高海寧:聽講有金牌送(真實對白)
娛樂喧
無綫縮皮減騷 高海寧硬食  Bob微博寸爆
無綫綜藝科總監余詠珊,自上場以來掀起不少風波,最近又多添一鑊:由她策劃的節目《反斗紅星放暑假》,因為縮皮竟然唔計騷,又欠缺保安、化妝及髮型師,加上接駁車安排差,搞到天怒人怨。
本周一首播的《反斗紅星放暑假》,動用過百藝員到迪士尼及廣州的長隆水上樂園拍攝。據知無綫收取了兩個樂園各一百萬贊助費,但出席藝人卻冇錢落袋,只象徵式收個金牌。難怪藝員私下呻爆,更有女藝人不忿致電公關部投訴。

打正「 Amazing Summer」旗號的遊戲節目《反斗紅星放暑假》,無綫安排陳百祥、薛家燕、謝天華等過百藝人參加拍攝,執行一連串任務,每位藝人參加拍攝的日數約 1天至 5天不等。雖然好多藝人都俾面撐場,但今次無綫以金牌代騷錢的做法,令上下藝員怨聲載道。
「 TVB收咗長隆同迪士尼各一百萬搞呢個節目,但啲藝員用咗全日時間上去長隆拍攝竟然冇騷計。原本話會有個紀念金牌送番俾啲藝員,但到個節目拍完都冇人知個金牌係咩樣!」知情人士說。

莊思敏:要轉三程車(真實對白)

麥玲玲:乜冇騷錢㗎咩?(真實對白)

Bob:冇刻意去問(真實對白)

余詠珊入無綫後,風波不絕,早前又因為插手揀選劇集角色,與阿叻鬧不和。
呻爆貼錢開工
冇錢收不特止,最慘還要貼錢開工。據知,每次拍攝的藝人多達二、三十人,但化妝、髮型師僅得一、兩個。女藝人在長隆拍攝期間,落水後個妝溶晒都冇人補,搞到她們「烏 wet」出鏡。現場又冇保安,男泳客圍住她們爭影合照,嚇到藝人要周圍匿,認真陰功。
「以前上綜藝節目,兩集活動當一個騷計,有時還有一百至五百元利是不等,依家利是 cut埋。有部分藝員仲要自費坐火車上廣州,拍完又要逼黃巴返港,車錢都蝕埋,慘過做義工。好多人呻爆,但大部分敢怒不敢言。」
就金牌代騷錢一事訪問了幾位女藝員,她們個個都推說不清楚,但就承認聽過送金牌一事。高海寧避重就輕謂︰「呢方面(計騷錢)係經理人安排,自己不嬲都冇理,不過聽講會有金牌送。(咁金牌到手未?)未見過,應該遲啲會俾番我啩!」
至於莊思敏則無奈表示︰「由長隆返香港嗰晚太夜,要轉三程車先返到屋企,當係經驗囉,髮型同化妝我都要自己搞掂。至於泳客埋身,係拍激流環節嗰陣,其他時間都同泳客隔開,而我就會自己保護自己。」
6月中,阿 Bob到長隆拍攝期間,更上載微博,刻意寫上每日使費,暗寸父親節要自費開工。繼微博發功, Bob亦直言:「去咗長隆拍攝兩日一夜,知道完成特別任務後會有金牌。計唔計騷?真係唔知喎,冇刻意去問, TVB都冇講!至於開工嗰兩日嘅使費,唔會同公司 claim番。」

麥玲玲得悉冇騷錢計,十分緊張,更隨即找《反》的監製何小慧問個究竟。

𡃁妹李綺雯就話一向接無綫嘅工作都唔會刻意去問有無騷計。
就「冇計騷」風波求證余詠珊,她承認曾有藝人就此事向她反映。但問到化妝、髮型師不足,交通及保安安排失當,她就前後矛盾,一時話冇認真跟進,一時又話夠。
記:《反斗紅星放暑假》參加藝人係咪冇騷計?
余:(激動說道)點會冇!之前都聽過某啲藝人問點解冇騷計,根本就冇啲咁嘅事,我喺之前冇講明即係有啦。
記:據知遊戲節目《獎門人》都冇騷計。
余:《獎門人》唔同,因為好多獎金獎品,唔同節目有唔同計法。點樣計騷唔會話俾大家知,但絕對唔會要藝人蝕底。
記:聽聞活動欠保安,搞到女藝人俾泳客圍?
余:唔會,我哋每次搞呢啲活動,一定安排足夠嘅工作人員,加上今次地方好安全。
記:咁今次安排咗幾多個保安、化妝同髮型師去長隆?
余:我冇認真跟進,但不嬲都會安排足夠工作人員去保護,啲古靈精怪嘅傳言唔知點嚟。
記: Bob話去廣州食嘢同搭車都要自費!
余:藝人可以同公司 claim番錢。
記:今次同長隆、迪士尼合作,佢哋係咪俾咗各一百萬贊助費?
余:其實我本身想搵主題公園合作,所以就主動同佢哋傾,至於贊助費就一部分啦!
據藝員透露,無綫一貫慣例,有騷價的活動,事先會同演員講清楚,與余詠珊的「冇講即有騷計」的講法相反,記者再致電外事部求證,但截稿前仍未獲回覆。本刊下期再為大家跟進啦!

未見過金牌
高海寧雖然知有金牌收,但拍攝至今仍未到手。

溶妝冇人理
長隆騷化妝髮型師不足,好像莊思敏落完水拍攝,溶晒妝都照出鏡。

泳客圍女星
雨僑在長隆等候拍攝期間,被四名半裸上身的男泳客要求合照,但無工作人員幫忙阻止,雨僑只有乖乖就範。

排隊逼黃巴
岑杏賢晚上大約十一點回家途中更新微博,話玩完水上活動甩晒妝,仲 post咗張跨境黃巴士飛。

眾星在長隆酒店門外,齊齊等巴士離開。
出騷收 buddy
昔日小生花旦亮相無綫節目不足三十分鐘,亦可當一個騷計,騷價視乎藝人身價而定。在出騷前,會向藝人講明有錢收。
09年,藝人為綜藝節目做嘉賓,變成以利是代替騷錢,分別是一百、三百及五百元(按藝人級數及年資而定)。
11年開始,無綫慳皮行為再升級,於《都市閒情》及《兄弟幫》等節目做嘉賓,只送價值 68蚊嘅 TV Buddy公仔或金牌代替利是。

撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()