上週五,開工的娥姐一提「插娥雙嬌」,即露出不屑表情。

處境劇《結•分@謊情式》近期平均收視逾三十點,收視愈高,是非愈多,惹火商天娥首當其衝。
據了解,跟娥姐已交惡多年的滕麗名,最近更聯同沈卓盈變身「插娥雙嬌」,引爆黑癲娥十宗罪。煞科在即,娥姐唔再客氣,暗寸滕麗名為人陰濕,沈卓盈無專業操守。

 

拒同枱食飯
劇中飾演兩姊妹的商天娥與滕麗名,感情要好,但鏡頭以外卻另一回事。兩人數年前合拍《師奶股神》及《掌上明珠》時,已經積下宿怨,今次再碰頭,已發展到飯枱上有你無我。放飯時間,只要同枱有娥姐,滕麗名必定唔見影。娥姐連番被插,有傳不單是宿敵放箭,還有新加入成員;「插娥雙嬌」甚至聯手做嘢,以十宗罪狂插死對頭。心知誰是黑手,一身箭的商天娥早前偕夫Patrick接受電台節目訪問反擊,力斥有人為誣衊她,小事化大,暗指滕麗名是攪屎棍,又爆有演員入廠對稿態度差,不尊重對手;矛頭直指於兩個月前才加入劇組,飾演小三的沈卓盈。娥姐夠惡,沈卓盈亦非省油的燈。因為不滿對方工作態度又hea又囂,娥姐直斥其非,因而再辣火頭。

當眾訓示
「沈卓盈每次入廠對稿,講完自己嗰段對白就唔理對手,行開同班幕後喺度大大聲傾偈好騷擾,唔同對手試戲無交流,好唔專業。有次佢同修哥(胡楓)、心姐(謝雪心)仲有娥姐一齊對稿,態度都係咁,兩個老人家冇出聲,但娥姐就話之你,一句質埋去:『Respect people, please!(請尊重別人)』俾娥姐詐型,沈卓盈無耍冧仲夠薑藐番佢。後來有場喺廁所對質嘅戲,沈卓盈直頭唔對稿,任娥姐對住空氣試戲。」幕後工作人員說。娥姐當眾責難,條氣chok住的沈卓盈即時在微博洩憤還擊:「別人不尊重我,我也會選擇去尊重別人。你的無賴,別人是有眼看的!」

同聲同氣
有相同目標,收到風的滕麗名即時拉攏沈卓盈做盟友,又經常向劇中演員撥火。去年底,男主角張兆輝向監製投訴娥姐經常遲到,之後傳出飾演阿媽的甘草雪妮頂唔順娥姐脾氣,「求死」望早日離組;加埋鬧PA、實Q同陳奐仁,圍剿是非接二連三,但娥姐心知肚明,是非搞手其實是「插娥雙嬌」。

滕麗名:無偈傾
提到與她積怨多年的娥姐,阿滕曾經講到明無偈傾。「對於唔friend嘅人,我開工閂埋對耳仔。」

沈卓盈:佢唔睬我,我控制唔到!
對於她是娥姐口中唔專業演員,沈卓盈帶點激動:「我自問開工做足本分無遲到,人哋要咁講我都無辦法。我同心姐、修哥仲有監製都合作愉快。(咁娥姐呢?)話到尾佢係前輩,但佢睬唔睬我,我就控制唔到。」

合作可免則免
上週五(四月六日),娥姐返廠開工,求證所指「不尊重對手的演員」是否沈卓盈時,她沒有否認。「你既然咁問到,我只可以答你專業演員係應該有專業態度,莫講話工作,就算普通社交場合,你講完嘢都應該安靜咁聽埋對方表態,呢啲係禮貌。(你話過佢之後,佢態度仲差!)唉……咪嬉皮笑臉,唔識講呀!(有傳沈卓盈同滕麗名係「插娥雙嬌」?)每行都有不良分子,有心裝無心,小事誇大一百倍,至於中途加入搞事嘅人,我都費事再講,封口。」之後,娥姐又以陰濕人,暗寸放箭的滕麗名。「起初知個劇有嗰啲陰濕人,想過唔接,但人揀我,我揀人,以為唔會次次都係咁啩,點知又係重複!(以後仲會跟滕麗名、沈卓盈合作?)可免則免!或者學精啲,唔再笨人出口,見到唔啱,都唔好出聲。」

私生女撐娥
劇中演私生女的潘曉彤說:「娥姐好用心教我做戲!」她雖沒說沈卓盈不是,但就繑住娥姐隻手,行動撐娥。

胡楓抽身
「人哋感覺係點我唔知,我就唔覺沈卓盈有乜嘢,因為我同佢好少對手戲。」

心姐以和為貴
「首先我同娥姐好friend無不和。佢份人直腸直肚說話唔修飾先惹人誤會。我唔知邊個搞是非,我係以和為貴。」 ####


明插你㗎啦!(設計對白)


咁快識穿!(設計對白)


早前娥姐偕夫到商台做訪問反駁十宗罪,且引爆插娥雙嬌事件。


沈卓盈微博還拖有指沈卓盈入廠對稿唔做足本分,因而被娥姐當面寸她要尊重人。事後沈在微博向娥姐還擊。


《結》劇早前開香檳慶祝好收視,真係多得咁多是非做宣傳。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()