34D袁嘉敏:我可以全裸

09年香港小姐最上鏡小姐袁嘉敏(Candy),在無綫四年主要被分派當主持,唯獨早前因飾演Laughing嫂而一度升呢為高登女神,惜只是曇花一現。

現年廿八歲的她,有樣有身材,近日跟無綫約滿,即爭取回復自由身,決心憑34D、23、34天賦本錢向影圈進發。繼替男性雜誌以內衣拍性感封面外,日前她又換上比堅尼,大騷噴血身材。為前途拼搏的她直言︰「我身形係天生嘅,我係好大胸,條腰又幼。我最想拍戲,若果劇情有需要,我唔介意裸露。」

昔日無綫抗拒Candy行性感,但已是自由身的她,即三點式解放,大晒噴血身材。

曾擔任導演陳可辛助手的她,雙方關係友好,早前對方的新戲首映禮,她(紅圈)也獲邀出席。

方向不同

在無綫四年的Candy,一直默默耕耘擔任《東張西望》外景主持,日跑十多小時走訪四單活動,踩足兩年半都沒有放假,可惜拍劇機會卻少之又少,直至前年客串《潛行狙擊》,憑戲中跟Laughing哥的激烈牀戲而上位,可惜未有其他角色承接,火速打回原形。

一心想演戲的她,跟無綫要她當主持的方向大相逕庭,近月約滿的她把心一橫決定向外闖,Candy說︰「之前同公司都傾咗成個月,始終佢哋想我做平實嘅主持,但我唔係想做陳芷菁,作為藝人想有更多變化,我真係想演戲,想有新嘅挑戰。其實大家方向唔同,傾傾吓都有啲僵,而且加薪幅度好少,最終我睇唔到將來可以做『視后』,所以咪鼓起勇氣揀自由身,依家自己接job。(同無綫嘅關係係點?)普普通通,佢有啱嘅工作搵我,我都會做。」

擅用天賦本錢的Candy,身材玲瓏浮凸,她表示自己身形較嬌小,但勝在均勻,因腰幼而令上圍顯得大。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()