close

日前,繼無綫上年的《盛女愛作戰》高收二十九點後,今年無綫再推《求愛大作戰》,不過這次主角並不是一班「盛女」而是「盛男」求愛,節目裏有八位尋找真愛的「盛男」,並有專家向參賽者教路,如形象指導、兩性關系專家等,與上集大同小異。昨晚(六月十日)節目首次播出後,即時引來極大迴響,不過大家關注的並非那八位參加者,焦點反而落在穿綠色西裝套裝的公關及形象顧問Karl Hui身上。《求愛大作戰》播出後旋即有網民截圖,並於網上「喪鬧」指Karl Hui有易服癖、阿嬸髮型、不男不女、更有網友嘲笑他的打扮似足Keroro星人,單是高登討論區就短短一個晚上就已經有六頁留言喪鬧他。

大家都對Karl Hui的身份充滿好奇,其實他除了是形式顧問外,他和圈中不少o靚模都friend過打Band,如Lavina、趙哲妤、動漫Maggie等都是他的客仔,而網上更廣流傳一則黃榕和Karl Hui「重口味」合跳的Gwiyomi,有網民把Karl Hui聯想起日本動漫《進撃の巨人》,指他是「進撃の人妖」、「奇行種」等,指Karl Hui外形非常嘔心。

《求愛大作戰》Karl Hui
Karl gor百變造型

《求愛》收14宗投訴 無綫認「綠妖」教練不男不女

Karl出咗一集《求愛大作戰》即成為全城紅人,勁呀﹗(電視截圖)
Karl出咗一集《求愛大作戰》即成為全城紅人,勁呀﹗(電視截圖)

通訊事務管理局回覆指《求》首播接獲14宗投訴,指出節目評審不專業,形象顧問造型同聲線令人不安等。

無綫今日表示接到6宗投訴,也有指出形象顧問、一身青蛙綠蘭花手騷長腿嘅Karl,造型不男不女,外事部副總監曾醒明今日話:「佢(Karl)中性打扮,不男不女觀眾先反感,但作為形象指導,已成功突出自己。」唔係喎,Karl呢個造型,係咪應該係「易服」至真?何況,曾生自己都講咗係「不男不女」啦。

曾醒明指《求》昨晚首播平均收視18點,約116萬觀眾,最高收視20點,約128萬觀眾,節目高潮會安排4位盛男配4位盛女到峇里外景。

Karl講性向: 未有男仔令我心動

好犀利,真係好犀利,噚晚第一集《求愛大作戰》先至播出,「形象顧問」Karl亦都係首次同大家見面,但一出現,已經ma/罵聲四起,點知今日Karl已出現喺星蹤,同佢幫手「湊大」嘅0靚模趙哲妤到銅鑼灣出席時裝店剪綵活動。

趙哲妤今日準時到,反而阿Karl唔知係塞車定真係當自己係明星,竟然遲到十分鐘。唔少途人都認得Karl(勁!),紛紛伏喺窗前睇佢。

至於今日Karl嘅打扮,好正常,上身黑Tee,下身粉紅褲仔,個髮型亦比之前低調得多。

記:記者
K:Karl

記:有冇睇網上評語?
K:有睇,有正面都有負面。

記:有人話標奇立異、質疑你點解咁都做到形象顧問喎。
K:我唔會俾呢啲評論影響心情,總之多謝大家意見,我會接受。

記:都有好多人懷疑你嘅性向…
K:好明顯我係男仔嚟啦。香港有言論自由,講評語,多謝大家。但我唔會因為評語而改變造型。總之我係一個正常嘅男士。

記:但節目噚日一出街就有好多投訴,仲有網民話要向通訊事務管理局投訴,會唔會覺得佢哋反應太激?
K:我好多謝佢哋,花時間喺我同個節目度。

記:驚唔驚被起底?
K:其實上兩星期已有記者打俾我,我希望大家尊重我嘅私生活。

記:有冇諗過喺呢度澄清性向?
K:我知有人有咁質疑,平時我唔會講私人嘢。總之我有同女仔拍過拖,我鍾意女仔。

K:我留長頭髮,的確係吸引咗啲男性。唔排除將來有發展嘅空間。拍拖只想開心。如果有男仔,而我又接受到嘅話……不過暫時未有男仔令我心動,但我唔介意令人誤會。

同場嘅趙哲妤,雖然準時到,又露背,又晒黑bra,但風頭已完全被搶。佢話平日接job都係阿karl幫佢做形象顧問,佢話合作咁耐,覺得對方真係有料之人。對於網上一片「負皮」鬧爆阿Karl,趙哲妤話:「我戥佢可憐,佢應該OK。」

問到可知Karl性取向,趙哲妤表示﹕「我了解佢,試過一齊出trip,住埋同一間房,不過我唔可以當佢女仔,因為我自己都尷尬。佢沖涼嗰陣,我都會落樓下等。至於性取向就保密啦,不過佢都吸引到我舊男友,有次佢同我出街,男朋友只係見到佢個背影,但都忍唔住大讚:『邊個對腳咁靚?』」

求愛大作戰 HK cute cute style Gwiyomi 黃榕& Karl Hui

網民喪鬧《求愛大作戰》 姣爆Karl Hui大起底!

日前,繼無綫上年的《盛女愛作戰》高收二十九點後,今年無綫再推《求愛大作戰》,不過這次主角並不是一班「盛女」而是「盛男」求愛,節目裏有八位尋找真愛的「盛男」,並有專家向參賽者教路,如形象指導、兩性關系專家等,與上集大同小異。昨晚(六月十日)節目首次播出後,即時引來極大迴響,不過大家關注的並非那八位參加者,焦點反而落在穿綠色西裝套裝的公關及形象顧問Karl Hui身上。《求愛大作戰》播出後旋即有網民截圖,並於網上「喪鬧」指Karl Hui有易服癖、阿嬸髮型、不男不女、更有網友嘲笑他的打扮似足Keroro星人,單是高登討論區就短短一個晚上就已經有六頁留言喪鬧他。

大家都對Karl Hui的身份充滿好奇,其實他除了是形式顧問外,他和圈中不少o靚模都friend過打Band,如Lavina、趙哲妤、動漫Maggie等都是他的客仔,而網上更廣流傳一則黃榕和Karl Hui「重口味」合跳的Gwiyomi,有網民把Karl Hui聯想起日本動漫《進撃の巨人》,指他是「進撃の人妖」、「奇行種」等,指Karl Hui外形非常嘔心。

《求愛大作戰》出街後負面評語不斷,有網民指專家Karl Hui外形爆似Keroro。

 

有網民更上載Karl Hui的「扮女人」照片,笑指無咗個樣好好多。

網民喪鬧黃榕和Karl Hui合跳Gwiyomi的影片,指二人「重口味」。

 

 

 

據知曾有少人問過Karl Hui的性傾向,他就表示自己並不是同性戀者,只是Cam Cam哋而已。

Karl比女生更愛美,不時上載一些敷面膜和Set頭髮的相片到facebook,和好友分享。

 

 

Karl和不少o靚模情如姊妹,幫手接Job之外,更做埋形象顧問。

 

《求愛大作戰》形象指導Karl Huia最強Gwiyomi

wiyomi

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()