Baby出席《水舞間》活動,一直戴住由黃曉明送俾佢 嘅卡地亞手 鈪(紅圈),聽講男方都有一隻在手。

同你吟一吟

Baby口不對心

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

上個禮拜四(二月二十一日), Angelababy以大使身份,到澳門出席第一千場《水舞間》演出,當日有份 嚟睇騷 嘅一對情侶,男友上台當眾向女友跪地求婚, Baby幫手做見證,又話咁嘅場面,係女仔都唔 say no!換轉係佢自己呢? Baby就唱反調話工作行先,一定拒絕喎!
啱 啱過 咗 嘅情人節,黃曉明 响北京帶傷開工, Baby就去 咗紐約做嘢,聽講海綿蛋糕越洋送花,浪漫招數盡出,差在冇得見面。分隔兩地,但 Baby一直戴住男友送俾佢 嘅卡地亞手 鈪,咁恩愛,真係唔想嫁?信一半好啦!




男觀眾台上向女友求婚, Baby充當見證人。



留 响北京帶傷開工 嘅黃曉明(箭嘴),情人節前夕約埋北京電影學院 嘅老師以及同學敍舊,第二日仲越洋送花俾身在紐約 嘅 Baby。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()