幫拖被插 

 

忽然1周 (952期)玩殘港視藝人 有人死守 有人謀後路 

媽咪姐

無綫抽水高調𢱑叛將

王維基不惜工本高薪挖角,節目劇本精益求精,拍一套 20集嘅劇閒閒哋使 2,000萬,對新人或二打六都好重視。無他嘅!有進步先可以進行漫長革命戰。 HKTV最少已經拍咗 200個小時劇集,家陣仲拍緊嘅劇就只得林嘉華領軍嘅《 Night Shift》,另外已開嘅七套劇全部叫停,難得班演員一句後悔嘅說話都冇講過。呢幾日政總有個大銀幕即場俾遊行人士率先睇 HKTV嘅節目製作花絮,大家終於唔使轉台,亦冇睇到「媽媽聲」。

 

見威脅者發牌撻 Q,無綫亦即時做嘢,喺《東張西望》整咗段陳豪等藝人嘅呼籲片,家燕姐好一句「歡迎返嚟我哋呢個大家庭!」抽水就梗㗎啦!但冇誠意到極呢,好似登尋人啟事咁,留電話叫以前跳槽嘅舊同事打返去。學王維基話齋:「強將手下無弱兵」,飲過魔童水嘅藝人大都挺起腰骨,想食回頭草嘅人真係唔多囉!





日前林嘉華喺石硤尾拍外景,佢當場問圍觀嘅街坊撐唔撐港視,個個都點頭表示支持。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()