唔好嘥料!蕭定一將周秀娜改造成性感打女,令演出更有睇頭。

09年憑住推出寫真集、人形攬枕突圍的宅男女神周秀娜,近年在寫真界封盤,唔同模格鬥,轉攻電影升呢。試過一口氣接五部戲的她,稍後會接拍由蕭定一監製,投資6,000萬的特技電影《紫荊俠3D》,由於電影有內地投資者,並會在歐美推出英文版,進軍國際市場機會擺在眼前,推動娜姐積極習武,強攻動作女星行列。


娜姐練習打木樁,師傅在旁監察每個動作,為了保持體力,娜姐還要晚晚加料跑步練氣。

繼續封盤
靠滴雪糕、漏牙膏寫真出奇制勝的D胸周秀娜,去年開始,無再推出寫真集。「娜姐第一年出寫真已經上晒位,連續兩年都賣斷市,幫公司賺咗唔少錢,而家佢出一個活動,價口要八萬到十萬元,照樣唔憂做;本來今年公司想再幫佢出寫真,但娜姐覺得如果要再出,一定要好有突破,如果唔係,寧願唔做。最後佢企硬講服公司,今年繼續封盤。」Chrissie身邊人說。今年再棄戰,Chrissie說:「自己年紀大嘞!留番俾啲妹妹仔玩啦!」讓出寫真女王席位,Chrissie轉戰影壇,一樣搶手,去年一口氣連接五部電影。「而家電影圈青黃不接,娜姐雖然係新人,但好多人都認為佢啲戲唔差,個人又有腦,片酬亦唔貴,係好使好用嗰隻。不過,起步階段始終難免要靠身材!」去年中,蕭定一為周秀娜度身訂造《紫荊俠3D》角色,全片由頭帶到尾,全新打造動作形象。

買重保險
紫荊女俠武功高強,飛天遁地無所不能,為演好角色,周秀娜於過去兩個月苦練詠春,日日做拉筋運動,希望埋位時打得有板有眼,而下月開始,還要學埋揸電單車。「呢兩個月來,除咗每晚跑步練氣,仲有一星期練兩日詠春,兩日拉筋運動,就算做完嘢好攰,佢都堅持去做!」娜姐身邊人說。毫無功夫底子,娜姐對今次的苦練,視為大挑戰。「好開心有機會做打女,希望可以拍到部代表作,我會盡量唔用替身,自己親身上陣,我有咗心理準備,到時可能會受傷,電影公司亦答應會幫我買重保險!」

終於擔正
現年27歲的周秀娜05年被經理人公司GME發掘簽約成為模特兒,09年推出處女寫真及多款產品,包括人形攬枕,成功在一眾模中跑出。人氣急升,娜姐進軍電影圈,至今已參演超過二十部電影,包括《新紮師妹3》、《絕代雙嬌》、《矮仔多情》等。由做配角開始,至10年在驚慄片《惡胎》首次擔正做女主角,去年更一口氣接下《猛男滾死隊》、《熱浪求愛戰》、《殺手歐陽盆栽》、《猛鬼愛情故事》及《紫荊俠3D》等五部戲,為轉型踏出新一步。 ####


學習詠春三個月,娜姐舞動長棍,有晒姿勢。


去年娜姐已經為《紫荊俠》試造型,預計電影13年上映。


片約不斷外,周秀娜早前接拍內地劇《唐朝浪漫英雄》,與方力申合作。


早前與曾志偉、蕭敬騰同現身《殺手歐陽盆栽》首映禮。


在《抱抱俏佳人》中,娜姐與林峯有埋身肉搏場面。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()