王馨平喜歡聖誕開酒飲,「鍾意開酒時的聲音,之後大家拍手,好開心。」 

今期流行

王馨平 回憶中的聖誕

聖誕將至,加埋雙糧又嚟,仲唔出去買嘢?嫁金融老公李家輝十二年的王馨平,上週已出發買聖誕禮物,包括每年聖誕節家中一定有聖誕樹和火雞,更勾起她和父親王羽的生活點滴回憶。

city'super$12,088

這個聖誕禮物籃包括全隻帶骨煙熏熟火雞、 Comtesse du Barry黑松露鴨肝及 Dom Perignon 2003等。

爸爸煮火雞


Linda兒時的聖誕節,由父親王羽親自炮製火雞。 

每逢聖誕節,王馨平( Linda)都喜歡在家中擺放聖誕樹,「細個媽咪(後母)會買真樹回家,真樹有樹香,但唔環保,所以我會用假樹。」她和兩個妹妹及後母便替聖誕樹裝身,「通常爹哋在外拍戲,所以四個女人搞掂。」因為 Linda生得最高,樹頂上的星星一定由她負責放,「樹下又有禮物,大家交換禮物,都係筆盒文具呢啲實用嘢。後母每個節日令我哋覺得有氣氛,雖然最後同 Daddy離咗婚,但都有聯絡,都當阿媽湊大我。」
除聖誕樹外, Linda連窗門也愛裝飾,「會掛聖誕襪布置窗口。」父親更會做火雞,「 Daddy煮飯好叻,聖誕佢一定煮火雞才有氣氛,佢做個汁特別好味。」問她會否留在家中煮聖誕大餐?她擰頭說:「香港地出去食好方便。」反而以前的聖誕多數登台中度過,「最難忘有年由美國西岸飛東岸,在飛機上機長祝大家聖誕快樂,覺得自己一個孤單做嘢有啲心酸。」今個聖誕,她計劃去上海和朋友一起度過。

不愛薑汁味

至於送乜俾老公做聖誕禮物?她說:「老公同我又無咩興節日送嘢。」反而 Linda會送聖誕禮籃,「通常擺自己鍾意食嘅嘢入去,我諗人哋都鍾意食。」她鍾意食的食物有魚子醬、火腿、芝士等,但有冇遇過禮籃放無謂嘢?「有人送禮都開心,家中一定有人消耗,唯一唔鍾意薑汁餅乾,唔鍾意個味。」所以 Linda會先試食,好食才送給親朋,今次她就試食了 city'super過萬元的聖誕禮籃,並說:「我怕肥㗎,但我會做運動,做高溫瑜伽、去 gym、打網球。」


Linda準備買二百八十元的茶之環抹茶聖誕蛋糕給老爺奶奶,「老人家太大份食唔到,老爺奶奶鍾意食細細地嘅嘢。」 

Linda在店內搜羅聖誕裝飾。 

她愛食西班牙黑毛豬火腿,「最少廿四個月,唔夠廿四個月唔入味。」 

她試食 Parmigiano Reggiano Cheese時說:「無花果襯芝士最好食。」 

文華東方$2,388

有人喜歡買禮籃,傅明憲就喜歡買香港文華東方酒店的烤火雞,配上烤南瓜、薯茸、麵包、蘑菇、芹菜、洋葱、煙肉等,並附上紅酒及雞湯煮成的肉汁和新鮮紅莓醬,傅明憲說:「訂咗幾年,人和狗一齊食,但狗就只食胸肉。」


有食緣$5,000

由已故建築商鄧鏡波外孫女黃又又如開設的有食緣由一千元至三千多元的禮物籃也有,老闆娘推介這個五千元禮籃,當中包括意大利 30年黑醋、一年賣一造的老樹橄欖油、鵝肝醬、法國黑松露等。


呢款西班牙 Les Costes橄欖油單買也約三百七十元。五百元的法國黑松露可配意粉或雪糕。 


撰文:李苑欣
攝影:李敏軒
化妝: Christy@MOD
髮型: Jacky Leung@IL COLPO
場地提供: Gaggenau of Poggenpohl

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()