當年今周

一起防疫的日子

H7N9殺到嚟,點算好?注意個人衞生,加強抗炎措施囉。
講就容易囉!想當初 2003年 4月、沙士爆發得最勁嘅時候,唔少藝人都冇乜防疫意識。就等媽咪姐回顧當年,以反面教材教大家抗炎 do's& don't's!

古天樂口罩當玩具

沙士襲港,個個聞「咳」色變,人人戴口罩自保。出席《心連心全城抗炎大行動》記者會嘅古天樂當時有戴口罩,但佢又除又戴,隻手又不經意摸到口罩,容易滋生細菌,戴咗等如無戴。

 

檔案編號第 403期
日期: 18/04/2003

鄭中基膠袋裝口罩

口罩大概 3個鐘頭換一次,如中途要除低,就要學鄭中基咁,用保鮮袋裝住,咁就用得安心又放心啦。

阿 Sa未洗手先食嘢

當年無綫舉辦《同舟共勉香港心》,嘉賓之一嘅阿 Sa竟然喺化妝室未洗手就進食。其後示範清潔,佢一再犯禁公然抹鼻。衞生署都有呼籲啦,觸摸眼、口、鼻前要洗手!


麥浚龍自備消毒紙巾

冇消毒洗手機,附近又冇洗手間,點算?可以學吓麥浚龍自備消毒紙巾(小圖)。當年佢仲非常 high tech,買咗個可攜式空氣淨化機(圈),據講會淨化空氣,連口罩都唔使戴。有錢仔果然特別多花樣。


阿叻口水咪周圍傳

係人都知病菌可以經口沫傳播,不過阿叻竟然罔顧衞生,將自己用完嘅咪遞俾阿姐,稍稍不慎真係好易中招。

丘凱敏醒目用咪套

《同舟共勉香港心》主持之一丘凱敏就非常醒目,喺咪度額外加上咪套。如果有私家咪就更好,不過都要記住勤消毒!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()