3/4 15:00 裸跑

慾照風波令男主角陳冠希一鋪清袋。事隔三年,死性不改的他繼續四圍「亂食」,去年十月,因雜食模Cammi(謝芷蕙)再出事,二人打茄輪慾照流出後,Edison即時公開割席,話自己信錯人,從此與對方不相往來。講嘢無句真的Edison其實掟煲唔掟蓋,為方便繼續食免費餐,於是秘密搬新竇,租住淺水灣豪宅作為「新性地」。今個月初,被Edison半夜急召上新竇撲慾火的Cammi,摸黑到淺水灣「送外賣」,在Edison新屋影慾照搞足四粒鐘後離開,無得留低過夜。事後得悉愛女再被Edison多鑊,老羞成怒的謝父出言警告:「唔好再搞我個女!」

 

與伊健為鄰
為防Cammi出書爆淫史,據知Edison過去半年對她採取軟硬兼施,一時氹她食散餐當揞口費,但食飽轉過頭又致電爆粗恐嚇對方,禁止Cammi借其名抽水登台、出書。「Edison成日同friend講,話條女(Cammi)好蠢好易氹,條女真係信晒佢會同自己認真發展,所以叫佢幾時上嚟就上嚟,點影點玩都得!」知情者爆料。慾照即使令他賠上事業,仍無法改變Edison的「食」性。為免張揚,早前他秘密搬竇,撤離住了數年,月租五萬的四季酒店,搬到月租三萬多的淺水灣雅景閣,與鄭伊健為鄰。為防「新性地」曝光,每次返港出席活動後,明知有傳媒追住,他一定先返四季舊竇走一轉,等外界以為他仍住上址,實則金蟬脫殼。早在二月開始,已傳出Edison常與Cammi蒲私竇。四月一日愚人節,Edison再搵剛滿17歲的Cammi充飢。得Edison點燈,悉心打扮赴約的Cammi當晚十一時離開寶達邨寓所,在Edison教路下,先搭的士到朋友位於油塘的寓所作為中轉站,以測試是否有記者跟蹤,逗留至十二點,在友人陪同落樓,坐上一部一早電召等候的的士,直往淺水灣。

落車摸黑行
無知的Cammi不單要貼百元車費做人肉速遞,還要被Edison老點,在距離雅景閣尚有十分鐘路程的淺水灣沙灘「必勝客」落車。過程有如電影交贖金情節一樣,聽住電話的Cammi由Edison遙控帶路,從燈光昏暗的沙灘附近行去雅景閣。凌晨時份,淺水灣人影無隻,Cammi冒險摸黑「送外賣」,男嘅食得無品,女嘅亦攞嚟賤。踩住三吋高踭鞋,行了十分鐘,Cammi終於去到Edison新竇,一早收到通知的保安亦第一時間開門。拍慾照成癮,據知Edison至今每次開餐,影低慾照仍然是不可缺的主菜。「啲女唔係次次都咁願意影嗰啲相,但Edison有計可以令到啲女喺high high哋情況下任佢影。」知情者說。凌晨四時許,Cammi在新竇足足逗留四粒鐘始獲Edison放人,並在保安員遮擋下搭電召的士返歸。回程中,Cammi沿途煲電話,不時仰頭大笑。落車後,邊行邊講電話的Cammi仍然笑不停,聲浪又大,情緒處於高漲狀態。

內衣釣Jeana
有Cammi作為攝牙罅散餐外,數月前,Edison亦睇中另一模Jeana,以為旗下品牌做model作藉口埋身,之後狂發短訊給對方,又送靚衫利誘Jeana上門。「佢同Jeana講話買咗件好靚嘅衫俾佢,叫佢上嚟屋企試,之後whatsapp咗件內衣俾佢睇,.即係阿嬌都著過影慾照嘅英國名牌Agent Provocateur,款式同Cammi喺facebook放過一張疑似喺Edison屋企影,鋪到一地性感內衣相差不多。Jeana梗係唔騷佢啦,黐埋去仲邊有運行!除咗Jeana,佢仲撩過台灣女模Nita(張亞蘭)。」兩個月前,Edison在熱網「instagram」發現曾與周杰倫傳緋聞的二十二歲台模張亞蘭一張倒奶性感相,32C上圍加豐唇,對晒胃口,隨即流晒口水,不但對照片瘋狂點讚,還發私人訊息挑逗讚她:「You're so hot.」,有指張亞蘭覺得Edison太猴擒,加上記錄不良,拒絕受溝。周圍雜食,但Edison仍不滿足,除了厚面皮在公開活動聲稱仍掛念前前度Vincy(楊永晴),私下再搵中間人傳話求復合。「上個月底,佢約咗Vincy啲friend出嚟食飯,希望對方幫口勸Vincy同番佢一齊,但班friend話咪搞,因為舊年尾佢同Vincy分手後,都試過搵人幫手箍煲,原本Vincy都心軟,點知就爆出Cammi慾照單嘢,班friend今鋪死都唔應承。」其中一人說。

半裸求救
同Cammi在淺水灣新居玩到半夜四點,翌日(四月三日)下午三時才蒲頭,著短波褲,赤裸上身的Edison從雅景閣沿山路跑步,但起步不久已發現記者,他先躲在另一幢大廈旁邊望了一陣,之後再跑向本刊採訪車。壹:本刊記者 陳:陳冠希陳:你哋喺度捕我呀?壹:點解你喺呢幢大廈出嚟嘅?你唔係住四季咩?陳:係囉,係囉,我係住四季嘛。只不過我鍾意周圍跑步,有時上山頂跑,有時嚟呢度。頭先因為見到你哋,所以匿喺雅景閣。(講完便扮若無其事繼續跑!)擔心新竇曝光的Edison一直唔敢返上樓,半裸上身的他於是向朋友求救。未幾,一輛私家車駛越採訪車後再繞圈多次,最終駛入雅景閣,當晚Edison也沒有返回新竇。

