有捨才有得 葉 世榮

二○一三年,是Beyond成立三十周年,也是昔日主音兼結他手黃家駒逝世二十周年。

照常理,Beyond三子黃家強、黃貫中(Paul)和葉世榮,應會藉此重聚跟樂迷一起紀念;

誰料到,官方的紀念活動沒有了,只有家強和阿Paul的不和升級,雙方透過微博隔空開火,擺明車馬唔妥對方……

至於向來是Beyond中最溫文、最平和的世榮,對此事只是說:

「我冇感覺,唔畀意見,講乜都好,我唔想回應,我驚會將件事更加複雜化,

唔想有乜是非,講多錯多,我唔當自己係娛樂圈人。」

畢竟Beyond是香港如此一隊經典的樂隊,今天發展到這樣的地步,難免令人感到欷歔。

就連這個於開火前接受的訪問,世榮亦只是淡淡然的說:「Beyond其實已經解散咗。」

就這樣畫上句號,捨得嗎?

「Beyond當年宣布解散時,我哋已經各自安排咗分開之後要做啲乜,條路點行。

「有捨先有得。人唔可以太貪心!你背負住咁多嘢,唔放低佢,點攞前面嘅嘢?」

世榮說罷,給了我一個很祥和、親切的笑容。

看着看着,我忽然很懷念家駒仍在時的Beyond。

○八年,為紀念家駒四十六歲冥壽,已解散的Beyond三子,難得再上台。

八十年代初成名的Beyond,除了(左起)世榮、家駒、家強和阿Paul外,還有負責結他和鍵琴的劉志遠。

前成員

世榮說,Beyond解散,其實已經是○五年的事。「我哋○三年重組,到○五年係解散。嗰陣有咗呢個打算之後,已經各自安排好晒之後分開要做啲乜,條路要點行。

「依家我世榮,只係前Beyond成員。」

可是,Beyond解散,會否有違背家駒延續音樂的精神?「家駒講過,佢最大嘅夢想,係做世界巡迴演唱會。呢樣嘢,我哋三個响○三年至○五年已經做咗、完成咗。」

決定解散,真的是因為傳聞多年的不和?「有幾不和呢?點解啲人成日都會覺得啲成員分開做嘢,就係不和呢?我哋咁大個人,可以仲有好多發展空間,唔可以好似歌迷希望嗰種,永遠跳跳紥喺度夾band,我哋唔可以只係停留喺嗰個位置呀!」

那你跟家強和阿Paul還是好兄弟嗎?有說你連前年結婚也沒有通知他們啊。「我同佢哋冇嘢,依家仲有聯絡,只係少見面。加上我住咗喺北京十二年,每次返嚟香港都未必會有時間同佢哋見面。

「至於我結婚,我太太係內地人,我喺北京擺酒,都唔方便通知咁多香港朋友。同埋我唔想咁鋪張,請得圈中人嚟,自然會有好多記者,咁會好混亂。本來我打算之後返香港再搞一次婚宴,但我太太有咗,先冇搞到。」

○三年,Beyond重組,演唱會台上,他們把家駒的影像投射到台中央,場面感動。

跟家駒(左一)於八十年代初夾band時,Beyond還未出現,家強還是一身baby fat。

離咗婚

今年是Beyond成立三十周年,又是家駒離世二十周年,外界總會認為Beyond是時候再重組,與樂迷一起紀念。「重組,我諗係啲製作公司最想囉!逢五進一,五、十、十五、二十(年),然後開晒,又賺一筆!真係一個好好嘅商機!(苦笑)

「係,重組可能會賺到啲報道所講嘅數字(千幾二千萬),但事實上唔係咁簡單,我哋要做新歌、要重新建立過默契、要做宣傳,甚至開埋show,前前後後又話兩、三年,跟住又話下一個五年好快到……咁我哋點做到自己嘢?雖然話,有好多唔同年代出世嘅樂迷,都好想睇到Beyond嘅演出,但如果真係要滿足唔同年紀嘅樂迷要求,我哋係咪要八十歲都仲重組緊?一對離咗婚嘅夫婦,冇理由仲會復婚,之後又離婚再復婚,仲要生埋仔o架嘛!

「所以,我世榮,係唔會再參與Beyond任何嘅重組!」

要是其他成員想重組,又可會考慮?「我唔會參與,但亦都唔會反對其他成員重組Beyond。

「Beyond除咗家駒、家強、阿Paul同我之外,其實仲有好多成員。八十年代啱啱起步嗰陣,仲有阿潮(李榮潮,bass手)、William(鄧煒謙,結他手)、Owen(主音結他手)、阿安(陳時安,主音結他手)同劉志遠(結他及鍵琴手),佢哋對於Beyond嚟講都好重要,所以重組,都會關佢哋事!」

黃家駒

不想參與重組,亦因為家駒。「自從家駒離開之後,我哋三個每次上台,我都係喺後面打鼓,阿Paul同家強都係一左一右,中間位置都係空咗出嚟,一係得支咪……呢個感受,我哋三個喺台上最明白,一場show三個幾鐘,要我哋每次都咁樣承受幾個鐘,真係唔好受o架!」

