close


除了坐唔定, Carmaney仲鍾意咩都試咩都八。細個學過單簧管、籃球、話劇、羽毛球、畫畫等,她說:「想做想學嘅我就會即刻做,雖然唔係樣樣叻,但至少無悔呀!」 

U花 U草

黃嘉雯 天生不是 BB

新一屆高登女神選舉揭盅,除咗冠軍人妻謝安琪,其餘入圍 10強的岑麗香、官恩娜和黃心穎等都係千依百順 BB型,包拗頸一向唔係高登仔口味!
現就讀浸大人文學系 Yr.2的黃嘉雯( Carmaney),雖然擁有典型索樣,大眼長髮等女神育成元素,但卻欠高登仔聽聽話話的大準則, Carmaney最討厭管束:「我份人都幾包拗頸,又貪玩,試過十號風球為追風,唔理其他人反對,走上山露營,又試過瞞住媽媽,一個人去英國旅行。」冇腳嘅雀仔,今次又要搵法官大人!

 

20歲的 Carmaney, 12月出生,自稱是典型人馬座,最抗拒束縛,兼最怕人管。「雖然我個樣好女仔,但屋企人同朋友都話我勁男仔頭,貪玩又唔聽話。我十號風球照去浪茄露營追風,家人愈管我愈要玩,又試過同媽媽話跟同學去英國上個 summer course,但其實係瞞住佢,一個人去英國孭背囊旅行。」

浸大人文學系 Yr.2黃嘉雯 Carmaney

一到星期六、日, Carmaney就會帶齊 ukulele同相機,捐窿捐罅搵郊外好去處。塔門、浪茄、鴨屎洲等都去過,分分鐘畀啲掛住打機的香港男仔更外向!

堅持跳舞

上年 Carmaney一入 U就參加了出名辛苦訓練的 danso,更為此與媽媽嗌交:「中學時已經好想入 U跳 mass dance,雖然畀我想像中辛苦,仲因為咁同屋企人嗌交面阻阻,最後我嘅堅持都令屋企人體諒。」

英國遇險

今年暑期, Carmaney去英國期間,險些出事,「有次在威爾斯,我同啲青年旅舍同房去酒吧,有個外國人主動話幫我哋攞嘢飲,點知佢無啦啦俾人打,原來佢想喺杯嘢飲度落藥,俾個 bar tender發現,就叫保安追打佢。」

最怕要報到

作為家中孻女,自然個個當佢係寶,但愈管得嚴,呢隻甩繩馬騮卻走得愈遠:「之前我想染紅髮,明知媽媽唔鍾意,但我就先斬後奏;上年入 danso,媽媽唔鍾意我太夜返,叫我退隊,我知佢錫我,怕我辛苦,但愈唔畀,我偏偏愈硬頸。唔只屋企人,中學時曾經有心儀男同學,明明開頭好地地,但當佢哋(男同學)一想管我,叫我報告行蹤,或者只係佢哋向我報告,我都好怕,唔知係咪因為咁,嚇走晒啲男仔。」
一直以為自己是匹脫韁野馬,原來只是未碰上適合騎師。最近才初戀的 Carmaney坦言:「開頭佢成日問我『瞓未呀?』、『仲唔起身返學?』,我都有啲唔習慣,但之後慢慢明白佢係真心關心我,怕我亂嚟。其實有人關心、有人管都係福氣,可能我呢隻冇腳雀仔都要安定吓。」

U花 U草:

只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。


撰文:譚家昌
攝影:何榮亮
化妝: Wing@Wing L image
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Lily Brown

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()