close


招牌菠蘿包$13 

Missing Out

菠蘿油的變奏

50年歷史的華嫂冰室,現由華嫂及 3個兒子打理,兒子一個煮麵,一個沖奶茶,一個試味,兄弟同心,難怪華嫂笑得開心。

 

揀在午市落閘關門、謝絕食客於千里,勁有性格,食物亦是性格派,菠蘿油中間夾咗大片澳洲番茄同煎蛋玩變奏,香牛油味又香鮮茄味,人哋唔敢試,偏偏華嫂敢。
另外仲有一款芝士鹹牛包,除了夾咗溶到肉的香爆芝士之外,仲灑入砂糖,問華嫂點解,說是爸爸教落,可令豬仔包更香身好味,類似焦香效果。
K.O.完兩個大包,仲有冰花奶茶等你,入口茶味較濃,細滑,用上黑白奶及石蘭、粗幼茶等幾種茶葉以 120度水沖成,過程反覆去焗及透氣共 4次,放入冰箱待其結出冰花狀,絕對是夏日最佳一飲!


華嫂 

Michael山長水遠嚟到元朗,當然要食佢哋嘅茄蛋菠蘿油,全港獨一無二口味,我至推介! 

芝士鹹牛肉蛋豬仔包$16

冰花奶茶$15 

採訪當日適逢是平日正午,冰室落閘小休,至 1時多門外已大排長龍,勁巴閉! 

華嫂冰室

地址:元朗屏山坑頭村 49號
電話: 2617 2232
營業時間: 8am-1pm; 2pm-5pm(逢星期日休息)

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神Michael 

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。


撰文:梁智欣
攝影:葉曉明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()