Wyman Wong
白色印字棉質 tee(未定價)
啡色格紋麻質單膊連身裙( showpiece)
洗水牛仔褲$2,690
卡其色猄皮 Pirate boots$5,890
all Vivienne Westwood

cover face

Wyman“夢想鳥”

2013年02月15日 ~~ 第322期 ME!

做時裝/睇時裝/買時裝,個個對於一年兩度國際時裝周趨之若鶩,「 Fashion Week」套餐,包括呆坐長途機捱時差捱肚餓趕睇騷順便睇埋官方對口單位面色;然而,有機會親睹大師風采有份參與第一手資訊有得俾你摸住潮流脈搏,作為業界一份子,又抵嘅!
時裝光環一戴十數寒暑, Wyman攀上頭排之列,每年每季,頻撲依然,有自唔在攞苦嚟辛。
「自己唔食,細嘅(讀者)都要食;「我好似一隻大雀,定期飛去巴黎米蘭捉啲蟲俾大家囉!」
去年, Vivienne Westwood來港搞騷,邀他貓步,今年,踏上米蘭台板,「個人時裝事業,今日所得,已賺到。」
夢想號列車終於駛上高山,這一隻快樂鳥娓娓道來時裝冷、熱感,就如一代宗師講江湖,圍觀者,請接招。

互動片段

Wyman 


 
Profile
 


黃偉文
出生日期: 1969年 5月 21日(雙子座)
出生地:香港
身高: 5呎 10吋
語言:廣東話、普通話及英語。
學歷:香港中文大學社會工作系畢業
簡歷: 91年,大學畢業後,加入商業電台當唱片騎師。 93年,首次發表填詞作品,此後獲獎無數。 98年起,為雜誌撰寫飲食及旅遊文章,並逐漸擴展至時裝領域。 04年,首次將專欄結集成書《 Y》。 05年,獲得「香港時裝設計師協會第十九屆十大傑出衣著人士」獎。 12年,舉行「 Concert YY黃偉文作品展」音樂會,建立填詞事業上一個里程碑。
主要作品:歌詞《非常口》( 93),《你沒有好結果》、《小玩意》( 95),《垃圾》( 98),《漩渦》( 00),《 Shall We Dance》( 01),《露絲瑪莉》、《好心分手》( 02),《奇洛李維斯回信》( 04),《浮誇》( 05),《囍帖街》( 08),《罪與罰》( 09),《陀飛輪》( 10),《那誰》( 11)。書籍《 Y》( 04),《黃偉文作品——俗 Loud》( 05),《生於天橋底》( 08)。
微博: http://weibo.com/wymanwong

 
我係特例
 


時裝周, Wyman也由企位做起,一樣落足本穿上靚靚戰衣走入戰場,當儲積分,儲咗兩年,換個頭位不特止,剛過去的米蘭男裝騷更上埋台行貓步,你話,係咪賺凸先?
「行騷之前,冇任何 expectation,因為,我冇預計過有呢件事發生。
「 11月,香港行騷,對方叫我不如 1月再行,呢個世界最美麗嘅事情叫做『等待』,如果 6月話我知,仲有半年時間俾我,依家咁短,就連呢份期待都剝奪埋!年尾又忙,更加冇心思去憧憬。
「有人想行都冇被揀中,咁睇,我又幾好彩囉!
「 Fitting時,西太后攤開幾百套衫任揀,懷疑佢想睇吓我性格,好似考幼稚園,結果,我跟佢揀嘅好唔同,佢揀嗰套,我點都唔會揀,太素喇!
「貓步唔緊張,行路之嘛!睇過咁多騷,個身要斜幾多度、扭幾多下、塊面要幾黑,乜都見過啦!我仲同雜誌行家講『你哋個個都識行㗎!』
「我記得,演唱會後,彭羚話『呢個係一場美夢,夢要醒,繼續努力生活。』學到嘢喇!騷行完,重回崗位。個人時裝事業,從冇諗過點樣至滿意至算有交代,今日所得,已賺到。
「回頭睇,我好似變形金剛,一人分飾幾角,今次,我 3點上台 4點半已換好衫坐番喺度睇騷,由模特兒變番記者,呢種精神分裂,幾有趣。」


Wyman Wong
藍色格紋西裝外套$11,600
淺藍色條子恤衫$4,990
藍綠色玫瑰印花 bow tie$930
all Vivienne Westwood


Wyman Wong
黑白格仔絲絹束繩上衣
橙色棉質長袖 tee
灰藍色印花低襠褲( all showpieces)
黑色羊仔皮木屐 ankle boots$6,590
all Vivienne Westwood

 
年紀大,忿氣喇!
 


