爆粗梗係唔好啦!(真實對白)
譚 Sir解釋話當日馬恩國同長毛疊晒聲,所以聽唔到啲粗口。(王偉洪攝)

八卦陣

爆粗梗係唔好啦!

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

因一句「 Fxxking Chinese」熱爆網絡嘅民建聯司法及法律事務副發言人馬恩國,與長毛舌戰嘅 Youtube片段點擊率已經超過三十萬。呢單嘢,原來有下文,話說民建聯內部相當重視呢件事,上週二仲特登喺定期嘅中委會議加插議程討論。


馬大狀成功上位,依家全香港都知佢識講英文粗口,愛港愛國又 love Australia。

會議上大家只係七嘴八舌咁講個人觀感,會上有人發言問︰「點解會咁㗎?」有人又話:「爆粗真係唔係幾好噃!」不過,講嚟講去都係廢話,最終並無特別講到要懲處呢位山西政協,只係話要批評吓佢嘅失言,同埋要加強提醒黨員注意言行。
記者問過黨主席兼當日在立法會主持會議嘅譚 Sir譚耀宗,佢就話爆粗梗係唔啱,但就無回應會唔會譴責或者懲處馬恩國,淨係話馬恩國已經私下向佢道歉,稱自己一時衝動失言,而佢亦當面批評咗馬恩國。譚 Sir仲話呢啲事要講經驗,即使人哋撩你都要沉得住氣先得喎!馬恩國、蔣麗芸,聽唔聽到呀?
(林璐菁) 

低智能尖啤


周身蟻、被廉署拘捕正保釋候查嘅尖啤,上星期五出席完港台節目之後就一直深潛。當日有唔少記者喺電台等佢,不過,「人在旅途灑淚時」嘅佢堅拒開金口,一完咗節目,即時打電話叫司機接佢走。
原來尖啤一向鍾情 Samsung摺機,經常中港兩邊走嘅佢,有兩部 Samsung手機,一部係 S3600H,另一部就係叫 Nori,都係三年前嘅產物。呢兩部機,真係幾襯佢,因為……都係屬於低智能。(馮普賢)


尖啤上星期五就係用呢部 S3600H摺機叫司機快啲嚟接佢。(黃雲慶攝)


佢另一部電話都係摺機,係 Samsung嘅 Nori。

乜都鬥一餐


我啲衫唔會重複㗎!(真實對白)
我都無重複喎!(真實對白)
蔣姨姨(左一)同芬芬(左二)都係著紅加黑,一個字︰悶!(王偉洪攝)

每年新正頭政界都有好多酒會,有立法會議員仲試過一日走八場,真係唔簡單!中聯辦九龍工作部就喺初十搞春茗,唔少人俾面出席,女士們仲著到「紅當蕩」配合新年氣氛;就好似蔣麗芸、梁美芬呢兩位立法會議員都係著紅襯黑,悶!
問蔣姨姨係咪新年日日都著紅色衫,佢話係,仲會著到正月十五添,兼且係日日都無重複。查實以佢嘅家底,成年唔重複都唔難啦!轉頭問埋芬芬,佢就話新年都著吓紅色、桃紅色應吓節,都夠著一個禮拜唔會重複嘅。不過記者口痕,講俾佢聽蔣姨姨同佢一樣,新正頭會著紅色,而且成個新年都唔重複著,佢即刻煞有介事咁話︰「咁我都無重複喎!」
唉!女人,真係乜都可以鬥一餐。(馮普賢) 

本週圖片
乜嘢叫做無品?


上週三,何秀蘭動議運用《立法會(權力及特權)條例》調查梁振英,但建制派齊齊收聲,泛民又唔多落力,連埋何秀蘭得六個人發言,結果唔夠兩個鐘就完成辯論,令人大跌眼鏡。
政制及內地事務局副局長劉江華一知道呢個結果,即刻寸寸貢、話裡有骨咁周圍同人講「咁快嘅?」「真係估唔到咁快喎!」民建聯葉國謙亦得得戚戚咁將手指公指向下。查實,大家都預咗動議唔會獲得通過,不過,你兩位嘅表現,就真係示範咗乜嘢叫做無品囉!(林璐菁)


由當日敗選立法會,到而家水鬼升城隍,劉江華望住譚志源露出嘅呢個得戚樣,確實令人反感。(郭永強攝)


投反對票,再送多個倒手指公,葉 Sir,呢啲叫無品囉。(郭永強攝)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()