面對面

保護色 周麗淇

約了下午 3時做訪問,一到現場,見到周麗淇四處找尋她點了的餐蛋治。反正時間多的是,打算做好心讓她食個麵包才開始訪問,點知瘦到似一推就跌的周麗淇,一口拒絕。
「工作時工作,但一停機我好玩得,同打燈搭景的幕後都可以玩埋一堆,所以咁多年都好少關於我同人不和的新聞。」
自認世界 friend,難怪現時的朋友圈子包括住緊幾億大屋的甘比。
「我同佢識了十幾年,當時佢仲未係𠵱家咁㗎,唔通我有預知能力咩?」沒有預知能力,但周麗淇的防護能力的確高。
入行 14年,她仍然對記者充滿戒心,高度設防。唔願提前度鄭嘉穎,否認同紗廠太子係情侶,連提起由記者變闊太的甘比,她亦煞有介事急急扯開話題…… 33歲周麗淇最肯花口水傾的,是工作。係喎,新劇《好心作怪》熱播中,貴為女主角無論有多不願都要對住記者傾足幾粒鐘。
想撩周麗淇拉高肚皮同你講心事?得,除非你是甘比。

同嘉穎冇事啦

在搜尋器打「周麗淇緋聞」 5個字, 8成以上結果出現「鄭嘉穎」。入行 14年,周麗淇緋聞不多,的確只有 03年撻着、 08年被佘詩曼撬牆腳的鄭嘉穎印象最深。提起前度,對住記者問題諗過度過的周麗淇,答得更小心。
「我冇公開過,在我口中亦從來冇講過 yes或 no,係大家自己不停討論。」
有傳因為姣佘介入拆散 5年情,男友偷食喎,分手仲唔數臭佢?
「都過了咁多年,當時唔承認又唔否認,呢刻更加冇理由搬出來再講。始終感情事會牽涉另一個人,唔係得我自己,或者人哋現時有自己諗法呢!無論分了手好、拍緊拖好,我都有責任去顧及他人感受。
「要好自私地去做一件事,唔係我性格,我好 care我身邊人、我錫的人,未必係好事,但我個人係咁,我唔想佢哋受到不必要的傷害,無論係文字上定生活上。」
鄭嘉穎仍然屬於「錫的人」範圍之內?
「我同佢冇事啦,作為同事,或者一個合作過多次的人,我都希望佢好。如果在橫店見到面,都會打個招呼。(會同枱食飯嗎?)有時間咪食囉,不過我應該都冇時間喇!」
答得大方得體,但我相信,整段答案的最後一句,才是周麗淇心入面真正想法。



家姐周汶錡去年 9月與法男 Julien拉埋天窗,周麗淇同父母專誠飛去康城出席。 

與甘比是閨中密友,有幾密?「牽涉到人哋嘅嘢,我唔講咁多喇!」係嘅係嘅,唔想講無謂勉強。 

03年拍第一套 TVB劇《翡翠戀曲》,亦是第一次與鄭嘉穎演情侶。假戲真做,可惜 08年被佘詩曼介入, 5年地下情玩完。 

資料錯對象啱


新劇《好心作怪》入面,分別同 Bosco、三哥都有激咀戲,周麗淇話,係佢拍劇以來最搏一次。 

花心前度不值一提,現任紗廠太子爺男友肯講吧?據報道,周麗淇與紗廠太子 Eric10年撻着,因對方父母棒打鴛鴦被迫分手,但去年底又復合。
「我只想講,關於這單新聞,好多資料都係錯,但我唔想澄清,雜誌鍾意寫就寫,我同佢知道唔係就可以?」
資料有錯,但對象冇錯吧?
「我可以話你聽,我呢刻真係冇拍拖。同佢係朋友,冇特別話要有任何關係住,因為我自己都有好多諗法,事業上又好,心態上都係,好多事要諗清楚先!」
以為終於撬得開周麗淇把口,點知原來從未放鬆戒備,感性兩秒後轉頭又落閘否認同紗廠太子拍過拖。
「我乜都冇講過呀!感情事我一直都好低調,到有日搵到真正 Mr. Right,我就會公開!近年我發現到自己有咩問題,就係揀對象要求太高!我唔想因為其他人叫我快點嫁而嫁,我唔想將來後悔,所以畀時間我睇清楚諗清楚先啦!我諗我好有機會係冇經過拍拖就宣布結婚的人!」

