九龍城湊孫
早前李家鼎現身九龍城,其座駕內有一名年約五十歲,戴眼鏡的女士。當時她手抱一名熟睡的 B女。鼎爺對她們照顧有加,做埋司機開埋門,關係不言而喻。

大封面

新年大揭秘 李泳豪離奇湊兩歲 B女 楊思琦 O嘴:唔知佢有個女

2013年02月15日 ~~ 第916期 忽然1周

11年 6月楊思琦與李泳豪突然分手結束 9年情,其後被發現搭上前香港跳水隊成員吳帥並珠胎暗結,翌年在美國未婚誕下女兒楊卓穎( Krystal)。回港後楊思琦揚言與吳帥再無任何關係,亦講明不會吃回頭草與李泳豪復合,只會獨力湊女。

故事原來未完。本刊收到消息,李家鼎最近自認有個孫。記者經過連日跟蹤,竟然發現鼎爺真的接載一名 BB,同行的李泳豪表現鬼祟,更對 BB照顧周到,十足三代同堂。

上月尾( 1月 27日),鼎爺又與現年兩歲幾的孫女見面,享受湊孫樂。對於李泳豪離奇湊 B女,楊思琦驚訝回應:「唔知佢有個女!」事件耐人尋味。




車內有 B女


豪仔快閃上車
當鼎爺安頓好 B女後,李泳豪突然出現快閃上車。戴住 cap帽的他一直低 着頭,不敢向外望,明顯怕被人認出。


上月尾( 1月 27日),鼎爺到馬術學校教騎術, 68歲的他雖然有小肚腩,但依然身壯力健,下課後更與兩名學生閒聊。


夜會孫女


熟練摺 BB車
教完馬術後,鼎爺一支公駕車到尖沙嘴,接載一名年約三十歲手推 BB車的女子,相信她就是 B女的母親。當她抱起約兩歲的 B女,鼎爺即時摺埋 BB車,放進車尾箱,相當合拍。


早前在九龍城手抱 B女坐在鼎爺車內的五十歲女士,這天晚飯後亦上了鼎爺車,返回鼎爺位於西貢的村屋寓所。


難捨難離
眾人在荔枝角一間酒樓晚飯後離開,鼎爺抱住孫女唔放手。 B女亦輕輕依偎住鼎爺,其後兩人分車離開。


李家鼎與施明離婚後,表面上獨居西貢村屋,但據知小孫女及鼎爺女友亦間中到訪。

楊思琦兩年前與拍拖 9年的李泳豪分手,即搭上空心老倌吳帥。去年她在美國秘密誕下女兒楊卓穎後,返港繼續事業,與吳帥劃清界線,搏命賺奶粉錢養 B。
單親媽咪湊女當然辛苦,但估唔到舊愛李泳豪身邊亦有個兩歲 B女。本刊收到消息,李泳豪父親李家鼎近日不時向朋友透露自己一早抱孫,知情者說:「鼎爺呢兩年收晒火,冇咁火爆。梗係啦!佢成日湊住個孫女,成個人都斯文晒,粗口都講少 咗。鼎爺好錫粒孫,一星期見兩三次,豪仔都有幫手湊,仲好錫 B女。不過佢 哋都好驚俾記者見到,所以豪仔每次都好小心。」




最後一拖
楊思琦與李泳豪最後一次以情侶身份亮相,要數到 10年 6月李泳豪生日會,當時兩人拖實任影。點知事隔唔夠一星期即宣布分手。

晨運自爆有孫抱


有個可愛孫女,鼎爺忍不住口同人分享喜悅。上月尾,鼎爺與一名年約五十歲的女士到 鰂魚涌公園晨運,其間有朋友帶同兩歲小孫女前來,鼎爺即時興奮地指住小女孩,對朋友說:「我個孫女同佢差唔多大喎!佢好跟我 㗎,我下次帶埋佢出 嚟玩啦!」晨運朋友即時想起鼎爺只有兩個仔,就是他與前妻施明所生的泳豪及泳漢,換句話說小女孩的爸爸理應就是其中一位。晨運朋友不禁一問:「你個孫係邊個仔生 㗎?」不過鼎爺即時轉話題,未幾與五十歲女士一齊離開公園。
其後本刊記者亦收到消息,指鼎爺最近身邊經常有個 B女出現。早前,本刊更獨家拍到鼎爺駕車到九龍城接載一名年約五十歲,戴眼鏡的女士,當時該女士一直坐在其座駕內,手抱着 B女。鼎爺安頓好一切後,李泳豪突然出現並四處張望,確定無人留意他,才快速地鬼祟上車,其後四人返回鼎爺位於西貢的寓所。
當年楊思琦狠飛李泳豪,隨即懷有吳帥骨肉,受盡千夫所指。如今李泳豪對神秘 B女照顧有加,而且 B女比楊思琦女兒楊卓穎還要大一歲,事件實在耐人尋味。
對於李泳豪離奇湊住個兩歲 B女,楊思琦透過電話回應時表現驚訝:「唔知佢有個女喎!亦都冇聽過鼎爺有個孫!人 哋家事我唔知,唔關我事!我依家淨係想專心工作,湊大穎穎。其他 嘢我唔會理亦都唔想知,唔該晒。」