瞞住老豆來往
週日(八日)Cammi出席活動,被追問到Edison新竇送外賣,她即時臉色轉青,口震震否認。記者之後再致電Cammi,知道有相為證無得講大話,她唯有改變口風說:「我唔會回應!」之後扮接收不到收線。據了解Cammi是瞞住父親與Edison繼續交往。本週二(十日)記者致電謝父時,他反應十分大。「我唔會俾個女再黐埋個衰人度,佢唔好再搞我個女!(擔唔擔心Cammi又俾Edison影慾照?)梗係擔心啦!我會收起佢手機,唔俾兩個再聯絡,要斬纜!佢咪使旨意再呃我個女。」

翻啅癮
從來都冇專一過的Edison,一直鍾意玩翻啅,當年跟正印陳文媛拍拖時,便無間斷翻啅張栢芝、鍾欣桐,甚至當年毫無知名度的黃榕。 張栢芝 08年淫照陸續曝光,從張栢芝相片中的紋身推斷,發現她當年跟謝霆鋒復合後,仍暗地與Edison保持親密關係,直至結婚成為謝太才斷交。 鍾欣桐阿嬌跟Edison分手後,隨即與方力申拍拖,不過愛翻啅的Edison,經常約阿嬌到酒店幽會,並拍下多幅淫相。 黃榕模黃榕一直對Edison死心塌地,多年來只要男方一個電話,便隨傳隨到送上門,但早前Edison公開表示唔識邊個係黃榕,女方迫不得已公開被男方邀請開房的MSN,踢爆Edison花心完鬆。

手淫洩慾
精神科醫生曾繁光(小圖)指出,醫學上並沒有「性上癮」,嚴格來說應該是「性慾過度亢奮」,或是「性衝動失控」,兩者病徵近似,普通人難以分辨。他表示,性慾過度病患者是無法控制自己性慾,要通過性行為發洩出來。過往有病人每天有三次性需要,女友嚇到走佬,要搵性工作者解決問題。最後要以藥物控制性慾,加心理治療,並以手淫加性幻想減低性慾,多管齊下才有好轉,終由一日三次變為一日一次。曾繁光醫生補充,病患者不會試圖強姦或非禮,因為他們不像強姦犯,需要透過征服他人,看見別人痛苦而取得快感。

面對現實
外國性上癮男星,大多數都願意面對現實,甚至公開道歉,積極尋求治療辦法。有病,就梗係要睇醫生啦!

曉格蘭特(Hugh Grant)
英國男星曉格蘭特多年前在倫敦,因為性上隱,晚上揸車單獨出動,兜搭黑人妓女,之後被警察拉返差館拍下疑犯相,事件通天後,曉格蘭特主動向公眾道歉,希望大家給他改過的機會。

活士(Tiger Woods)
曾經是高球壇一哥的活士,09年爆出有多年婚外情,並有召妓習慣,老婆要求離婚,令其體育事業一沉不起。10年接受性癮治療後,直至最近高球成績再有出色表現。 ####


1/4 23:00 Cammi著短裙晒長腿離開屋企寶達邨,隨即跳上的士到油塘邨朋友屋企。


2/4凌晨在朋友家等足一粒鐘,確定冇人跟蹤,Cammi再由朋友家出發,搭的士到Edison淺水灣新竇。


2/4 00:20 為防新竇曝光,Edison電話遙控Cammi在他屋企相距十分鐘路程的Pizza Hut落車。


2/4 00:30 Cammi一個人向Edison的雅景閣方向步行。


2/4 04:30 送完外賣的Cammi搭的士返寶達邨屋企,落車後繼續大聲講電話,跟平日陰聲細氣講嘢完全兩個人。


2/4 04:00 Cammi由Edison新竇雅景閣離開。


年初Cammi在Facebook放上Edison給她著住影慾照的褻衣相。


Cammi跟Edison的自拍慾照,幾乎都是瞇着眼,狀態high爆。


Edison跟左鄰右里相當熟落,遇上街坊即打招呼閒談。


Edison跑步期間,忽然發現本刊記者,立即上前查問,對於他現居何處,初時支吾以對,及後更謊稱仍居於四季酒店。


做過「希嫂」,令籍籍無名的Cammi工作量大增,在內地登台更有夜場客對她吟打油詩:「開放要帶攝影機,拍照要搵陳冠希。」


生日後 18/3正日生日的Cammi全日唔係同朋友行街買衫,就係同fans度過,生日前後Edison都無意和她慶祝,只當她是發洩工具。


扮住四季上月底從內地返港的Edison,明知有幾間雜誌狗仔隊跟他,故他扮嘢返回之前住開的四季酒店,掩飾新竇。


日前Cammi出席活動時,被記者問及到Edison新居送外賣,即時心虛口窒窒否認。


謝父得悉女兒半夜偷去Edison屋企後好驚訝,即場鬧爆Edison。


張栢芝


鍾欣桐


黃榕


有傳陳冠希對舊愛Vincy餘情未了,直至現在仍希望Vincy回心轉意,答允復合。


獵女高手Edison原來曾向Jeana發動攻勢,可惜神女無心而作罷。



arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()