經驗是累積,思想是沉澱, Wyman從來沒教你教我點樣著衫,連每日一 look都慳番,自求我道,閱衫無數,近年,更推動歐美日新牌子入屋,也算是一份功德吧!
「依家,睇騷對我來講,第一係現場第一手接觸實物,感覺模特兒喺身邊行過嗰嗖風;第二個 layer,過咗幾個星期、幾個月,平面媒體再見某一件原本冇乜感覺嘅衫,忽然又覺得幾靚,買又好,寫又好,感覺好唔同。
「始終自己唔睇,都要照顧一班想睇嘅讀者;自己唔食,細嘅都要食,我好似一隻大雀,定期飛去巴黎米蘭捉啲蟲俾大家囉!
「近幾年,男裝一係實用親民,一係追求夢想,我覺得,後者最靚,時裝合該有咁嘅 vision。
「正如今年大家熱哄哄討論 J.W. Anderson係咪癲咗?(編按:女裝男穿)起碼佢做咗啲嘢令大家反省、討論,比起成個 scene死氣沉沉好得多。
「我真心鍾意嘅設計師,跟潮流無關, COMME des GARÇONS、 Yohji Yamamoto及 Vivienne Westwood各有一套造衫方法,某程度上等於超越時尚。
「唔好問雙子座成世人若只可著一個牌子的話,究竟係乜?揀唔到呀! Touch wood有日破產,或者答到你。
「揀衫睇騷,只考慮一樣嘢,若要踩足 13、 4個鐘至有機會返酒店換衫,後生時,唔會理舒唔舒服,依家,要理囉!所謂貪靚嘅衫,唔會舒服得去邊;年紀大,忿氣喇!」

 
最佳位置
 


幾時都話「模特兒飯唔容易食」。
之前幫西太后踩過兩次台板,今次真真正正可以踏上國際貓台,由 fitting到埋身肉搏出場,我有幸貼身追蹤,睇住阿 Y變臉之快……咪鬧我住,意思係工作時認真到唧都唔笑,等埋位時即刻嘻嘻哈哈生猛晒,阿 Y永遠識得喺唔同時候安守自己位置。


綵排時,自得其樂同前面男模比身高,其實阿 Y都有搞鬼一面。


西太后御批俾阿 Y揀「黑眼圈」位置(睇下圖),阿 Y地位可見一斑。


Vivienne Westwood
阿 Y由西太后親自 fitting,比起其他名模更高幾班。


後台等出場,冇飽飯落肚惟有水果充飢,「 嗱 嗱 嗱,模特兒咁瘦,就係咁樣煉成㗎喇!」


阿 Y一出場,眾行家即議論紛紛「好得意」、「乜咁 cool!」,見佢又真係幾淡定喎!

 
後記
 


Wyman Wong
酒紅色茄士咩毛氈外套
灰色棉質連身褲( both showpieces)
黑色羊仔皮木屐 ankle boots$6,590
all Vivienne Westwood

在米蘭,跟阿 Y,四圍騰,很精采。
微雨天對住鏡頭擺甫士, showroom對住 Vivienne Westwood試衫 fitting,後台對住眾男模等化妝等出場,作為旁觀者,每一個場景每一種角色每一件工作,也是難得經驗,這感覺,不止我,男主角也有同感。
如他所言,西太后很有眼光。 Fitting時,阿 Y拿起大會預備的戰衣,「吓!呢套呀?」定一定驚睇真啲,「著咗上身,發現佢哋啱晒,著得舒服,出台時,唔使掛住理件衫,搞到誠惶誠恐;「對方真係一個好值得信賴嘅團隊。」
如此識得賣口乖,對我來說,何嘗又不是一次增廣見識的經驗。 

Vivienne Westwood銅鑼灣百德新街 42-48號 B-D號鋪 2894 9088 

採訪及形象:黃健華
撰文:伍淑嫻、黃健華
攝影:郭賢興
鳴謝: Vivienne Westwood

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()