連報新聞,嘉儀 BB都要搽勁深啡眼影,兼勁假假眼睫毛,確實重手咗! 

FBI

高層出通告 周嘉儀減妝扮 pure

今時今日,毒男多, BB仲多。被稱為 BB嘅,唔係得啲歌星花旦,每日都見到嘅新聞部主播盛產 BB。主播 BB出鏡一個執得靚過一個先有得電死班毒男,但班主播個妝一日濃過一日都咪話唔得人驚!

 

話說無綫新聞及資訊部總監袁志偉(花仔)上個星期出咗 memo,內容就係針對班女主播儀容,話佢哋妝太濃衫太潮,形象唔夠端莊清雅。 Memo話就話公開,但就有內鬼同 FBI講,話其實張 memo一字一句,高層袁志偉都係講緊畀靚女主播周嘉儀聽。 FBI聽講,袁志偉明鬧,實情就係暗幫,早排手下一對金童玉女許方輝同周嘉儀傳出婚外情咁嘅大頭佛,新聞部咁多隻眼睇住,袁志偉都怕人話偏幫㗎,所以間中都要喺人哋面前話嘉儀 BB兩句,做戲都要㗎!


以前大鼻妹睇番嘉儀 BB入行前嘅相,唔只好 pure好 true,就連鼻翼都比𠵱家大好多,係咪淨係靠化妝先? 

年頭,已婚許方輝同周嘉儀爆出婚外情,女方即時放大假避風頭,三月至回歸。 

許方輝(左)係袁志偉(花仔)愛將,爆出婚外情後,許方輝繼續喺 TVB返工,但花仔就暫停佢出鏡。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()