close


九三年,鄧文迪去梅鐸旗下嘅星空傳媒( Star TV)做實習生,喺公司酒會識咗梅鐸,之後仲登堂入室。各位港女,學吓嘢啦。(法新社圖片) 

中環人語

鄧文迪¥ 335到$78億

傳媒大亨梅鐸,要同老婆鄧文迪結束十四年婚姻,震動國際。梅鐸旗下嘅新聞集團( News Corp),持有廿一世紀霍士電影公司、《華爾街日報》及 Dow Jones等數之不盡的媒體,總資產達五千億港元。不過,鄧文迪有得睇、就無得分;據知她和梅鐸有婚前協議,不會分得新聞集團任何股權。但其贍養費用,就可能高達七十八億港元!一樣羨煞一眾大陸女子。

 

鄧文迪只係來自大陸江蘇徐州市,睇番佢呢幾張童年舊照,樣子黑實樸素,一啲都唔起眼。佢仲係徐州少年排球隊成員,位置是副攻,難怪前年有人襲擊梅鐸時,她能第一時間走出來「扣殺」!當年佢入讀高校,申報家庭經濟收入,父母加埋姐姐與叔父,總共一個月只賺取三百三十五元人仔!其後鄧文迪輾轉離開中國、結識梅鐸,改寫人生,婚後她在夫家新聞集團,只做過網站 Myspace董事,翻查新聞集團年報,○九及一○年的報酬,分別只有七十一萬及七十八萬港元,即一個月只有幾皮嘢。不過當巨額贍養費落實,今年只有四十五歲的她,便一鋪賺突,此乃一生最佳投資!


鄧文迪鄉下啲同學仔話,文迪(原名文革)細個好黑實,成個男人咁,對佢哋來講無咩吸引力﹗ 

鄧文迪家境清貧,家庭總收入只係幾百蚊,難怪自小滿懷大志要脫貧。 

寸嘴英「舌戰」小辣椒


插圖:王健威 

出名寸嘴嘅豐盛金融資產管理董事寸嘴英(黃國英),早輪喺伊利莎伯體育館開 talk show,有唔少人捧場。但佢不嬲都牙擦擦窒人唔使本,佢話:「公司搵代言人 sell產品,賣三千蚊嗰啲肯定好賣過三十蚊嗰啲。」寸爆當晚都有出席、幫大家樂賣三十蚊套餐廣告嘅青姐(胡孟青)。有股壇小辣椒之稱嘅青姐,條氣即刻好唔順,連續幾日喺報章專欄反擊,話寸嘴英乞人憎,好重火藥味。
不過近日小宗再同寸嘴英傾,問佢同青姐之前係咪有好大牙齒印,佢竟然一臉無奈咁話:「無喎,我哋本身唔識㗎喎!」佢之後仲突然好興奮,叫小宗用手機睇青姐嘅加長版大家樂廣告,片中大 sell溫情,「我即刻 whatsapp條 link俾你,快啲睇,真係好好笑,哈哈,真係笑死我喇,哈哈哈﹗」再辣火頭?難道他不明白,爛佬怕潑婦的硬道理嗎?

77歲照賽車


本週二,長居美國的潘炳烈(左)帶同老婆黃夏蕙(右)出席 Lotus賽車記者會,佢話一年會返香港探夏蕙姨幾次,圖中為 Lotus代理商黃毅力。 

賽車界響晒朵嘅潘炳烈,今年已 77歲高齡,照樣參加本週末喺廣東肇慶舉行嘅 Lotus賽車賽。佢去邊度比賽,就成為邊度最老車手。 Lotus最快時速達二百多公里,心血少啲都出事。潘炳烈淡定話:「我十歲開始打獵鍛鍊身體,啲後生話我阻住晒,但我次次贏佢哋噃!」好嘢噃!

Give me a break 中環求愛大作戰


上週六嘅中環 speed dating,雖然男女質素唔差,但從大家嘅對話同眼神所見,港男港女都幾猴擒! 

大把港女想做鄧文迪;成功,係要爭取的!就如電視節目《求愛大作戰》,一出街,花生期貨即時抽高!大家剝住花生,睇吓在女多男少嘅香港,港男港女有幾猴擒!
要識人,坊間有不少婚介及 speed dating公司,中環亦有三、四檔。上週六就有活動喺中環一間餐廳包場舉行,一共二十男、二十女。當晚大部分男士都不超過三十歲,有會計師、核數師、工程師,條件不差,還要樣子不俗,睇到一班女仔雙眼發光。佢哋異口同聲話,工作太忙,加上圈子窄,想來識多啲朋友。計計數,一晚活動每人收費三百多元,扣除包場、晚餐成本,一場四十人的 speed dating淨賺四千,如果日日有場,一個月可賺十幾萬;未釣到金龜,搞手先發達!
現時 Speed dating公司競爭激烈,傳統 table for six滿足唔到客人,老字號 214 dating公司就諗到同現時最 hit嘅密室逃脫 crossover。「呢個遊戲最睇到啲人係聰明,蠢定鍾意幫人!」負責人 Tammy教路,剩男最忌炫富,剩女就唔好扮 cool,雙方睇人品同性格,比職業更重要。

本週「企」


(干港民攝) 

一直都話,內地無嘢多,人最多!是故蘇州呢間服裝鋪,唔要木架、金屬架,寧願搵來「人肉」架,整番個「人肉 stand」,你就知內地人命何價喇!

金牙大狀講嘢  689唔係毛主席


689以為自己係毛主席。插圖:祝健中 

官家發出 2,500個白表買居屋許可證,非但居屋價格馬上創下$6,662一呎實用面積之歷史高位,漣漪效應之下,私人屋苑樓價同步攀升亦意料中事。咁顯淺嘅常識道理點解 689同埋佢班蠶蟲師爺諗唔到?
箇中道理一啲都唔難明。 689有言在先,佢會「有膽有識有目標有規劃有步驟」咁「適度有為」,大幹一番。各位, 689呢十七字真言,用乜嘢行頭吖?冇錯啦,就係個膽字啦!佢顯然認為只要夠膽、夠狼,而且目標明確,則其他乜嘢規劃、步驟就自然水到而渠成矣。
689呢個心口掛住個勇字嘅施政手段並非佢自創者,而是師承毛主席之「為有犧牲多壯志,敢教日月換新天」。既然天都換得,白表買居屋壓抑樓價點解唔得先?如果你係毛主席,梗係乜都得啦。但你 689係唔係毛主席呢?照吓鏡啦!唔該!

中環人語迷你版

“我將命運交予港人。”

估中邊個中環人講呢句說話,送你 JWATCH J-37水晶版藍寶石鏡面限量版手錶一隻有意參加者,請於六月二十四日 24:00前將答案電郵 mailto:centralman@nextmedia.com小宗只接受電郵,郵寄免問。

本刊員工及直系親屬不得參加。
為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。
超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。答案及中獎者姓名將於一三年六月二十七日本欄揭曉。

上週人語揭曉答案

“我哋今日有唔和平咩?”

戴耀廷
得獎者: Lee Far
中獎時間: 1:00pm 12/6/13

廣告時間

你有某財團嘅黑幕想爆?你知邊間上市公司造假?
你仲想舉報地產霸權嘅不公?
歡迎你將財金界嘅寃屈或過癮八卦事,爆俾《壹仔》財經組知,一切報料,均會保密!

爆料熱線/whatsapp:6829 5929

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()