男友連續兩次夜會「小三」斷正,身在英國工作嘅超蓮 BB都忍唔住要自拍張扁嘴相宣示不滿。不過唔使驚,超浪漫嘅克羣使三兩下功夫就氹番賭王女。 

封面

5年食 5女 夜會混血模 餓狼吳克羣呃掂超蓮

賭王何家最索千金何超蓮自去年初成功撻着台灣男歌手吳克羣後,由 fans變女友,二人不時在微搏傳情,今年情人節更自爆人在馬爾代夫,即被踢爆其實孖實吳克羣度假共處一室,甚至瞓埋一張床。
但男人睇唔實好易作反,超蓮自從 3月飛到英國倫敦工作,遠在台灣、又出名係溝女王的吳克羣即刻「放監」,先於月前在台灣包場請「好兄弟」徐若瑄睇《 Iron Man 3》;話口未完,上月底再被影到夜會混血女模 Rima。連衰兩鑊,紀錄已經花晒,但 33歲餓狼吳克羣一樣有計呃掂 22歲超蓮,繼續食住上。

 

上月何超雲單拖返港,正式同陳山聰一刀兩斷,估唔到細妹超蓮同樣情海翻波。

一次又一次

怪就怪吳克羣每次都太大意,結果令超蓮 BB傷心。超蓮唔單只喺 Instagram po上「 honesty is the best policy」(誠實係最好嘅政策)警告吳克羣,佢仲加埋句 caption:「 On and on」(繼續不停),暗示男友一次又一次偷食,激到佢紮紮跳!

賴混血模放料

前年 8月台灣傳媒發現歌手吳克羣駕戰車「大黃蜂」載超蓮夜遊陽明山,從此二人愈行愈埋,今年情人節,二人更孖住去馬爾代夫秘密拍拖 4日 3夜,戀情漸漸浮面。
正當二人打得熱,出名係溝女王的吳克羣,卻趁超蓮 3月飛到倫敦工作,即刻作反。
吳克羣先在 4月底包場請「好兄弟」徐若瑄睇《 Iron Man 3》,上月底又被影到孖實混血女模 Rima到戲院睇戲,連衰兩鑊,不過吳克羣處變不驚。何的密友透露:「上次包場嗰件事,超蓮真係好嬲,不過佢係嬲 Vivian(徐)多啲,因為佢覺得克羣個人唔識 say no,所以好多事佢都係被動, Vivian仲要喺 facebook度講,擺明落佢面。克羣當日都即刻搵超蓮自首,又唱歌又講笑,氹咗一大輪。由於超蓮真係好仰慕吳克羣,所以最尾都係心軟原諒咗佢,同埋怪佢唔早啲講囉。今次同混血模更加冇事,因為克羣講到明係俾個 model擺上枱,加上猷啟又飛咗過去陪超蓮,所以大家都係得啖笑,不過克羣就有啲嬲囉。」


11年 8月,吳克羣載住超蓮遊台灣陽明山首度斷正,二人至今交往 1年多。台灣《壹週刊》圖片 

去年底「好兄弟」徐若瑄現身吳克羣新碟發布會,吳克羣即誇到跪地送花,使唔使咁冧呀!《蘋果日報》圖片 

MV攬實上年徐若瑄幫吳克群的新歌〈因為你是女人〉填詞,更以性感打扮跟吳拍 MV,留意吳克群冇着上身衫,二人夠晒熱辣辣。台灣《壹週刊》圖片 

鬧八婆今年 4月克羣包場請徐若瑄睇戲,翌日超蓮即喺 Instagram po上一張佢戴住「 bitch」(八婆)的相,鬧爆情敵。 

暗交 7年

22歲的瑞瑪( Rima),爸爸是黎巴嫩人,媽媽是台灣人。出道 7年, Rima曾參加 11年總統大選其中一個微電影拉票,亦跟小豬羅志祥拍過廣告、庾澄慶拍過 MV。
15歲當年已被吳克羣睇中做歌曲〈殘廢〉 MV女角,所以相識都 7年有多,難怪上月底約出嚟聚舊!
剛大學畢業懂國語、法文、英文和阿拉伯話,雖然 Rima冇超蓮咁犀利有大學榮譽畢業,但同樣有樣有學識,仲識多國語言,唔怪得連出名奄尖的克羣都𥄫中散玩。


31/5夜晚 11點,吳克羣帶住 22歲混血女模 Rima到台北東區附近戲院睇戲,當晚二人一路行一路講一路笑,睇嚟好開心。台灣《壹週刊》圖片 

掂膊頭Rima充滿鬼妹仔性格,同吳克羣邊行邊傾,講到興起仲打咗吳克羣膊頭一下! 

