close

媽咪姐

郭晉安難得拍拖

郭晉安同歐倩怡自從先後生咗一對仔女令山同以雅後,就將全副心機放落去湊小朋友,從此二人生活變咗四人活動。

 

早幾日,媽咪姐見到安仔送完阿仔返學,難得同老婆歐倩怡偷閒拍吓拖,去大坑食街邊車仔麵。只要心裏富足,唔一定要去文華扒房,都可以好開心嘅。睇佢兩公婆對住坐,你一句我一句,不知幾 sweet啦。呢餐可以靜靜哋撐下枱腳,埋單都只係百零蚊,絕對夠爽又夠浪漫!


挨牆撐枱腳近排開工拍新古裝劇《舌劍上的公堂》嘅郭晉安,呢日專登戴 cap帽遮住個光頭,佢背住條街當然冇人認得佢,不過老婆歐倩怡就動作多多,好快就被途人認出。兩公婆難得撐枱腳,佢哋都邊食邊講笑,好恩愛呀! 

食飽飽笑晒食飽飽走人,佢哋依然笑唔停,之後安仔仲做埋柴可夫車老婆,相信又夠鐘接仔仔放學,二人世界時間雖然係短啲,但夠浪漫咪得囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()