close


曾經承載一代人青春與夢想嘅偶像組合 F4,雖然褪去當年青澀(下圖),但依然帥氣。
有錢齊齊搵!(設計對白)

出外埠

F4合體搶人仔

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

每年嘅《春晚》,成為香港、台灣以及韓國三地藝人搶錢的時機,因為各地電視台鬥 揼錢邀請當紅藝人做嘉賓!其中江蘇衞視除天價請得韓國華語組合 SJ-M任嘉賓外,更以 600萬 嘅報酬拉到拆檔多年 嘅 F4(言承旭、朱孝天、吳建豪、周渝民)重現舞台。


06年

F4自 08年拆夥各自單飛後,成員極少相聚。今次 喺江蘇衞視銀彈拉攏下,四人睇錢份上,終於合體。當消息傳出後,佢哋嘅粉絲當然鬼咁歡喜,但亦有網友 喺網上留言嘲諷﹕「請不要再走音了!」真係抵死。
不過你咪理,四個人只係唱 咗〈流星雨〉及〈第一時間〉兩首歌咋, 20分鐘就淨袋 600萬人仔,真係肥仔過乜啦! 




兄弟同心
言承旭、朱孝天、吳建豪及周渝民四人抱抱,為演出互相加油打氣。


粉絲勁撐
錄影當晚, F4嘅粉絲已佔據整個大廳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()