06年,只得 15歲嘅 Rima被吳克羣睇中揀佢做〈殘廢〉 MV女主角,一早撻着。

性格 open的 Rima擁有噴血身材,經常替雜誌影性感相,吳克羣冧佢當然有原因。 

甜蜜一年半

超蓮自從於 11年被拍到人肉速遞跟吳克羣去陽明山睇夜景後,二人雖然分隔二地,但就經常去外地拍拖,難怪賭王女冧爆。


二人先約定情人節喺馬爾代夫過,吳克羣仲自爆包起小島兼帶女友坐直升機睇風景,咁浪漫,簡直係港女夢寐以求的白馬王子。 


3月吳克羣來港拍戲時,超蓮就專登由英國返港,買外賣入迪士尼畀男友食,仲送埋上房。《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片 

4月吳克羣拍戲拍到以色列,超蓮同樣跟到足,先返英國再約埋朋友一齊過去邊探班邊曬太陽。 

食住賭王女

33歲吳克羣入行 13年,緋聞名單早已水蛇春咁長,奈何超蓮年前開始追星,結果自己送上門,吳克羣點會掉低呢位最索千金?
據知吳克羣冧女一向有一手,不但識作詩,而且專溝有錢女、叻女或超靚女,一般貨色絕對唔吼。而且吳為人浪漫到暈,日前吳克羣於台灣替斥資逾千萬港元成立的「和群娛樂」做宣傳,便自爆「你想得到的瘋狂、浪漫事,我都會去做。」
面對記者,吳克羣不避嫌話自己好大男人,「和朋友出去,從不讓女生付一毛錢。」被問到帶超蓮去馬爾代夫旅行唔怕被偷影?「那邊可以包下小島,不被任何人打擾。」其後又自爆曾包直升機帶女友看夜景,瘋狂浪漫,雖然冇指名道姓,不過都估到那個「女友」就係超蓮。


已經開始返工嘅超蓮,要面對公司的壓力,突然男友克羣又整單杰嘢,唔怪得佢要去遊樂場 Alton Tower玩吓輕鬆吓。 

本來要返香港探媽咪嘅猷啟為咗陪家姐,專登由美國飛過英國,再同家姐去遊樂場玩確保佢開心番,呢個細佬用心良苦呀! 

氹掂女友,吳克羣一身鬆晒,仲識同猷啟開玩笑。

超蓮同猷啟係孖生姊弟,雖然大家生活喺唔同地方,不過關係勁好,吳克羣識得向猷啟埋手,果然醒目。 

《蘋果日報》圖片 

呃氹呃氹

被吳克羣氹番後,超蓮冇再嬲,仲暗寸某些傳媒唔好再編故事。而吳克羣就夾晒口供話:「沉默……只是從不喜歡自己的私生活在別人編的故事集裏……」風暴似乎告一段落。

向超蓮弟埋手


11年超蓮拎住吳克羣隻 CD放上微博,當時大家只係知佢追星,誰不知後來俾個星追番轉頭。 

雖然上月底吳克羣與混血模 Rima約會睇戲被踢爆,而吳克羣亦好快氹掂超蓮。不過為求安心,吳克羣都安排超蓮孖生細佬猷啟過英國陪家姐散心。
「猷啟同克羣幾好傾,可能大家男仔,都係傾 war game、時裝咁樣,加上猷啟都有見超蓮拍拖之後開心咗好多,所以猷啟都幾鍾意克羣。上月底單嘢出咗報紙,因為克羣要搞新公司行唔開,所以佢就問猷啟方唔方便過英國睇家姐,結果猷啟咪專登飛咗過英國。」
雖然克羣至今都未見過何家兩老,不過冧得掂超蓮,而且自己有錢又有事業,下場點都唔會似陳山聰啩?

速食 5女神

唱作才子吳克羣氹女最耍家都係靠才華,一把啷過油嘅嘴,講盡甜言蜜語仲識作詩,呢 5年內就最少冧掂圈中 5大女神。

 

08年 王心凌
08年主動公開表示欣賞台灣女歌手王心凌,又度身訂做歌曲送給對方,更在王心凌生日派對驚喜現身,因此傳出緋聞。

 

08年 黃荻鈞
有傳表面花弗,吳克羣實情正印是唱和音的台妹黃荻鈞,不過戀情從 08年維持至 11年,雙方表示回復單身。

 

12年 8月 鍾欣桐
至於同阿嬌去年在台灣飯聚傳出緋聞,其實二人各自心有所屬,緋聞純為合唱新歌宣傳。阿嬌更飛去北京擔任吳克羣新碟發布會嘉賓,手拖手合唱。

 

12年 11月 徐若瑄
台北新碟發布會,同吳克羣傳過緋聞嘅徐若瑄就現身支持,吳克羣仲跪地獻上 99枝玫瑰當眾示愛:「她是我最重要的女人。」

 

13年 5月  Rima
被拍得駕着曾接戴超蓮遊陽明山的溝女戰車接載 Rima睇戲。


採訪、撰文、攝影:娛樂組
美術:梅慧玉

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()