失戀天王同場

黎明城城人前鬥風騷 



【C女郎】
■樂基兒昨晚出席活動時,風騷得拗腰擺甫士。
攝影:葉君海

三大天王郭富城、黎明(Leon)及張學友前晚到金鐘撐陳可辛導演的電影《中國合伙人》首映禮,Leon的前妻樂基兒近日傳與新歡Cuz閃婚,而城城又與熊黛林分手,兩位失戀天王自然成為焦點。Leon到場時匆匆入場,只停下來接受電子傳媒訪問,不過他心情不俗,還笑着與梁家輝及張家輝合照,似乎沒受樂基兒閃婚傳聞影響。Leon表示來支持陳可辛,希望再有合作機會:「大家係好好朋友,睇吓係唔係有機會再合作。」

至於城城受訪時雖一度扁嘴,但整體表現風騷,日前他與張智霖擁有的「愛將」贏頭馬,城城自誇有眼光,對於苟芸慧旺他?城城笑笑口說:「睇完得啖笑,佢哋點講就點講。」提到有傳他資助苟芸慧租樓?他沒好氣說:「兩個字:白癡。」他自爆兩度因檔期相撞而與陳可辛合作不成:「只要佢出聲我就度期,不過我今年冇期,佢個心一直等緊我。」現場還有余文樂、袁詠儀(靚靚)、邱淑貞及林建岳等。林建岳與袁詠儀當年曾傳緋聞,前晚樂仔懶醒讓中間位給林建岳影大合照,卻巧合地企在靚靚身旁,二人亦點頭打招呼。此外,林建岳昨日到海洋公園出席活動時表示,不清楚女兒林愛兒與何超盈的緋聞,強調大家是朋友。



■黎明雙手合十,不知是否祝福舊愛? 

■城城前晚笑笑口,心情甚靚。 

■過氣緋聞情侶林建岳與袁詠儀並肩合照。 樂基兒在港無家

另一邊廂,樂基兒昨晚在中環四季酒店出席護膚品活動,離婚後的她膚色變黑及身形粗壯不少。問到拍到她跟新歡Cuz拖手及閃婚傳聞,樂基兒拒絕回應。她又解釋因經常滑水致變黑,但拒絕回應跟新歡拖手:「咁耐嘅問題唔答喇,自從跟Leon分手後,所有感情、私人同個人生活都唔會答,有冇又或者同邊個拍拖都唔回應,畀多啲空間我同Leon。」她自言在港已沒有家,希望大家可憐她。同場的傅嘉莉主動就跟吳卓羲拍拖認衰:「可能我詞不達意令大家誤會,同吳卓羲係好朋友。」

採訪:溫敏芝、張俊銘、譚倩宜

攝影:陳俊強

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!

城城聞幫苟姑娘交租鬧白癡

郭富城前晚現身撐好友陳可辛導演的新片特別場,他表示陳可辛曾兩次主動找他合作,但都因檔期問題無法配合,他謂:「佢唔會嬲我嘅!佢明白有啲工作唔可以推!」



城城自爆曾兩次推陳可辛的戲。

早前城城的匹馬「愛將」又拉頭馬,他表示要多謝練馬師和馬迷的支持,亦大讚自己有眼光。對於有指因緋聞女友苟芸慧旺他時,城城笑言:「無聊新聞,睇完得啖笑,啲讀者好聰明!佢哋點講就點講!」再問到有傳他出錢給苟姑娘租屋,他即無奈說:「兩個字,白癡!」講完便速閃!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()