呢位同學突然上前將紙製坦克踢爛,雖然事發正值中午,但在場同學都視而不見,沒上前阻止。 

U Spy

科大直擊 憤青怒拆六四紙坦克

雖然今年六四燭光晚會因「愛國」主題而被市民狂轟,但當晚仍有 15萬人出席,更有唔少內地人專程來港參加,不過六四當日下午, Spy就直擊到一名疑似科大內地生,將科大六四展覽場地的一台紙製坦克車又踢又拋,最後仲將坦克個炮台掉走,有份整呢架坦克嘅科大工會 Yr.1大蘇喊晒同 Spy訴苦:「我自己都係讀科大,諗住出一分力,擺我嘅作品出嚟,等多啲同學知六四真面目,點知居然冇人睇住,被人有機會破壞架坦克,我哋用咗成個月去整,點知擺唔夠兩天就出事!」

 

科大行動聯絡人 Daeus就話事後已經交咗畀警方跟進, Spy想同呢位憤青講,惡意破壞紙坦克,只係代表你水平低咋!

掉落平台

這名學生似乎未消怒氣,隔半小時返回現場,將坦克的炮台拋落平台再離開。

擺過旺角

紙坦克之前已經踩過入旺角,坦克上嘅字,都係熱心市民親手寫低對六四嘅心聲。

主人爆喊

見到展品被毁,創作人阿蘇喊住話:「我一心向同學分享,點解冇人看住,𠵱家被人破壞,好傷心!」

U Spy:

校園至爆猛料, U Spy一定睇實。


撰文: U Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()