很掛念他嗎?「咁多年到依家,我anytime都會!我仲會成日夢見佢,同冇事一樣,大家一齊夾band、一齊玩。

「最親嘅人同最好嘅朋友離開咗,呢個心情永遠都唔會平伏到o架!」

始終,他和家駒的交情不止於Beyond。「我最懷念啱啱識佢嗰段時間,嗰陣連Beyond都未有。」

八一年,還在就讀中六的世榮,經一名bass手朋友介紹下,在土瓜灣一間琴行認識了家駒。「我嗰陣喺大坑返學,記得有次食晏,我走咗去銅鑼灣通利,陪佢買結他,佢就買咗支紅色Fender!」

後來,世榮投身社會,在保險公司任職商業保險經紀,入職不久便介紹家駒做自己的同事。「佢本來做緊製衣廠嘅布料買手,但係我覺得佢份工發展空間唔大,就介紹佢嚟我公司做。份工好自由,好多時我哋朝早返咗公司,晏晝就會返屋企彈結他!哈哈!

「我哋嗰陣都有同另外兩個人夾咗隊band,參加過比賽;後尾人事變動,我哋兩個就同阿潮、William組過另一隊band,William就改咗Beyond呢個名。跟住阿Paul同家強再加入,我哋簽埋經理人,就開始全職玩band。」

再後來,更有「二樓後座」成為了他們的band房。「嗰度本來係我阿嫲住,後尾阿嫲過咗身,我哋就用嚟做band房。」

豬肉榮

世榮現在已長居北京,他說,要不是○一年推出過一張個人大碟《美麗的時光機器》,他大概也不會轉攻內地。

「我喺Beyond三子時期,為咗唱和音,學過三年唱歌。○一年出碟,發覺我喺做主音方面嘅經驗太少,而且呢張碟亦都好難聽!就係咁,我好想攞多啲做主音嘅演出經驗,諗到內地會有比較多呢啲機會,就由深圳開始,大大小小嘅演出場地都去毛遂自薦,跟住就開始愈唱愈北。」

除了登台演出,他也會做音樂幕後,以及培育新人。「我依家係知天命之年(五十歲),人生第一個三十年,已經喺Beyond裏面奮鬥過;下個三十年,我好想畀番自己,做自己嘢,人生無常,有夢想都應該要去實行。」

不怕外界會把你的人生上、下半場作比較嗎?「我話你聽,就算我今日轉咗行喺街市賣豬肉,啲人見到我,都會話:『Beyond嘅世榮呀,畀斤豬肉我吖!』Beyond係我嘅歷史,點搣啫?除非我去非洲隱姓埋名啫,哈哈!」

可是,Beyond曾經有首歌叫〈Amani〉(非洲語,和平的意思。)呀!「係喎!真係抹唔甩!哈哈哈!」

世榮說,現在盡可能不會跟家強或阿Paul再合作。「最近同家強喺《勁歌》合照,啲人都會諗起Beyond。」

最近推出新歌《薪火相傳》,致家駒的;七月會舉行歌迷聚會,唱Heavy Metal!「我啲火都放喺音樂度。」

薪火相傳

的確,有捨才有得。

今天的世榮,放下了Beyond成員的身份,卻肩負起薪火相傳的使命。

一一年十二月,他跟內地模特兒張偉玲拉埋天窗,彼此年紀相差廿二年,曾惹來外界一些閒話。「依家係我娶老婆,又唔係人哋娶,我同我老婆覺得OK咪得囉!」

結婚前可有告訴已故前妻許韻珊(冥婚妻子)?「有!我同太太都有去拜佢,同佢講聲。我覺得有需要o架!同埋,我覺得佢見到我依家幸福,佢都會開心囉!」

去年中,他更初為人父,女兒葉凱淇本月底也一歲了。「佢預早咗成兩、三個星期出世,嗰陣我飛緊去第二度做嘢,一落機就收到電話……睇唔到佢出世,係有啲遺憾,陪唔到我老婆生,又有啲慚愧。」

事隔一個星期,他回到家,才看到正在熟睡的女兒。「睇到佢瞓喺張牀仔度,我好感動!感動到我眼濕濕!佢對眼好似我,身形同皮膚都好似媽咪,好靚女,白白淨咁,覺得好奇妙!」

現在女兒正在出牙仔,學企學行中,最愛呱呱嘈。「佢好有中氣,成日大嗌,仲要嗌好耐唔停;有次食飯,佢嗌到嚇親隔籬枱兩個小朋友!哈哈哈!佢節奏感都幾好,聽到Gangnam Style會手舞足蹈,我諗我可以教佢打鼓!哈哈!」

這個使命,就是世榮的人生下半場。

○二年,女友許韻珊離世,世榮陪她走最後一程,現已視她為前妻。

前年十二月,他迎娶內地模特兒張偉玲,雖然年紀相差廿二年,但彼此溝通得很好。

去年六月,世榮初為人父,抱着女兒葉凱淇,他一臉幸福。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()