羅仲謙連詩雅當眾推油

■羅仲謙幫連詩雅搽防曬,全程只敢掂對方膊頭,但搽咗好耐。


羅仲謙、連詩雅(Shiga)、𡃁模許穎(Phoebe)同師妹梁晶晶(Bonnie)等,噚日喺灣仔出席防曬用品活動,謙仔喺台上同連詩雅互搽防曬,佢好穩陣只搽女方膊頭,不過就捽咗好耐畀記者影相。謙仔話唔敢行泳褲騷,行就要做好多準備,問係咪要攝嘢加料?謙仔笑笑口話:「要睇吓有冇走光,或者加條沙灘褲喺外面。」

近日張家輝操到好fit,謙仔話自己都keep到7嚿腹肌,問腹肌係咪最吸引女友楊怡?佢有啲尷尬話:「男士最吸引應該係對女仔好。」



■許穎勁晒事業線,果然識搶風頭。 許穎撐師妹奪愛

Bonnie最近同柯震東喺台灣夜蒲,佢話大家係好朋友,識咗年幾,問佢知唔知對方有女友蕭亞軒?Bonnie扮儍話:「唔知,佢冇講過,我哋未到發展階段。」Phoebe鼓勵Bonnie鍾意就自己爭取。

另外,連詩雅日前接受商台錄音訪問,透露拍拖最耐一次係3年,最短一次係幾個月。Shiga承認自己讀書時比較鍾意去蒲,反而入行後就少咗好多。佢仲自爆拍拖時有異性冇人性,成日掛住陪男友而失去好重要嘅朋友。

撰文:馮仁昭

羅仲謙着「底褲」怕走光

無綫藝人羅仲謙與歌手連詩雅昨日現身Biotherm防曬產品活動,同場的o靚模許穎及其師妹梁晶晶(Bonnie)則以比堅尼Top上陣,謙仔即被指太「密實」,他坦言未能接受以泳褲出席活動:「覺得泳褲好似內褲咁,要準備好多嘢。(要攝嘢?)係要睇吓有冇走光。(酬勞高啲肯唔肯?)要喺外面着條沙灘褲或者影硬照都可以。」他透露最近忙拍電影,疏於健身,但幸好仍保持到七舊腹肌,問到其腹肌是否最吸引女友?他尷尬說:「男士最吸引係對女仔好同埋心態,而唔係外形,外形終有一日會冇,我覺得自己嘅身形keep唔到四五十歲,到時會變成典型嘅標準男人身形。」



謙仔即場為連詩雅搽防曬用品。

另外,Bonnie被拍到與柯震東在台灣食飯,她以好好朋友來形容二人關係,但不知道對方有女友蕭亞軒,大讚柯震東對她很照顧。

 


Bonnie稱不知道柯震東拍拖。

Bonnie

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()