壹選

今日開畫

私房嚇

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

Stoker
導演:朴贊郁
演員:米雅華絲歌絲姬( Mia Wasikowska)
   馬修古迪( Matthew Goode)
   妮歌潔曼( Nicole Kidman)
片長: 99分鐘
級別: III

少女死老豆,與阿媽相依為命,但貌似生父的男子突然進入家門,既與母親關係曖昧,又引到青春期女兒情不自禁……

點解要睇?《原罪犯》導演登陸荷李活。
點解唔睇?《逃》細佬做編劇,唔做幕前。

香港: AMC Pacific Place、 MCL康怡、 UA皇室、 UA太古城 
九龍: AMC又一城、 The One百老匯、旺角百老匯、奧海城百老匯、 Palace apm、荷里活百老匯、嘉禾港威、 MCL德福、 The Grand、 UA朗豪坊、 UA iSQUARE、 UA MegaBox 
新界:荃灣百老匯、元朗百老匯、嘉禾荃新天地、 Star

失戀自作業
Silver Lining's Playbook




導演:大 衞奧羅素( David O Russell)
演員:珍妮花羅倫絲( Jennifer Lawrence)
   畢列谷巴( Bradley Cooper)
片長: 122分鐘
級別: IIB

精神病患者出院,希望與太太重修舊好,但年輕寡婦的出現,令原本的大計被打亂,反而去了練跳舞……

點解要睇?金球獎影后,爭埋奧斯卡。
點解唔睇?畢列谷巴佔戲仲重好多。

香港: AMC Pacific Place、 Palace IFC、數碼港百老匯、 UA太古城、 UA皇室 
九龍: AMC又一城、 Palace apm、 The One百老匯、百老匯電影中心、奧海城百老匯、 UA iSQUARE、 UA朗豪坊、 MCL德福、 The Grand 
新界:葵芳百老匯、 UA東薈城 

傑克:巨魔獵人
Jack The Giant Slayer




導演:拜仁辛格( Bryan Singer)
演員:尼克拉斯霍特( Nicholas Hoult)
   艾莉諾湯姆林森( Eleanor Tomlinson)
片長: 110分鐘
級別: IIB

年輕農夫無意間弄醒巨人,為保 衞王國,公主、人民,不惜與巨人決一死戰……

點解要睇?《變種特攻》導演拍家傳戶曉童話。
點解唔睇?男主角做喪屍型啲。

香港: UA太古城、 UA皇室、 MCL JP銅鑼灣、 MCL康怡 
九龍:海運、嘉禾黃埔、嘉禾港威、 UA MegaBox、 UA iSQUARE、 UA朗豪坊、 The Grand、 MCL德福、華懋、豪華、影藝 
新界:嘉禾青衣、嘉禾荃新天地、 UA IMAX@機場、 UA沙田、 UA東薈城、 UA屯門市廣場、 Star、 MCL將軍澳、巴倫紐米、馬鞍山、元朗 

太陽劇場之世外奇緣 3D
Cirque de Soleil: Worlds Away




導演: Andrew Adamson
演員: Zrica Linz
  Igor Zaripov
片長: 81分鐘
級別: I

年輕愛侶,天各一方,唯有透過劇團內的歷險,才可以找回對方……

點解要睇?將太陽劇團六個劇目濃縮。
點解唔睇?現場睇好得多。

香港: AMC Pacific Place、 UA太古城 
九龍: MCL德福、 The Grand、海運 
新界: UA IMAX@機場 

我愛瘋 sex
Whatcha Wearin




導演:卞成贊
演員:池城、金雅中
片長: 115分鐘
級別: III

拍拖 7年的女友閃電嫁給另一人,失戀的男人突然接到性愛來電,認識一心向男友催婚的女人……

點解要睇?《醜女大翻身》女角著內衣。
點解唔睇?今時今日仲 phone sex?

九龍: UA MegaBox、 UA朗豪坊、 The Grand、影藝 

9路冥婚 9-9-81




導演: Disspong Sampattavanich等九人
演員: Patthita Attayatomwittaya
片長: 92分鐘
級別: IIB

準新娘自殺,變成無主孤魂,究竟點解佢會自殺?要由佢死前一刻說起……

點解要睇?每個導演一人拍一段。
點解唔睇?夾硬咗啲啩!

