周秀娜戰鬥格暗示等人追

「宅男女神」周秀娜(娜姐)前晚以超密實造型現身跑馬地馬場,她自言會賭馬,但落注時只會選好意頭的馬名。問到是否看馬比看人有眼光?她自嘲是「戰鬥馬」:「如果有人喺後面追我,我就會好努力咁向前衝,我指事業方面。」但亦似暗示追求者放膽追求!

有指同樣擁有32D的歌手蔚雨芯是她的翻版,娜姐表示未有聽聞,但笑說:「幾好呀,幾好呀!(似樣都幾好?)似唔似都冇所謂,都希望大家好,大家做自己嘢,有機會要相認吓!」

周秀娜不諳賽馬,只憑馬名判斷下注目標,非常搞笑。

娜姐歡迎蔚雨芯老翻

宅男女神周秀娜(娜姐)入行時被指是翻版樂基兒,現在的娜姐今時唔同往日,已經升呢,人紅當然有人會跟風。日前有報道指同樣擁有32D魔鬼身材的歌手蔚雨芯抄襲娜姐,無論胸、衫或樣貌都撞晒。不過娜姐就說未聽過,並自稱是戰鬥馬,不會理會在後面追逐的人,更笑言有機會要與蔚雨芯相認。



周秀娜早前弄傷腳部韌帶,但仍要繼續拍戲。

宅男女神周秀娜前晚以超密實騎師造型現身跑馬地馬場,雖然收埋32D豐滿身材,娜姐仍魅力四射。對於有指亦擁有32D的歌手蔚雨芯是翻版娜姐,撞胸、撞衫兼撞樣,娜姐表示沒睇新聞,並說:「幾好呀!(似樣都幾好?)似唔似都冇所謂,都希望大家好。我係戰鬥馬,如果有人喺後面追,我會好努力咁向前衝,唔理後面嘅人,大家做自己嘅嘢。」同時亦似暗示叫追求者放膽追求。娜姐還笑言有機會要與蔚雨芯相認。

下注睇意頭

娜姐前晚為活動客串講馬經,並說有賭馬:「我唔係好識,但唔係第一次嚟馬場,身邊都有朋友玩。」她又說買馬沒心水,只會選好意頭的馬名下注:「好似今晚(前晚)落雨,如果有隻馬叫『水為財』我一定買。(贏過馬?)有,不過會用贏番嚟嘅錢做善事。」


蔚雨芯被指與娜姐的造型很相似。

蔚雨芯

娜姐又希望將來遇到好的「騎師」和「練馬師」,令事業更進一步,記者問為何她不做騎師?她笑說:「我隻腳仲傷緊(早前拍戲韌帶受傷),冇得騎人住,好番先。」娜姐透露自己韌帶撕裂,但不用動手術:「不過依家要繼續拍戲,日常生活OK,但要小心。」

文:名人組

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()