探熱針

信得過 同梅小惠聯名買樓 阮兆祥:都唔係第一次!

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

有福祿壽冠名谷人氣,阮兆祥電影廣告演唱會樣樣做齊,近年收入直線上升,一直無磚頭揸手的他,去年中以五百萬,買入位於名校網的太子道西 286號青雲閣一個 568呎單位,但和祥仔聯名持有該物業的卻不是拍拖超過十年的女友 Crystal,反是梅小惠。

租金硬淨


得「福祿壽」帶挈,阮兆祥、李思捷同王祖藍不時有外快送上門,三子財源滾滾。搵得到,本身屋企富貴的李思捷,去年豪擲百萬買入二手法拉利當玩具,王祖藍亦積極睇樓,為娶女友李亞男過門做定準備;至於無厘聲氣的阮兆祥,原來早在去年七月已悄悄入市,買入位處名校網區、太子道西青雲閣一個五百六十八呎的單位,作價五百萬。
「青雲閣係單幢樓,單位實用率唔算高,勝在位置旺中帶靜,又係名校校網,所以租金都企得幾硬淨,萬九到二萬二冇問題,但要快手,暫時得三、四個買盤,冇租盤。」一名物業代理說。
買磚頭保值好正路,奇在阮兆祥買樓,聯名持有物業的並不是女友 Crystal,而是梅小惠;更何況,以他的賺錢能力,獨資供五百萬樓,也不吃力。


青雲閣位處名校校網,租金叫價萬九至二萬二,一樣大把人爭住租。


去年 7月阮兆祥同梅小惠聯名以 500萬買入太子道西青雲閣一個 568呎單位,短短半年已升值 60萬。


青雲閣屬單幢樓,實用率偏低,客廳有落地大窗,房間則有超大窗台。



唔怕傷感情


問到阮兆祥與梅小惠孖份買樓,他表現得相當避忌。「哎……(遲疑幾秒)係呀,用嚟投資放租,其實都唔係第一次,係囉!」
阮兆祥聲稱與梅小惠都睇啱該區租金回報理想,撞正有單位放售,於是一齊入市。
講錢失感情,合資買賣物業,一旦出現意見分歧,隨時連朋友都冇得做。
「我哋一早傾好咗,協議好到某個價先會放,況且大家識咗咁多(十六)年,唔怕!」
而梅小惠對與阮兆祥合資買樓好放心。「我成日都同朋友夾份投資,除咗祥仔,仲有江欣燕,又試過同郭少芸合作開茶餐廳,只係業主加租,先至無做落去!」梅小惠說。


全面退出幕前的梅小惠,現主力製作公司的工作,對上一次公開露面已是 11年志偉的生日派對。


福祿壽爆紅,去年初李思捷豪擲一百萬買入二手法拉利獎勵自己。


去年背住女友偷會何傲芝(圖左),女方不避嫌上載兩人飯局合照,傳祥仔同拍拖十三年的正印 Crystal(右圖)感情亮紅燈。



16年交情


梅小惠與阮兆祥早於 87年已是《歡樂今宵》鐵腳,多年來,二人齊齊拍檔搵食,亦合作過多部電視劇,包括《師奶強人》、《樂壇插班生》、《錦繡良緣》、《皆大歡喜》等,梅小惠形容與阮兆祥的關係如未來老公般親密。
99年,梅小惠與拍拖 13年的男友曾偉權分手,阮兆祥怕她出事,甚至搬到對方家中住了一個月,陪她外遊、行街、篤波散心。分手後的第一個情人節,阮兆祥寧願撇低女友,自動請纓陪梅小惠。 04年拍完《皆大歡喜》後,梅小惠開始淡出娛樂圈,但二人關係仍然密切,不時齊齊出席慈善活動。


去年福祿壽踩入紅館開演唱會,事業更上一層樓。
(《蘋果日報》圖片)



撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()