周星馳大企劃:星爺笑死你50 102,559 



《少林足球》

周星馳新片《西遊.降魔篇》今日終於面世,雖則電影有舒淇、羅志祥放笑彈,但冇星爺演出始終爭咁啲,就好似海鮮宴冇鮑魚一樣,略嫌美中不足。畢竟大家都係睇星爺電影大,當中嘅經典gag你同我都背得出。本報娛樂版嚴選50個星爺經典笑位,等大家緬懷一下快樂回憶,讀者亦可以上網站http://campaign.appledaily.com/stephen-chow-films,投票選出自己心目中嘅經典笑位。
撰文:蘇芬妮

No.1《少林足球》——卡拉OK

每次聽大師兄(黃一飛)同五師弟(星爺)震住音唱:「少林功夫勁,係好近(勁)!」總會失控喪笑,星爺頂唔順邊拍邊笑入晒鏡。少林功夫crossover卡拉OK?邊個話唔work㗎!



No.2《國產凌凌漆》——太陽能電筒

文西(羅家英)係偉大發明家,其有光先着、冇光絕對唔會着嘅太陽能電筒,創意誠意滿分。當然仲有將西瓜刀、火藥、硫酸綁埋一齊嘅攞你命三千,殺不死你都笑得死你。



No.3《家有囍事》——喪心病狂

邊個話星爺冇演技?佢演繹「無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症」病徵為之一絕,尤其扮精神分裂,一路叫:「邊個淫蕩呀你淫蕩!」一路歇斯底里自摑,正到喊。



