石詠莉涉傷人被捕

■石詠莉前晚同樓下食肆負責人爭執有碰撞,佢都因涉嫌襲擊俾警方拘捕,保釋候查。資料圖片

前女子組合Freeze成員石詠莉,噚日朝早喺微博貼咗手臂受傷嘅相,仲留言話:「為了保護媽媽,被無恥食店男老闆打傷了手臂,石妹決定報警處理!」根據警方消息,住喺西貢嘅佢,前晚同樓下食肆負責人口角,石詠莉同食肆劉姓女負責人發生推撞,有人指話腰部受傷,混亂中石詠莉又話俾食肆姓張男負責人打傷手。
警方接報到場,將石詠莉同姓張嘅男負責人以涉嫌普通襲擊罪拘捕,兩人帶署後獲准保釋候查。
石詠莉最近因為不滿樓下賣雞煲嘅食肆油煙太大,早排已經向食物環境衛生署同埋議員投訴,估唔到前晚搞到爭執起嚟。

 

手臂受傷

馮仁昭噚日打畀石詠莉,佢話:「噚晚我同媽咪去完街返屋企,食肆嘅人又出言侮辱,媽咪同佢哋嘈起嚟,我喺旁邊勸交,想調停嗰陣,我拍咗一拍女老闆嘅膊頭,又拉開媽咪,但男老闆好緊張衝過嚟,我擋佢嗰陣俾佢打傷咗手臂,爆咗微絲血管,咁混亂所以我報咗警,落咗口供同去驗傷。」
而食肆嘅員工噚日指兩位男女負責人都冇返,街坊就話唔信男負責人會打人。
撰文:馮仁昭


■石詠莉自稱為咗保護媽咪同人爭拗,佢仲將手臂受傷相貼上微博。
微博圖片


■食肆員工指涉事男女負責人噚日冇返工。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()