《東周刊》率先披露 林峯公開戀情

上月奪得無綫《十大勁歌金曲頒獎典禮》「最受歡迎男歌星」獎嘅林峯,事業再闖高峰,感情亦都有着落,盛傳與影壇新星、十九歲嘅吳千語拍拖,雖然傳聞中嘅「BB」無懼閒言,高調現身緋聞男友嘅演唱會,不過林峯繼續封口避談,拒認戀情。

早前,林峯擔任《勁歌金曲》嘉賓時突然公開愛的宣言,向在場傳媒主動承認與吳千語「拍(拖)咗一段日子」,仲兩度大讚女友係「好女仔」,「我唔係高調,係做男人做嘅事」;可惜林峯嘅粉絲似乎唔多喜歡偶像嘅新歡,喺網上辱罵佢係「X子,襯不起林峯」。

事實上,東周刊喺去年七月已經首度拍得林峯同吳千語去中環撐枱腳拍拖,事隔大半年,女方嘅「峯嫂」地位終於得以肯定,唔多唔少都要多謝我哋喎!

 

 

去年七月中,本刊率先獨家拍得林峯同吳千語去中環拍拖食飯,發現記者之後仲煞有介事分道揚鑣,依家終於肯認喇咩!

林峯喺周三(六日)晚擔任《勁歌金曲》嘉賓時,主動向在場傳媒公開戀情,承認同「BB」吳千語「拍咗一段日子」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()