香港: MCL康怡 
九龍:嘉禾黃埔、嘉禾港威、 The Grand、 MCL德福、 UA朗豪坊、 UA MegaBox、旺角百老匯、 Palace apm 
新界:嘉禾青衣、嘉禾荃新天地、巴倫紐米、 MCL將軍澳、 Star、元朗百老匯、 UA屯門市廣場、葵芳百老匯、嘉湖銀座百老匯 

戲院
資料


百老匯院線 2388 3188
http://www.cinema.com.hk
Palace IFC 數碼港百老匯  Palace apm 旺角百老匯 
奧海城百老匯 百老匯電影中心  The One百老匯 荃灣百老匯
葵芳百老匯 元朗百老匯 嘉湖銀座百老匯 荷里活百老匯

UA院線 2317 6666
http://www.cityline.com
UA太古城 皇室  UA iSQUARE 
UA MegaBox  UA朗豪坊 影藝  UA沙田 
UA屯門市廣場  UA東薈城  UA IMAX@機場

嘉禾院線 2622 6688
http://www.goldenharvest.com
海運 嘉禾港威 嘉禾黃埔 
嘉禾荃新天地 嘉禾青衣

MCL院線 2811 0218
http://www.mclcinema.com
MCL JP銅鑼灣  MCL康怡
MCL德福  MCL將軍澳  MCL Star

AMC院線 2265 8933
http://www.amccinemas.com.hk
AMC Pacific Place  AMC又一城

新寶院線
2393 8111
總統 新寶
豪華 凱都

華懋院線
2311 3000
華懋 巴倫紐米

The Grand 3983 0033
http://www.thegrandcinema.com.hk

馬鞍山 2633 3202


75分

私口味

失戀自作業

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

執筆時,未知今屆奧斯卡賽果,如果影后由九十後 Jennifer Lawrence大熱勝出,似不似 06年, Reese Witherspoon三十歲時,憑《弦途有你》( Walk the Line)壓下 Judi Dench當影后?當年, Reese Witherspoon剛完成《律政可人兒》( Legally Blonde)系列,炙手可熱;今日, Jennifer Lawrence有《飢餓遊戲》( The Hunger Games),更後生,更紅。




看 Reese Witherspoon往後發展,獎項或多或少是揠苗助長。不是說她演得不好,而是不夠空間發揮,在《弦途有你》,橫看豎看,我也只記得 Joaquin Phoenix。 Jennifer Lawrence的情況好一點,因為在《失戀自作業》( Silver Linings Playbook)中,拍檔 Bradley Cooper雖然佔戲較重,但沒有搶到誰人的戲。但 Jennifer Lawrence實在不是故事重心,如果話騷演技,係得嗰一兩場發癲式訴心聲情節。咁就影后?兩位當旺明星齊齊被提名,我也實在只能夠理解是一種造星行動。
導演 David O. Russell取代 Ben Affleck,獲提名最佳導演,我都非常驚訝,對上一齣《擊情手足》( The Fighter),已經有點過譽,風格一轉,《失戀自作業》咪就係一齣愛情喜劇囉,一個俾禿頭阿叔送頂綠帽戴的精神病康復者,遇上剛剛死老公靠亂搞嘢鎮定心神的年輕寡婦,一齊跳舞,終於大家忘掉舊愛,發展新戀情。橋段大路到不得了,起承轉合完全估到晒。我唔係話歧視愛情片,唔係話一定要整齣《林肯》( Lincoln)咁正經先算好睇。不過,你都俾個理由我去覺得《失戀自作業》非一般吖!好,我俾!電影中,男主角有個阿哥,女主角有個家姐,阿哥同家姐都係傳統價值觀中象徵成功的代表,有事業有家庭有嗜好有人生意義,結局,與稍稍離經背道的細佬與妹妹來一個《家有囍事》式合家歡大團圓,證明和諧的重要性。嗱,北韓佬,你有精神病唔緊要,都要跟隨普世價值至會開開心心㗎。
對不起,我諗多咗,我始終認為《失戀自作業》只是一齣不錯的愛情作品,如果沒有光環在身,本身,是沒有問題的。勉強被拉到去成為強中之強,就會面紅了。 

撰文:方俊傑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()