劉華上星期六出席完上海電影節開幕,第二日同 Sammi、阿杜、韋家輝、游乃海做埋《盲探》記者會,就劈去機場返香港慶祝父親節。 

同你吟一吟

Sammi劉華各自搵食

相隔近十年再埋班合作嘅杜琪峯、劉德華、鄭秀文,近期頻頻撲撲,為新作《盲探》做宣傳。星期六(十五日)晚冇蒲頭上海電影節嘅 Sammi,第二日一落機就趕去做記者會,跟住再不停做傳媒訪問,差不多成七點先收工。

夠鐘食晚飯!劉華搭機趕返香港同妻女過父親節,阿杜約咗朋友食全蟹宴, Sammi就同經理人郭啟華等,一班人去咗盧灣體育場嘅得和茶館食水煮魚水煮牛,三個拍檔,各顧各。
其實 Sammi同隔籬版嘅郭富城一樣,都係火鍋粉絲,兩個亦同樣係運動狂,日日跑,打火鍋熱毒,未驚過!


Sammi(箭嘴)同經理人、髮型師去食辣嘢,十點半返酒店,仲有棚 fans等緊佢。 


劉華、阿杜、韋家輝、游乃海,齊齊落手,話要谷 Sammi攞影后。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()