Beauty Hunt

向師姐出發 許靖韻

每年總有一批批新人湧現,不過突出的買少見少,尤其係女新人。
今年 20歲的英皇新人許靖韻( Angela),啱啱推出同名新碟《 Angela》,又有份拍由阿 Sa同杜汶澤主演的《超級經理人》;連惡搞《衝上雲霄 II》的微電影《歲月如歌》, Angela都成功揮低師姐泳兒、鍾舒漫,擔正做女主角!校啱時間年尾發功,好有機會掃幾個新人獎返屋企擺吓啦!

 

今年 5月先滿 20歲的 Angela, 10年參加英皇新秀歌唱比賽贏得亞軍(冠軍係譚永浩),同年簽約英皇。本身已經擁有 8級鋼琴資格的 Angela,初中開始不斷參加歌唱比賽,簽約後閉門苦練 3年,其間積極學唱歌跳舞,亦同古巨基拍過 Bonaqua廣告,直至今年先有機會出碟。雖然等足 3年,但 Angela冇失望:「呢 3年入面我學咗好多嘢、亦接觸過唔少新事物,今次呢隻碟都籌備咗兩年幾,雖然未有機會用我作嘅曲,希望下隻碟可以有我自彈自唱嘅歌!𠵱家公司都幫我計劃緊出商場騷唱 live,盡量畀多啲人聽吓我唱歌!」

 

 


早前搞新碟發布會,師姐阿 Sa專程現身撐場。《蘋果日報》圖片 

2010年參加英皇新秀,雖然只得亞軍,但比冠軍譚永浩(左)更早有機會做歌星。 

成龍叫試打

仍然係半工讀的 Angela,現時 full-time在浸大讀緊 finance,好在後生女唔怕辛苦,讀書唱歌宣傳都搞得掂。
「我好想試多啲新嘢,今年《超級經理人》入面嘅角色係做番新人,下次我想拍文藝片,或者動作片,因為有次見到成龍大哥,佢話我可以試吓打,不過一直未有時間學功夫。如果可以的話,我想好似大師姐祖兒咁成功,無論咩類型嘅歌佢都 handle到,而且我好欣賞佢嘅毅力,永遠唔會呻辛苦!」後生女肯捱就有運行啦!


雖然係新人,但 Angela在微電影《歲月如歌》入面先係主角,戲分比師姐泳兒更多,仲唱埋主題曲添! 

今年英皇春茗, Angela(右)已有機會企埋一班師兄師姐隔籬影大合照,仲有得上台彈琴 solo。 

Profile

許靖韻/ Angela
年齡: 20
身高: 168cm
微博:許靖韻 AngelaChingwan(粉絲人數: 3,922)
Instagram: angelachingwan(粉絲人數: 4,159)
fb專頁: EEG許靖韻-Angela(粉絲人數: 759)


採訪、撰文:湯勵貞 
攝影:范仲良
化妝: Kandy Leung@Beauty Tech
髮型: Alex Chu@hair corner 
形象: Bryan@the Flaming 
服裝: Lily Brown

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()