No.4《唐伯虎點秋香》——粗口對聯

唐伯虎(星爺)同對穿祥(谷德昭)攜手炮製家庭篇對聯,工整得來粗口兼備,唐伯虎一句有尾音嘅「你老母兮親下廚」,搞到對穿祥喺鏡頭前狂噴十九幾両血。



No.5《逃學威龍》——曾Sir記性

「哥士的王子」曾Sir扮演冇記性化學老師,不停將周星星(星爺)同黃小龜(黃一山)撈亂,輕描淡寫嘅演繹令人會心發笑。好懷念曾Sir呢。



No.6《賭俠》——五條煙

「各位觀眾,五條煙!」星仔初會陳刀仔(劉德華),例牌晒料拋窒對方,其間喺達叔身上抽出五條香煙,嗰副懶認真同得戚樣,華仔真心拍手笑鳥。



No.7《食神》——瀨尿牛丸

基哥(李兆基)叫手下講:「爭咩吖,溝埋嚟做瀨尿牛丸吖笨!」八両金印身印勢,林雪背錯對白,然後輪到星爺開聲露餡,都係衰把聲太yap。



No.8《整蠱專家》——誠實豆沙包

整蠱之霸(程東)出動誠實豆沙包對付星爺,搞到星爺一輪嘴話:「袁木好誠實,李鵬係最偉大領袖。」原來拎錯謊言豆沙包。



No.9《少林足球》——醬爆登場

天生異稟骨骼精奇嘅醬爆(何文輝),見星爺唱山歌,不禁燃起心中一團火,如同痙攣般扭動佢副火柴身軀,所以話毒男都有發光發熱嘅moment。

No.10《食神》——情與義

雞姐(莫文蔚)空手入白刃幫星爺擋刀,成手血淋淋,仲面不改容、哨住牙咁唱出「情與義,值千金」,何其壯烈,弊在星爺見到佢副尊容唔領情囉。

No.11《國產凌凌漆》——打靶戲份

呢幕槍斃戲寸盡內地法治,先屈盲人黃一飛偷睇國家機密;然後有死囚鄧兆尊撻老竇係局長求情;最經典都係阿漆(星爺)用一百蚊賄賂公安古明華才可甩身。



No.12《新精武門1991》——召妓劉晶

劉晶(星爺)初來港,俾瀟灑哥(鍾鎮濤)老點去咗光顧妓女吹瀟萍。嫖客聽完劉晶自我介紹即刻話:「嘩!你急成咁,我讓你先!」睇一次笑一次。

No.13《西遊記月光寶盒》——菩提老祖

劉鎮偉導演本身就係喜劇好材料,佢演嘅菩提老祖超爆笑。至尊寶(星爺)以為佢偷走葡提子喪鬧:「你偷咗我抽葡提子,仲提我老母?」食字食到盡。

No.14《大內密探零零發》——紫禁之巔

古龍筆下四大高手決戰紫禁之巔,俾零零發(星爺)控告非法集會,零零發蛋散前蛋散後,又出靈犀一指,將四大高手侮辱得體無完膚。



No.15《九品芝麻官》——舌戰公公

包龍星(星爺)審理秦蓮(張敏)冤案,俾監場嘅李連英(劉洵)阻撓,於是一輪嘴喪鬧公公:「你周身籮油印,抵你插住碌棍。」將公公激到嘔血。

No.16《國產凌凌漆》——蠱惑的槍

「試鎗做乜唔同我講啫!」阿琴(袁詠儀)千方百計暗殺阿漆,兩次從後偷襲都誤傷自己,就係衰喺支梅花間竹向後射完再向前射嘅蠱惑的槍上。

No.17《整蠱專家》——跳騎呢舞

如何落Disco而不失霸氣?不妨學吓古晶(星爺)。佢為博靚女Banana(邱淑貞)一笑,上舞池跳出苦練多年嘅沙里洪巴嘿唷嘿民族舞,全場人靜晒。

No.18《喜劇之王》——甜筒輝

甜筒輝(鄭文輝)港大畢業冇嘢撈,學人行蠱惑,拎住甜筒喺天后廟前收陀地,睇佢臨尾擸兩把菜刀攞尾彩個可憐樣,連基哥(李兆基)都怕咗佢。

No.19《回魂夜》——道友明

電影最強角色唔係女鬼係道友明(陳永標)。佢充當肉盾身中多刀、被割脈、觸電又中幾槍,但都死唔去,唔怪得話:「好心了結我生命,等我唔使再受苦。」

No.20《喜劇之王》——外賣仔

尹天仇(星爺)做臥底扮送外賣,結果俾黑幫拋窒,有人問佢早餐都可以加底?佢就答:「咁你加兩條腸都得嘅。」貫徹無厘頭風格。

No.21《大內密探零零發》——阿發外父

電影末段突然加插頒獎禮,零零發坐定粒六以為穩奪最佳男主角,得主卻原來係阿發外父(潘恒生),致辭嗰陣仲重新演繹踢爆阿發入雞竇嗰段戲。

No.22《賭俠》——錄影片段

星仔拍片拜賭神為師,話自己有特異功能,只要將手上隻煙士捽一捽,就變成巢咗嘅煙士,因為未發功喎,結果換嚟陳刀仔一句「發神經」。

No.23《賭聖》——餵飽綺夢

達哥要吳君如扮綺夢嚟刺激星爺恢復特異功能,星爺當正君如格肋底粒痣係綺夢,一時同佢談心,一時幫佢抹汗,仲餵埋佢食龍蝦,口味重到呢。

No.24《國產凌凌漆》——鬚刨傍身

阿漆「笨」唔係浪得虛名,佢身上嘅大哥大同風筒,實際上係鬚刨嚟;至於鬚刨同對皮鞋只不過係表面掩飾,實際上都係風筒嚟,問你死未。



No.25《賭聖》——三叔

達哥一聽三叔就失控,向身邊人up吓up吓,暗戀達哥嘅盧宛茵春心大動,打出砧板心口色誘對方,最後要低頭謝罪。

No.26《新精武門1991》——打劫貞操

劉晶拎住張「我要你的處女貞操」紙條打劫銀行,全行得九號窗肥妹(羅雪玲)有,最抵死係肥妹飛出櫃台,將劉晶狠狠推倒。

No.27《西遊記月光寶盒》——踩細佬

至尊寶成身着火,二當家(吳孟達)見勢色唔對,即時對準佢「弟弟」博命狂踩撲火,如同將多年冤屈氣一鋪同佢算。

No.28《賭俠II之上海灘賭聖》——殺死丁力