愈問愈唔答你


試過被拍到與紗廠太子 Eric Cheuk出街食飯,男方又曾上周麗淇貝沙灣屋企過夜,多次斷正都唔肯認。 

在香港娛樂圈,有資格絕口不提感情事的,肯定要有一定分量,例如劉華;偏偏周麗淇有本事唔靠緋聞,但又成功爭取報章雜誌版位。
「曾經有人提議我用感情做宣傳,但我性格唔係咁,私人事唔想同公眾分享,你愈想知我就愈唔講,你愈係日日問我,我就愈唔答你!好在我唔需要靠炒作都有今日成績,我算好好彩!」
講彩數,又實在沒有太多人如周麗淇幸運,冇後台冇老闆開條大喉射住,最多只有一個早她幾年入行做女模的家姐周汶錡。
「家姐冇幫過我入行,佢根本唔識呢行的人, model界同娛樂圈,當年完全係兩個圈子,只不過現時大家都出現在娛樂版,讀者先會混淆。原本我打算繼續讀書,唔知點解行緊街俾人發掘,同謝霆鋒拍了第一個可樂廣告,發現做 model原來搵咁多錢( 99年拍可樂廣告有 10萬酬勞)!後來不斷有人搵我拍戲,不過我當時冇興趣,一直推推推,直至馬偉豪搵我拍《百份百感覺 2》。我記得我孭個背囊上去 casting,鄭保瑞一見到我就話『你同陳曉東、楊千嬅、容祖兒、陳奕迅一齊拍啦!』嘩,個個都好紅,得我一個新人傻下傻下!」
傻人有傻福,無心入行反而愈行愈順,頭 1年入影圈已接了 4部戲, 03年又得到無綫監製王心慰賞識,拍了第 1齣電視劇《翡翠戀曲》,入到觀眾屋之餘,亦入埋鄭嘉穎間村屋。
「我唔係 TVB出身,好多監製都係原本唔識,但唔知點解佢哋好眷顧我,主動搵我合作。我最記得添哥(李添勝)搵我拍《我的如意狼君》,當時我有合約風波拍唔到,但添哥竟然公開話會等我,我同佢見過一次面,佢同我講『冇事係解決唔到,呢個角色一定要你做,否則我寧願唔拍,你返去睇睇度唔度到期畀我!』好在我同 bma得番幾個星期約,最後都放我走!」

鍾意福將呢個名

開口埋口「唔知點解」的周麗淇,其實心知點解。不斷有監製開劇捧做女主角,原因簡單不過:周麗淇,就是收視保證,比很多視后(包括鄧萃雯)更有資格稱得上是「福將」。
「哈哈,我好鍾意『福將』呢個名!上次《女警愛作戰》一早被 TVB賣埠,心諗『死梗喇,隔成年先播,有 20點都偷笑』,點知又 OK喎,都有 30幾點!今次呢套《好心作怪》,唔知去唔去到 40,不過我同 Bosco、三哥一人 10點,起碼有 30點!(實情首集平均收 24點、最高 25點)」
過氣情敵佘詩曼,一度亦是無綫「福將」,不過姣佘現時已北望神州,同鄭嘉穎一齊賺人仔。三角關係過了 5年依然大把是非,最新鮮熱辣是有傳周麗淇爭贏姣佘,接拍劉家豪梅小青監製的內地劇《大漢賢后衞子夫》。
「內地一直都有人搵我拍劇,但個期唔夾,我又同嗰幾個單位唔熟,所以推唔少;今次係家豪哥親自聯絡我,我見個期可以就到,之前家豪哥同小青姐又好照顧我,我咪接囉!而且我新簽俾小齊間《大岳文化》,嚟緊會着重內地市場較多,今年又會出國語碟。至於錢方面,我其實唔太緊張,反正一向都唔差!」


05年憑《秀才遇着兵》得到 TVB「飛躍進步女藝員」,焦點唔係身旁的池珍熙,而係周麗淇唧極唔出的眼淚。 

與謝霆鋒拍的可樂廣告,盛傳當時仍然讀緊書的周麗淇有 10萬落袋。 

慢熱

周麗淇很慢熱。慢到訪問的頭 15分鐘,依然是問一句答半句。
去年有報道指周麗淇小腿生瘤,原本打算問候一下兼乘機打開話題,估唔到她說:「隻腳冇事,唔使覆診。」大大盆冷水照頭淋。
螢幕上的周麗淇,唔係大笑姑婆,就係小鳥依人;現實中的她,卻強悍又寡言,冷靜兼慢熱,想博周麗淇對你甜蜜如軟糖?得,除非你是紗廠太子。




撰文:湯勵貞 
攝影:范仲良
化妝: Navi Lam 
髮型: Debby Kwan@Hair 
場地提供: Hair@CWB
服裝: Helmut Lang, Ilaria Nistri, MMM, IRO@I.T 
配飾: Just Gold, Philip Stein

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()