書房的玩具五花八門,但拍照時何基佑偏偏要拎住本書,他解釋:「我平時玩玩具個樣太低能,拎住本書好啲喎!其實我成日喺書房睇書,睇到攰又可以玩吓玩具,好方便。」

星悅居

何基佑 玩具小白屋

2012年12月28日 ~~ 第909期 忽然1周

何基佑,無綫生活台主持,熒幕前識飲識食講享受,這個也是他的 icon。
現實中,阿 Kay(何之洋名)與結婚一年多的靚老婆 Charis住在大埔林村村屋。大細路的阿 Kay堅持要將心愛玩具擺出來 show off,閒時可以望吓玩吓。其太太就最喜愛希臘小白屋「藍與白」色調,結果,合併了這間玩具小白屋。

互動片段

何基佑家居



踏入何基佑的 700呎小白屋,即時被藍與白的絕配醒一醒神,就像進入了另一個世界。行多兩步,透過玻璃望到書房內的玩具,簡直進入興奮狀態,雙腳不由自主地行入去探索一番。「我睇你(指記者)都係八十後啦,呢啲玩具應該唔會陌生。其實我啲玩具都好雜㗎,由星球大戰、藍精靈,到近期嘅美國隊長、反斗奇兵我都鍾意,總之我覺得靚嘅就會買返嚟。依家啲 figure像真度極高,根本忍唔到手唔買,而且大部分都係限量版,好珍貴!」何基佑說。

限量耶穌


05年買入$900
現時炒價$4,000
07年朋友送約$1,200
現時炒價$5,000

這兩個耶穌 Figure均是何基佑至愛,「兩個都係限量版,全球唔超過五百個,朋友喺阿根廷買返嚟,左邊係夜光耶穌,夜晚會發光,右邊成個戰鬥格嘅係 Fighting Jesus,好打得㗎!」 

「反斗」美國貨




愛玩具無分年代,近年大 hit的反斗奇兵,何基佑亦有收藏,「我有齊一套㗎,呢幾隻喺美國買返嚟,同香港有少少唔同,我專登唔放佢哋入盒,等佢哋可以夜晚出嚟玩,哈哈!」 

升值限量熊




全球限量二千隻嘅 bear bear熊,是何基佑在網上以三千元買來,「呢個熊仔年紀仲大過我嘅爸爸媽媽,佢呢個經典英國造型,加埋個皮喼真係好正,依家炒到八、九千!不過我係收藏唔會賣!」 

兒時玩具




一眾玩具中,總有些是特別有感情,「呢隻太空玩具跟咗我好耐,十幾歲到依家。其實佢冇咩好玩,係一種回憶囉,我一直放佢入盒好好保存,依家仲好新淨。」 

光猛客廳




何基佑 2010年以低價 145萬購入這間村屋,粉飾家居時決定傢俬都以白色做主色,日間不用開燈都非常光猛,不過亦有缺點,「有時一兩條頭髮喺地面都會好覺眼,要即時打掃清走佢,白色地板無計!」 

Q版基督公仔




何基佑與太太都是基督徒,屋內放了不少與基督有關的小擺設,「呢個情景係主耶穌出世,全部 Q版人好得意,仲有聖誕樹係我自己加上去。」 

玻璃冇隔膜


用玻璃分隔書房與大廳,原來可以增強空間感,亦可增進夫妻感情,「我好多時喺書房對住電腦,會忽略咗喺廳睇電視嘅太太。用玻璃隔開既有自己空間,但又可以望到太太,感覺依然 close。」




兩夫婦同為貪靚之人,「太太話個廳一定要有鏡,方便自己喺廳都可以照吖嘛!塊鏡係我揀嘅,覺得好襯成間小白屋嘅舒服感覺。」

留住童真


別以為小朋友才會拎玩具出來玩,其實,八十後的「年青人」也會。「我間唔中啦,拎出嚟抹吓佢,順便玩吓囉,郁吓佢哋啲手手腳腳,你唔同佢玩,佢哋會唔高興,哈哈!人點都要保留番啲童真,唔係好易老!」

主持「明珠生活」




識飲識食的何基佑,現於無綫生活台與楊洛婷主持節目《明珠生活》,專門教人如何嘆世界。而剛播映的《法網狙擊》,他亦有份參演一個單元故事,飾演黑社會大佬。 

橫樑扮木屋


房間顏色與大廳相同,只是牆身跟天花顏色對調,「睡房唔使咁光猛㗎,所以牆身用藍色,天花用白色,咁樣房間會 sharp一啲。」

睇完大堆色彩繽紛的玩具行番出大廳,發覺客飯廳感覺截然不同,雜物不多,傢俬設計簡約,感覺舒服。「我同 Charis好鍾意簡單,刻意用啲希臘小白屋嘅藍色同白色,天花嘅橫樑都係自己加上去,扮木屋屋頂,有 feel好多!」 

英文詩冧老婆




肉麻的英文詩句,貼在牀頭板是否別有用心呢?何說:「牀頭打交牀尾和嘛,呢首詩咁有意思,我哋又點捨得嗌交。」 

生猛貼紙




牆身貼上樹木與小鳥圖案,令間房更有朝氣,「貼嘅時候都好有技巧,我同太太貼咗成個鐘先貼到一張,出來效果好滿意,成間房生猛晒!」 

作家夫妻


何基佑與太太都出過書, Charis將自己童年慘痛經歷化成文字,希望讀者從中得到啟發。而何基佑就寫出一些個人感受及道理與大家分享。





整體感覺行先


藍白色調一直伸展到主人房,房內傢俬依然是白色,房間內還有不少英文字句,無時無刻流露愛的宣言。「我唔太着重傢俬本身嘅設計,最緊要係整體感覺,所以唔需要去買貴傢俬,喺淘寶買都得,不過唔係全部都可以淘寶,牆身樹木圖案貼紙就一定要歐洲貨先至耐用,一幅要七百幾港紙,雖然淘寶幾十蚊有交易,但容易爛,所以呢啲錢唔慳得!」自己度身定做的 Dream house,喜歡怎樣就怎樣,真爽!

夫妻組 band




兩公婆同樣愛音樂,何基佑曾當歌手,太太 Charis以前亦跟劉以達組過 band。訪問期間,一個彈結他,一個唱歌,以夫妻檔自娛。 

洗澡與神同在




沖涼當然是最 relax的時間,再加上睇住何基佑所揀選、貼在牆身的「上帝」留言,肯定能將沉重的心情消除。與神同在,放鬆晒啦! 

村屋平面圖






撰文:高智翹
攝影:潘啟德
錄像:湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()