川島芳子(黃韻詩)命令星仔殺丁力,仲教佢用催眠方式嚟憎恨丁力。只見川島咬牙切齒話「我要殺死丁力呢條仆街」個衰樣,真係好唔開胃。

No.29《食神》——夢遺啜毒

星爺意外碌落山,且被荊棘所傷,全身中毒。醒來發現少林寺方丈夢遺大師(劉以達)爬上床,以啜毒為由有所異動,結果俾星爺一腳兜開,結下深仇。

No.30《少林足球》——汽車維修員

正職做編劇嘅馮勉恆,扮斯文敗類冇得輸,喺電影演汽車維修員嘅佢,同少林隊踢友賽,跌士巴拿仍不慌不忙,之後仲要黃一飛將底褲笠落頭,賤到出汁。

No.31《食神》——十八銅人陣

少林寺十八銅人陣,查實只得十二人,個個搽晒金粉餅,惡形惡相。每當星爺偷走,銅人陣即時築起,前面的作勢耍拳做屏風,後面就用摺凳狂揪星爺。

No.32《國產凌凌漆》——鹹帶療傷

古時有關公捉象棋刮骨療毒,今日有阿漆睇鹹帶鑿骨攞彈頭,仲將全身血液谷埋一處,以免失血過多。有網友居然搵到鹹帶女主角條片,有seed有真相。

No.33《國產凌凌漆》——陀地中伏

李健仁扮女人梗係起晒朵啦!佢扮包租婆可以話係風韻猶存,一幕突然踎底幫阿漆除褲,表明自己係陀地,百五蚊全套喎,即被一腳兜出麗晶賓館。



No.34《家有囍事》——反轉鐵塔

星爺同張曼玉學《人鬼情未了》橋段玩陶瓷,睇星爺着條超窄牛仔褲已爆笑,之後兩人喺跳線版《Unchained Melody》下,嚟個巴黎鐵塔反轉再反轉,浪漫到暈。

No.35《唐伯虎點秋香》——敲碟鳴冤

唐伯虎俾仇家華夫人(鄭佩佩)發現身上有《唐寅詩集》,隨即rap出押韻嘅唐伯虎惡行,配合強勁節奏感嘅敲碗敲碟,創作力有如多春魚嘅春一樣咁澎湃。

No.36《逃學威龍》——怒掟粉刷

星爺重返校園做臥底,終日魂遊太虛,日日俾苑瓊丹用粉刷侍候。日子有功,星爺練成掟粉刷絕技,片尾用善良的槍掟張耀揚,將其制服。

No.37《唐伯虎點秋香》——燒雞翼

邊首歌去BBQ一定會唱?答案係「燒雞翼,我鍾意食,但係你老母講你就快釘。」唐伯虎夾埋阿媽(朱咪咪)扮病推辭寧王邀請,情急下唔啱音都照唱。

No.38《回魂夜》——牛眼淚

Leon(星爺)教盧雄等保安搽牛眼淚見鬼,成班烏合之眾拎住支李斯德林猛咁搽,鬼就撞唔到,但發現紅衣索女,眾人摸胸扮check心跳博懵。

No.39《大內密探零零發》——解剖ET

當年解剖外星人大熱,電影也來個解剖天外飛仙,扮成外星人的張達明被谷德昭斬了一刀,登時在解剖床上彈跳,效果極其爆笑。

No.40《唐伯虎點秋香》——人體繪畫

唐伯虎用祝枝山(陳百祥)軀體畫出雄鷹展翅氣吞天下圖,胸前兩點作花、雙掌作樹、屁股作石,仲出動對方子孫根畫出雄鷹——嘴擔住嘅蟲仔咋!

No.41《唐伯虎點秋香》——還原靚靚拳

秋香(鞏俐)中了奪命書生(劉家輝)的面目全非腳,變得奇醜,唐伯虎即時使出失傳嘅還原靚靚拳幫拖,仲意外令秋香多咗個靚靚下巴仔㖭!



No.42《賭俠》——焚身以火

星爺用特異功能催眠大軍(程東),令其墮進幻境,穿上大紅袍嘅大軍,忘我演繹一幕焚身以火,造手呀、姿色呀,比《秦俑》入面嘅鞏俐更淒美。

No.43《整蠱專家》——我要努力向上

90年代班後生仔幾有幹勁,好似星爺同華仔咁,無啦啦喺灣仔碼頭高歌「我要努力向上」,西裝友一呼百應,今時今日唔知仲有冇呢支歌仔唱呢?

No.44《唐伯虎點秋香》——小強葬身

唐伯虎為求混入華府,同賣身漢(梁榮忠)鬥慘,仲揸住隻死曱甴話:「我當你係親生骨肉咁供書教學!」交足晒戲。小強成為曱甴代名詞。

No.45《新精武門1991》——口水戰

瀟灑哥(鍾鎮濤)同劉晶(星爺)不打不相識,以小學雞口水戰交手。兩人神色凝重咁擺出架勢,又搵cover做掩護上膛,向黃飛鴻系列同警匪片致敬。

No.46《鹿鼎記》——化骨綿掌

海公公(吳孟達)被神龍刺刺中走火入魔,不斷重複韋小寶(星爺)對話同動作。韋小寶見狀即誘對方解化骨綿掌毒,點知海公公話:「解你條啫!」

No.47《賭俠II之上海灘賭聖》——叉燒包

星仔以為如仙(鞏俐)未訂婚,即場唱咗首徐小鳳版《叉燒包》贈興,又拎住籠包掟嚟掟去,周大福(吳孟達)就用痰罐跳士的舞,一片喜氣洋洋。

No.48《大內密探零零發》——無相神功

無相王個仔(袁信義)雖然識移形換影嘅變臉大法,黑白無常輪流轉,但次次俾零零發擊中:「喂大哥,你大對腳喺下邊穿晒崩喎,當我死㗎?」



No.49《功夫》——邪門刀仔

阿漆嘅小李飛刀就叻,但《功夫》入面嘅星爺就好唔掂。佢用飛刀暗殺包租婆(元秋),但反彈掟中自己。輪到肥仔聰試掟又誤中副車,認真慘情。

No.50《算死草》——股罅藏髀

何歡(葛民輝)被判環首死刑,臨上刑場前,特登將暗藏屁股入面嘅雞髀贈予印度庭警Van Dam。Van Dam見雞髀即放在鼻前使勁一索,色香味俱全。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()