Nancy Gonzalez

上流滙

釣大鱷

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

鱷魚生性兇猛,但當鱷魚皮化身成手袋後,就頓時變成名媛恩物。蛇年未必要孭蛇皮袋才叫應節,孭得起鱷魚皮袋才是身份象徵。釣大鱷幾時都係名媛的終生目標。

Long Clutch


$13,000

以往只限於配襯晚裝、派對服飾的 clutch bag,近年愈來愈普及。較傳統的長形設計,女人味濃得來亦型格十足,容易 carry。

琦琦有型突出
Ricky評:「琦琦個襯法好搶眼,紅撞藍唔係人人襯到,處理得唔好會好娘。佢身形咁高䠷,將紅色西裝演繹得好好,同時又突出個藍色 clutch,好有名模風範。」


Nancy Gonzalez

李桂蘭清新優雅
Ricky評:「 Olivia一貫名媛風格,湖水藍斜膊晚裝好得體,令佢更見修長。皮帶同手袋以銀灰 tone on tone配襯,感覺優雅舒服。」

Hermes Birkin


炒價 40-150萬

有錢未必買到的 Hermè s birkin,是社交圈身份象徵。論皮款,鱷魚皮絕對是尊貴代表,入門價 40萬,由於貨源極少,炒價高見百萬。 




蔡李惠莉高貴斯文
Ricky評:「蔡太 嘅桃紅 birkin好 sharp,襯埋佢一向 formal嘅打扮,斯文貴氣,係好多阿太 嘅一貫襯法,好 啱佢身份。」 




徐子淇母心思配襯
Ricky評:「徐太刻意將紫色 birkin襯同 tone花衫,再夾埋手錶、珠寶,貴氣十足,肯定花咗唔少心思。」 




邱德根新抱穩陣大方
Ricky評:「邱太(邱吳惠平)個藍色 birkin幾特別,不過唔算好 sharp、好靚。全黑打扮過於穩陣,感覺沉實 咗 啲,襯番淺色衫會更起眼。」 

Knot Clutch


$25,000

Knot clutch設計輕巧,手工精緻,成為 ball場 must have item。缺點是容量太小,只能放紙幣、吸面油紙、身份證、小唇膏等小型用品,有形無實。 


Bottega Veneta

翁嘉穗打扮保守
Ricky評:「佢打扮頗保守,深色長裙令鮮黃 clutch更顯突出,不過包到實 嘅長袖設計,顯得佢好細粒,露啲手肩出 嚟會好好多。」 

Chain Bag


$23,000

Clutch配上鐵鏈變身成為斜孭小手袋,加入金屬元素,感覺硬朗型格,增添年輕氣息,大小場合亦可大派用場。 


Nancy Gonzalez

馬詩慧大膽前衞
Ricky評:「 Janet一向以型格見稱,藍襯啡撞出溫暖氣息,再襯以金色 嘅鱷魚皮小手袋,好 trendy,咁細 嘅袋放 喺高妹身上一樣好睇。」 

要潮揀鮮色


鱷魚皮是皮革中的矜貴代表,近年不少大牌推出鱷魚皮產品,而將色調玩到出神入化的紐約品牌 Nancy Gonzalez,更自設鱷魚場。 Ricky指:「鱷魚皮令人感覺高貴,同時亦較易變得老餅。如果配襯得宜,唔一定只適合阿媽年齡。可以揀 啲外形較細,顏色鮮艷 嘅漆皮,感覺潮 啲。忌揀黑、啡嘅啞色,老氣到 啱阿 嫲用。」




星級形象指導郭慶彬( Ricky Kwok),早前被邀到巴黎時裝周欣賞 Chanel等大牌 fashion show。近年他由形象指導變身為老闆,於銅鑼灣開設時裝店。 

撰文:蔡靜雯 
攝影:甘承威、陳志輝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()