陸詩韻力撐愛郎


■陸詩韻稱未因追數事件影響兩人關係。資料圖片

陸詩韻早前被指與富豪中坑三度飛汶萊,但她澄清對方是其未婚夫Jeffrey,但昨日傳出Jeffrey於08年被債主告上法庭,現正面臨破產。
陸詩韻昨日在電話上回應說:「呢件事(官司)我係知,上次又話富豪,今次又話破產,我同佢都唔係圈內人,唔需要交代太多嘢。」提到寓所附近被貼大字報追數,她說:「呢啲我又唔係好明白係乜嘢,我屋企冇呢啲事發生。」她更堅稱不會因這些事而影響跟未婚夫感情。
採訪:林妃

陸詩韻嘆連累未婚夫

陸詩韻的未婚夫吳銘偉被指於2008年因欠債而鬧上法庭,日前更被貼大字報追債。陸詩韻昨日在電話中表示,未婚夫說過有關2008年的事,但並非如報道所指因欠債而鬧上法庭,問到未婚夫是否仍欠人錢,她說:「我要了解清楚先!」並指未婚夫經常被挖舊事,可能是她所累。

陸詩韻

陸詩韻挺身撐未婚夫

陸詩韻的未婚夫吳銘偉被指欠債,2008年更曾鬧上法庭,日前更被貼追債大字報,對此,詩韻昨日於電話中強調對方認識她時已有告知他當年的事,但並不如報道中所指是欠債而鬧上法庭。問知否未婚夫仍欠債,她謂:「我要了解清楚件事先,(怕否信錯人?)我冇諗呢個問題,佢係圈外人,依家咁樣可能會係我累咗佢呢!」



陸詩韻

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()