CC除了工作,大部分時間都選擇留在家中享受天倫樂,「同屋企人喺梳化睇電視同傾偈已經係人生一大樂事。」

星悅居

黑白物室 曹思詩

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

為了儲起心頭好,有些人會求救於迷你倉。𡃁模曹思詩(CC)的方法,卻是置一頭家。不過,儲物太多,再大的家也不夠用。CC的家以黑白為主色,不但令家居更光猛,也更有空間感。她利用入牆櫃收納心頭好,慳位又整齊,令整個家也成為了她的私人儲物室!

互動片段

曹思詩家居


Profile


曹思詩( CC)十四歲入行當模特兒,曾改藝名「曹卓榣」簽予馬偉豪旗下公司,同期推出個人寫真集《一個人的初戀》及演出陳柏宇〈你瞞我瞞〉及〈 I will be loving you〉 MV,亦曾在電影《我的野蠻女友 2》飾演黃宗澤秘密情人,和 Bosco更有一場熱吻戲。




〈 I will be loving you〉


《我的野蠻女友 2》


《一個人的初戀》

曹思詩( CC)去年以 300多萬購入將軍澳一個六百多呎單位,家中由裝修至擺設都由 CC一手設計,結果豪花 40萬裝修安樂窩。身為模特兒的 CC,平日工作離不開影相、行 show,所以她最愛高踭鞋,而鞋櫃可說是她家居的核心。
CC說:「裝修前我第一個要求,就係鞋櫃一定要夠大,因為我鍾意整齊企理,有個大鞋櫃可以將長 boot同高踭鞋分開,整齊又慳位。」這個 6呎乘 8呎高的鞋櫃可放近百對鞋。絕對 user friendly!
CC的儲物癮,還有大廳電視櫃內的小酒杯,原來 CC喜愛旅遊,每去一個地方都會買一隻酒杯回來做紀念。「通常去旅行都係寄番張明信片俾自己,我就習慣買酒杯,一隻杯代表我一份美好回憶。希望有一日可以儲齊世界各地嘅酒杯,完成環遊世界嘅夢想!」


初學彈琴嘅 CC在大廳擺放了一部電子琴。琴邊有張小餐枱, CC同母親及妹妹住,剛好夠用。


鞋櫃接近大門,大門旁掛了一塊黑色花邊鏡,方便 CC每次出門前照一照,確保靚靚。


玄關旁的矮櫃擺放了生果及盆栽,是 CC媽提醒女兒出門口前要食生果而擺放。


呢對高踭鞋 CC好鍾意,但一次都冇着過,因為 5吋斗令踭太高。「我係屋企試着過好多次,但都一仆一碌,唔敢着出街獻醜。」


直入睡房的走廊位以黑白櫃門裝飾,設計師表示黑色一級級代表步步高陞喎!


電視機後面牆身的花卉圖案,是 CC自己加上去的,為硬朗的黑線條添上點點柔和!




這些小酒杯,是 CC每次去旅行時買俾自己的小禮物。

「呢隻係韓國機場買嘅紀念酒杯,記得嗰次臨飛香港至買到,差啲趕唔切班機!」

「大洋洲的斐濟係潛水天堂,當地人非常友善,唔識嘅人都會用『 BULA!』同你打招呼,即係祝你長壽。」 

逾二百支香水


不過,以數目計, CC收藏最多的必定是香水,各式各樣不同系列以至迷你版香水,都是 CC的心頭好。「由細到大嘅生日,朋友都鍾意送香水俾我,而我自己每次去旅行都會搵吓當地嘅特色香水。依家我收藏嘅香水超過二百支。啲人話每個女仔都會有自己一種獨特嘅香味,但我噴香水,就可以日日唔同味!」
CC家居以黑、白為主色,裝修以簡約為主。「女仔都鍾意粉紅色,但我就鍾意簡單,令間屋望落去較大及光猛。」


睡房擺放了香水、黑超及相機。「呢排見出咗好多唔同款嘅相框,所以就買咗兩部唔同 size嘅即影即有相機,同朋友影靚相!」


CC的睡房簡單整齊,牀頭櫃擺放了她最新買的香水。「香水數量太多,真係用唔晒,有好多香水我連盒都唔捨得拆,媽咪成日都鬧我買咁多。」


「呢支香水係我一個朋友推介俾我,用落又幾鍾意,唔會太甜,啲味仲 keep得好耐。」


呢兩支 Jean Paul香水係CC至愛嘅:「鍾意香水樽外形玲瓏浮凸,反而味道一般,好少用。」


「呢支香水嘅味道係我最常用嘅花香味,夠清新。」


CC喜歡收藏香水,單單電視櫃的一格櫃桶,就放了過百樽迷你香水。


CC平時出 job影相要着唔同款式衫,而手上嗰件係佢最性感嘅睡衣。


CC家中廚房打理得非常企理,而爐頭上嘅廚櫃用咗鏡面。「用鏡面令空間感大啲,而且容易清潔,平時一有時間除咗焗蛋糕,我仲鍾意食西餐,煎和牛我就最拿手!」


單位平面圖

撰文:張樂施
攝影:潘啟德、湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()