見孫女即嗒糖


曾是李家新抱

記者連日追訪鼎爺,發現他平日除了返無 綫拍劇,及在馬術訓練學校教騎馬之外,其餘時間都是湊孫為樂。上月尾( 27日),鼎爺中午到馬術學校教騎馬,約下午五時專登在停車場把座駕洗得乾乾淨淨,原來是約了孫女。鼎爺放工後先駕車到尖沙嘴碼頭,未幾一名年約三十歲的女子,推 着 BB車前來。 BB車內有一名年約兩歲的 B女,鼎爺一見孫女即時落車,幫手摺埋 BB車放入車尾箱,三人隨即出發到荔枝角,與其他親友一起晚飯。席間雖然未見李泳豪,但鼎爺全程照顧孫女,晚飯完眾人步出酒樓,鼎爺依然攬住孫女唔放,抱到上車為止,可見他愛孫心切。 

鼎爺原來係阿公


上月尾( 1月 31日),鼎爺返電視城開工,向記者否認有個孫女,說小女孩只是學生個女,並無任何關係,但同時又承認曾向外承認有個孫,前言不對後語。

事後記者經過一輪明查暗訪,終有新發現。據知鼎爺與前妻施明 94年離婚後,認識該名現時年約 50歲的女友。知情人士透露:「鼎爺識呢個女友 嘅時候,佢已經有一位十幾歲嘅女。早兩年佢個女仲結埋婚,再生咗個女㖭,鼎爺即時榮升哎吔阿公。鼎爺唔見孫女一日都唔安樂,仲周圍同人講孫女有幾咁得意!」 

爆老竇有另一頭家


爆老竇有頭家
上周一( 4日)李泳豪返 TVB開工,否認有個兩歲女,並指 B女是鼎爺女朋友個孫。豪仔解釋一輪後,覺得自己講多 咗,叫記者唔好爆響口,怕老竇會嬲。

雖然鼎爺否認自己有個哎吔孫女,但紙包唔住火。上周一( 4日)李泳豪回應本刊記者時,衝口而出爆了老竇大鑊:「個女唔係我 㗎!係老竇女朋友個孫,我都有見過 B女,好得意,不過呢排少見 咗。你都係問番佢(李家鼎)啦!你唔好話我講,佢實 抦我 㗎!」
今年已經 68歲的鼎爺,恨抱孫實在理所當然,假若李泳豪與楊思琦當日無分手,都應該結 咗婚生埋仔,咁鼎爺就真正抱孫喇! 

思琦形象轉好


早前有傳楊思琦壓力爆煲要睇醫生,不過她辛苦經營的單親媽媽形象開始被人接受,據知有廣告商找她拍廣告。而早前楊思琦為慈善活動,更湊埋愛女楊卓穎曝光,形象開始轉好。




《蘋果日報》圖片


有指空心老倌吳帥兩年前透過思琦媽認識楊思琦,楊思琦誕下女兒近一年,都未見吳帥蹤影,兩人早已斬纜。

施明大怒




記者多次致電鼎爺前妻施明,但都聯絡不上,大孖李泳漢則透過電話回應:「我冇見過老竇個孫女喎!冇聽佢提過,不過老竇都應該有佢 嘅生活同朋友。」據知施明得悉本刊記者踢爆鼎爺多頭家,即時大怒,打電話怒罵對方十分鐘。 

鐵漢柔情


鼎爺是習武之人,當年屬鋼條型的他,有六 嚿腹肌!

龍虎武師出身的李家鼎,二十幾歲開始學習騎術,曾獲多個馬術大獎包括「 IBG國際商務馬術賽」及「 FEI國際馬聯馬術障礙賽」,騎術狠辣,洋人對手稱他做「 Crazy Steve」。
李家鼎憑結實身形兼豪邁性格, 74年追到當年索爆電視圈的施明。有傳當年鼎爺為追施明,單拖揪贏四名龍虎武師,最後抱得美人歸。
兩人於 77年結婚,兩年後誕下大細孖李泳漢同李泳豪,一家四口曾經幸福滿瀉。可惜 94年因性格不合離婚,更有傳當時火爆的李家鼎打爆施明鼻樑,不過鼎爺否認打女人。離婚後大細孖都跟施明住,不過鼎爺早年曾向傳媒透露,想與施明復合:「到依家都冇伴侶,都係想復合。」 




施明當年追求者眾多,鼎爺軟硬兼施,最終娶得施明歸。


結婚翌年便誕下孖仔泳漢、泳豪,一家四口非常幸福。

撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()