顧之憂。冇錯,我同媽咪關係好好,但唔知點解我對佢嘅語氣會好粗魯,但對住奶奶一定唔會,潛意識話我知要相敬如賓,有時搞到連媽咪都有啲呷醋。

眼淚攻勢息紛爭

如果我同Kenny有爭執,奶奶一定會調停。有次我同老公鬧交,奶奶睇唔過眼,不斷勸我哋,仲喊到收唔到聲話:「我真係好心痛,你哋咁好,做乜嘈到影響夫妻關係?我真係心如刀割!」奶奶呢番說話我銘記一世,唔單止眼淚攻勢,更因為佢疼惜我哋嘅夫妻關係,點解我哋兩個當事人要破壞呢?(明日待續)

口述:徐淑敏 筆錄:專案組

Suki跟奶奶相處融洽,婚後生活比很多朋友更快樂:「睇我嘅笑容就知!」

Suki(右三)跟奶奶(左一)情同母女,難怪令媽咪(右一)呷醋。

有奶奶打點家中大小事務,包括湊孫女,令Suki無後顧之憂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()