close


黎耀祥喺劇中原本單純善良,但一次俾子彈穿過頭顱,激活腦細胞進化,智商飆升,變成冷酷無情嘅高倫布。而 01年《神探方天謬》嘅張衞健本來都係心地善良兼夾傻,一次發燒後竟變得智商高,屢破奇案,亦逐漸心狠心辣。嘩,條橋又真係幾似!

媽咪姐

黎耀祥疑抄張衞健

無綫新劇《神探高倫布》周一( 8號)首播,收視有 28點,算係中規中矩,連媽咪姐都追住睇。不過,就有網民踢爆劇集橋段似足最近被細佬控訴謀財嘅張衞健套舊劇《神探方天謬》,而且劇集道具亦經常穿崩。

 

 


陳年舊劇都抄?(設計對白)《神探方天謬》 



道具穿崩60年代嘅敖嘉年竟然抽現代牌子健牌 M3。真係穿越得好犀利喎! 

故事講 60年代,但喺第一集中出現嘅棺材車,除咗車牌,一睇就知屬於現代產品。監製李添勝話:「好難搵到一樣,我哋已經盡量做到近似。」 


柴九上身劇中飾高倫布嘅黎耀祥,不時擺出 chok樣,頭戴假髮兼俾網友勁彈搣唔甩《巾幗梟雄》嘅柴九 look。 

馬賽露底劇中女一馬賽,雖然俾網友勁彈,不過佢喺劇入面又真係幾搏。其中一幕講馬賽喺機場捉到非禮空姐嘅鹹濕賊,一記旋風腿,連底底都露埋。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()