麥貝夷的「最愛」,便是手上的兔兔 Cupid,「兩年前喺愛護動物協會領養㗎,覺得佢又得意又慘,就帶咗佢返屋企。依家我學緊同佢剪指甲。」 

私家居

環保生活 麥貝夷

面對全球暖化,若不及早響應環保,地球遲早玩完。歌手麥貝夷( Karene)表面「蒸生瓜」,其實是個環保烈士,在其美孚的家,竟發現太陽能充電器放在客廳;打開廚櫃,又見到垃圾分類,專業過不少得把口的環保分子,真係估佢唔到。

 

從前一直與父母同住荃灣村屋的 Karene,自 2010年出道後,因日夜顛倒,為免影響家人休息,便與中學女同學夾份租住美孚私人樓。「做呢行同屋企人住真係好唔方便,因為作息太唔定時,夜咗返去就會嘈醒爸爸媽媽。有時阿媽會等埋我門先捨得瞓,好慘,加上住村屋,夜歸始終比較危險。呢度一來近荃灣,又有港鐵超方便探佢哋,就算夜返都人流極旺,唔使驚。


大學主修英國文學的麥貝夷,被同居密友薰陶,對畫畫漸生興趣,這幅「黑白貓相遇」,畫功不俗。而喜歡貓的她,家中亦放有不少貓擺設。 


麥貝夷的睡房空間頗大,放了單人牀及兔籠後,仍可擺放衣櫃及梳妝枱。雖然房間有寵物,卻沒有異味。 

單位平面圖 

 

麥貝夷 2010年簽約林建名旗下的大名娛樂,即被安排與另一新人鍾一憲組情侶檔,更憑〈勾手指尾〉 hit爆網絡,點擊率逾 400萬。今年四月二人均已離開公司並分開發展,麥貝夷則與陳明恩簽同一經理人。

自製太陽能充電

900呎的老牌屋苑,有八成半實用率,很不錯吧! Karene與好友同樣愛整齊,家居不放「垃圾」打理得一塵不染,地板更乾淨得「立立令」。 Karene自豪地說:「坦白講,我朋友嘅功勞大啲,我都有做家務,但相對比佢少。佢真係好厲害,家務、煮嘢、勞作又得,有咩壞咗都搞得掂。」 Karene的「擦鞋」沒有誇大,其友人的確出得廳堂,入得廚房。
身為母校浸會大學環保義工隊的 Karene,家中零碳排放,平日在家不開冷氣只開窗,燈亦選用慳電膽,既慳電費又環保。記者踏進麥家,只開了兩片窗,拍照前所有燈及風扇也沒有開,十分慳儉。除此,客廳的工作枱放置一個自製的太陽能充電器。 Karene說:「咪係我呢位乜都識嘅朋友囉,佢自己整㗎,真係叉到電。」

太陽能充電

太陽能充電器是友人親手造的,不用時可當裝飾,揭開木板便可充電,十分方便。


光猛客廳

客廳四正光猛,因此平時甚少開天花的慳電膽燈飾。平日麥貝夷與友人輪流打掃,整潔得「發光」。而放在廳中的電子琴是友人送給她的。

自訂垃圾分類

廚房花了十數萬元裝修,打通改成開放式,令室內空間更大。不說不知,原來 Karene與友人也酷愛下廚,砂煲罌罉及各式各樣的調味料等十分齊全。地上放了一盤玻璃樽裝汽水,有飲用完的空樽,很有懷舊 feel,「樽裝汽水都係因為環保,飲完叫人嚟收番循環再用,唔會浪費,況且樽裝真係好飲好多㗎!」
打開廚櫃,便會看見整齊的垃圾分類,分開了膠及紙類物品,整齊又乾淨。 Karene說:「分類好嘅膠兜,有時摷出嚟可以再用,啲紙就捐去俾樓下執紙皮嘅婆婆,環保之餘,又可以幫到人。」

垃圾分類

廚櫃內有條理地自行分類垃圾,膠類的垃圾先洗淨後才棄置,有時更會循環再用。


棄用膠樽

見到這盤汽水,感覺如走進舊式士多,「飲膠樽汽水唔環保,所以樽裝汽水每次都一盤盤訂,飲完一盤叫人嚟收番。不過我只會喺屋企先飲可樂,因為飲完會放屁,哈哈……」


撰文:石子青
攝影:李梓軒
錄像:蔡政峰
插圖:王紹堅

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()