close

So Comment

努力搵錢食壽司 鮨魯山

鮨佐瀨有勁敵……(甲+)
多年來要食壽司,不二想,一定係鮨佐瀨,最近出現了勁敵,就是林建岳的鮨魯山。兩店都超貴,無千多元一個人都落唔到樓(鮨魯山一個價$2,380/人),但比起在東京一流壽司店要 3、 4萬 Yen一個人亦便宜了。

大廚功架

大廚 Masa, 40歲,來自北海道,功架十足,反手做壽司,壽司板上常放一嚿冰,就係要 keep住塊板 cool。
有兩招大開眼界,切青瓜薄片,請看圖
手先按在青瓜面,牙籤係個 guide,刀放在牙籤上,於是與枱面有個小距離,刀沿住牙籤打橫的路線向青瓜切去,青瓜便變成薄片!另有個切好像洋葱,乾葱質地的葱,一個五毫大的圓柱形,圓柱形打平放在板上,手按在圓柱形,鋒利的長刀快速地一下一下向圓柱平㓟埋去,同時間按柱的手一路轉柱,接住 Masa將刀在柱打直切了兩下,五秒間,葱柱變成葱粒!!!喂,條小柱得 5毫咁大,下下快㓟,把刀又長又利,嚇死!

食物

1.一片薄薄的蘿蔔包住 Tuna,片蘿蔔薄到近透明,夾住 Tuna,但仍非常爽口,好 refreshing。

 

2.小帶子和魷魚仔,我不大喜歡食帶子的,我好怕煮得太熟好似食香口膠咁,煮半生,我又驚來料唔靚會生病!哈!真麻煩,既然自己咁麻煩,不如唔食帶子了。但這個小帶子 perfect,因為細所以質地好嫩,汁反而我嫌甜了一些,魷魚 baby都未有墨,連中間的透明 fins都未生,好食!香港每年呢個時候開始就有好多 baby squids(吋半至兩吋長,連鬚),可惜我哋可愛的政府又唔畀漁民在港域拖網,乜都無得食!而家在海鮮街市魷魚毛都唔見一條!唉!
3.剝皮魚加佢嘅 liver sauce,嘩,攞命!我的肝已經爆煲咁滯,以 liver補 liver?! Sauce好鮮,好味道,剝皮魚是脆的,正!

 

4.響螺片加紫蘇花,生平最憎食日本生鮑魚,貴到飛起,硬過石頭,又腥,當 Masa在切響螺時,我見唔到,不然,我一定話唔要,既然響螺片已在面前,沒抱半點期望放入口,朋友望住我……唔腥,亦唔太硬,雖然不是我喜歡食的質地,味道(灼一灼,又唔同咁講法!),但 OK啦!

 

5.北海道毛蟹腳  Yummy Yummy, Yummy!甜,甜係鮮甜!
6.鰹魚(即日本常見的木魚片的木魚),不喜歡那個 garlie Sauce。
7.煮物•煮赤鯥魚,朋友食櫻花蝦,他不喜歡櫻花蝦的質地,好似霉霉哋喎,我的赤鯥魚好正呀!不過不及下一道魚!
8.燒物•燒馬頭魚,上面有青豆 peree,炸魚鱗及用梅醃過的蘿蔔,每一樣都好正!魚鱗又脆又鬆,馬頭魚 just right,青豆 peree好味道,蘿蔔少酸,脆爽,食完燒嘢,炸嘢正合!噢,點解唔記得影相?!

開始食壽司了。

9.平目魚 with sudachi(酢橘。我食咗半個,係橘味,不太酸的), and seaweed salt(藻鹽)正正係我最鍾意的 size,最叻的壽司師傅,每一個壽司都大概係 80粒飯,愈細愈難做, Masa做壽司係反手做的!哈!第一次見!平目魚,清、簡、正!

 

10.Toro! OMG! melts in your mouth!暈了!所以之後 encore又 encore Toro!!!

 

11.赤鯥魚( or黑喉,因魚的喉係黑色)魚好多油,所以要燒吓先至做壽司,好食。

 

12.鹽水海膽,出色,鹽水令海膽更鮮甜,正!

 

13.鯖魚+柚子,紫蘇,正!

 

14.碎 Toro。難度高的壽司,超正!

 

15.Toro! Toro! Toro!睇 Masa切,老闆一定唔睇得,唔要的多過要! trim到冇筋,溶喺口的! encore又 encore又 encore!!!

 

海膽 again!!!
Masa仲問我哋食唔食?!唔得嘞!食埋 dessert超滿意咁返屋企!途中又同自己講,要食得好,食得開心,一定要努力工作先至過到人世!!!

鮨魯山

地址•灣仔活道 18號萃峯地下 2號店
電話• 2574 1333

蘇施黃

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()