苟芸慧封胸三個月後,再次拋胸現身,就算皮膚敏感身上有紅印,她都急不及待要咪咪出嚟見人。

探熱針

甩拖搬屋唔靠人 苟芸慧解開胸禁

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

好消息,一度宣布封胸拒絕性感的苟芸慧,終於順應民意,決定解除封胸令,重新開放 34D咪咪。
據知,苟姑娘自從封胸後,出席活動賺外快指數應聲急跌,更被新進女神岑麗香搶走唔少生意,加上同有米奀星男友羅天宇分手,無得黐屋住,每月要自己真金白銀俾萬三蚊租住西環舊樓,靠萬八底薪難以維持衣食住行,唯有向現實低頭,再次拋胸自力更生。

封胸無運行


苟芸慧憑住一副 34D-25-35好身材,加埋深坑事業線,輕易榮登女神寶座,連帶工作量同出騷量都大大提升。明明係上位大好時機,偏偏苟姑娘嫌外界定點在她的心口,去年十一月突然宣布封胸,結果令工作量大跌,商場騷及品牌活動價、量齊跌。
封胸冇運行,苟姑娘坐咗三個月冷板櫈後,終於面對現實。週日(二月二十四日)出席《國際中華小姐競選》擔任嘉賓評判時,再次低胸上陣,露出久違的三吋事業線,希望能引起各大老細關注,刺激生意額。可惜封胸多時加日久失修,現場發現苟姑娘胸前有多笪紅印,用了遮瑕膏依然清楚見到。
「嗰日苟姑娘返到服裝間換衫,有人見到佢個胸一笪笪,都有問使唔使幫佢換過另一套衫遮住個胸,點知佢話唔使,只係叫化妝幫手遮紅印,點都要低胸出鏡。」現場工作人員說。


包到實的苟姑娘去到銅鑼灣,似乎冇乜人認得出她是女神。


買床上用品
苟姑娘主攻床上用品,對被鋪床單不停研究,最後買了一個枕頭。




行了兩個鐘後,苟姑娘搭的士返回新居休息。

租西環舊樓


急住晒胸𢱑生意,原因是自從苟姑娘與奀星男友羅天宇正式分手,搬離男方日出康城寓所,要靠自己搵屋租。開支一闊三大,雖然已經慳住使,搬到西環一幢四十一年樓齡舊樓,一梯十四伙,實用面積只有三百呎的蚊型單位,但月租都要萬三蚊,加埋夜收工搭的士返歸,每月支出起碼兩萬,對於底薪只有萬八元的她,根本入不敷支,賺活動外快成為唯一生路。


住殘竇
新居位於西環高街,樓齡四十一年,一梯有十四伙,人流複雜,屋內裝修亦相當殘舊。




上星期四(二十一日),苟姑娘到銅鑼灣宜家傢俬為新屋買日用品,由於租住的單位外望樓景,與對面單位只有一窗之隔,為保私隱,只見她仔細地揀選窗簾布,但無收穫,之後轉攻床上用品,不停將床單及被袋攞上手摸,又比較價錢,但最後只買了一個一百四十蚊有找的枕頭,及兩盆小植物,便搭的士返回新居。
諗通諗透,決定開胸向現實低頭!其實憑着苟姑娘強橫的事業線,要生意興隆,養得掂自己,唔難。


露胸先有 job
早前苟姑娘不時性感打扮,閒閒哋一星期出席三四個活動,每月有廿萬收入。


封胸後,苟姑娘風頭被另一女神岑麗香搶去不少。


同羅天宇拍拖兩年,苟姑娘一直同居在日出康城,但兩人堅稱分房瞓。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()