係時候了! 陳茵媺貼婚照雙陳聯婚

早前,對女友陳茵媺懷孕消息一直口密的陳豪只表示:「到時候一定同大家講」;今晨約九時許,陳茵媺就於自己的微博上載與陳豪的結緍照,並寫道:「We are married! the next chapter to our life story begins today... Merci à tous!」照片上可見,陳豪緊握輕吻陳茵媺的手,幸福升樺,實在可喜可賀。雖然相片中看不到陳茵媺個肚,是否與盛傳懷孕數月「奉子成婚」吻合,不過看二人的徒醉樣,就已經毋雖多講,一目了然,看來陳茵媺寫道的「next chapter」,可能係啤番個「小陳」出嚟!恭喜恭喜。

 

陳茵媺今晨於自己的微博貼上與陳豪的婚照,並寫道:「We are married! the next chapter to our life story begins today... Merci à tous!」

陳豪要Aimee生兩個

喜事傳千里,自今月初傳出陳茵媺(Aimee)「有餡」,故不惜辭演新劇《寒山潛龍》,要急急腳返加拿大多倫多安胎,即使孭飛嘅《情越海岸線》今周踏入結局篇都冇影。搞出人命咁大件事!六月二日,男友陳豪終現身解畫,但答得很隱晦︰「你哋嘅祝福全部收到!」似乎默認有喜。其實佢早前已直認有生育大計︰「我哋兩個都鍾意小朋友,最好有兩個。」

陳豪向來都好有計劃,繼去年到巴黎影婚紗相後,今年又豪掟三千萬買獨立屋愛巢,更籌備搞咖啡店生意。至於Aimee父母亦準備風光嫁女,原來佢哋係加國大業主,响當地有成六個物業和四個車位,合共六千多萬港元,絕對門當戶對。

陳豪學咗年底做老竇嘅霍啟剛回應,「你哋嘅祝福全部收到!」間接認咗就快為人父。

被記者連番追問,佢就答到一額汗。

上月Aimee從大馬拍外景返港,佢專誠到機場接機。

佢哋孖住搵錢,早前亦預演婚禮,所以真婚禮,絕對駕輕就熟。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()