close


梁柏堅表示已經將〈亞牛〉歌詞畀咗陳奕迅,但估計他不會公開唱,他又說梁班子政府個個月都出事,大把嘢寫。 

搜尋氣

惡搞「牛丸」歌 詞神梁柏堅:粗口係廣東話精髓

惡搞歌〈如果李慧琼〉玩到變神曲,搞事源頭就是資深填詞人梁柏堅,惡搞過〈富士山下〉變成〈富士康下〉、〈陀飛輪〉改成〈窮飛輪〉,最新神曲是講牛丸冇牛肉的〈亞牛〉,在討論區瘋傳。
其實正職做銀行的 37歲梁柏堅,填詞只是副業,作品有陳慧琳的〈點心〉、容祖兒即將派台新歌〈七不思議〉等,但他慨嘆現今做填詞人好難撈,最慘係為討好內地要自我審查,連詞神 Wyman都逃唔過被改寫命運。

 


梁柏堅為陳慧琳寫的〈點心〉都抵死啜核,將 Kelly一對囝囝填進詞內「我看着那蒸包一個……你注定與蝦餃一對」。 

〈如果李慧琼〉係喺搭港鐵時候寫嘅,寫嚟只係玩吓,寫咗幾句諗住畀小克駁落去,點知 Wyman駁埋一份。而〈亞牛〉係因為有人將牛丸冇牛肉呢單嘢填咗首〈如果這是牛〉,我覺得用隻有牛字嘅歌啱啲,自然就用咗 Eason首〈阿牛〉。
首歌有粗口,粗口係廣東話精髓,可以好粗鄙又可以好搞笑!譬如牛丸、譬如元秋(蔣麗芸),你一見到佢就想講粗口啦!
𠵱家做填詞人首先要識押韻,但好難入行,要識人先得,填詞費幾千蚊囉,有時歌手趕住出碟但欠一隻歌, 3日時間要交貨,有時又會俾人彈回頭,好多時胎死腹中連歌星係邊個都未知;俾人改幾粒字更加唔奇,有時驚過唔到大陸市場呀,自我審查一定有。 Wyman直情試過俾人抽起幾句,搵第二個寫過,咁佢可以點?填詞人呢行好難撈,林敏驄九十年代已話係夕陽工業啦,做副業就 ok嘅!改詞最緊要緊貼時事,例如「低調通緝」、「內交」咁,我都要跟貼啲。

〈亞牛〉牛亦信(節錄)

填詞:梁柏堅

一盤肥牛
黑沉沉膠流流一盤肥油
可恨在是我點一盤肥牛
擺明流唔要罷就係咪咁低手

肉丸一粒 早已將 賤肉去轉嫁別人
我說 別生吞 仍能加重味精去賣人
臭肉雜肉 裡面唔知幾斤
拿來賣 你尚有餘的惻隱
憐憫 你用低手搵笨
不緊要 貴鋪就嚟含 X
好貪心 人人都貪心
連牛丸都昆 呃你兩三蚊
不甘心
明明嗰幾蚊 就是不甘心
今次我好滾 我點 X樣忍

〈相約中環〉(節錄)

改自〈相愛很難〉
填詞:梁柏堅

佔領呢個中環
就源在其實中方佢有佢寄望 特首辦
振英靠西環
受太大的禮做特首 佢會全力歸還
你想搵佢攀談
又唔願提及起點 再要過五年 前途黯淡
我等到生癌
又撻訂 七老八十 都要再等大陸歡顏

 

陳淑莊本週舉行 7場《出得嚟環》,也找來梁柏堅度稿及寫詞,以佔中為主題將〈相愛很難〉改為〈相約中環〉。

接極都有

〈如果李慧琼〉未玩夠,梁柏堅接受訪問時又彈出幾句講佔領中環,叫大家接落去:「如果戴耀廷,佔中搞禿鷹,黃之鋒都撐,直接上北京……」。


採訪、撰文:何志衡
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()